تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دوره گذر از Brexit

سه شنبه, ۲۰ مارس ۲۰۱۸، ۰۳:۱۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

سه شنبه 20 مارس 2018


سقوط دارایی ها و سهام جهانی در کل بازار به رهبری ضعف در سهام بخش فناوری ایالات متحده
پیشرفت در دوره گذر از Brexit پوند را به رالی واداشت
عدد CPI بریتانیا زیر ذره بین امروز بازار


دیروز دارایی و سهام جهانی در کل بازار دچار افت شدند، که سهم های بخش فناوری ایالات متحده که پیرو خبرهای مبنی بر نشتی اطلاعات در فیسبوک در این افت پیشرو بودند. در بازار ارزی، پوند بدلیل پیشرفت های حاصل شده بر سر معاهده خروج Brexit رالی کرد و دلار در برابر یورو و ین پیش از نشست فردای FOMC افزایش یافت.
بیانیه RBA در طول شب گذشته منتشر شد که اطلاعات جدید کمی درباره مسیر آتی سیاست پولی را فاش ساخت و در مقابل، عامل نوسانات در دلاراسترالیا/دلار سقوط در بهای سنگ آهن و تیترهایی درباره اجرای تعرفه بالاتر بر روی کالاهای چینی بودند.
بریتانیا و اتحادیه اروپا به توافقی برای یک دوره گذر از Brexit به طول 21 ماه دست یافتند که پوند/دلار را به یک رالی تا 1.4088 وادار کرد. در حالیکه مرز ایرلندی یک نقطه حل نشده باقی مانده است، انتظار می رود کشورهای عضو موقتا به توافق در طول نشست هیات اروپایی در روز جمعه پایان دهند.
حمایت کوتاه مدت پوند/دلار در 1.4000 قرار دارد و بعد از آن در 1.3880، بهمراه سطح مقاومت در 1.4100 و 1.4150. در یورو/پوند، سطح حمایتی در حدود ناحیه 0.87300.8685 قرار دارد.
تمرکز امروز بازار بر روی CPI ماه فوریه بریتانیا خواهد بود که ساعت 9:30 دقیقه منتشر خواهد شد که ممکن است نوسان کوتاه مدت در ارزش پوند ایجاد نماید. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد headline CPI برابر با 2.7% در مقیاس سالانه شود که نسبتا کمتر از انتظارات می باشد (2.8% در مقیاس سالانه).
 حمایت از تجارت داخلی همچنان عامل اصلی و کلیدی ریسک بازار می باشد، پس از آنکه گزارش ها نشان داد که ترامپ 60 میلیارد دلار تعرفه روی کالاهای چینی اعمال خواهد کرد (به نقل از روزنامه واشنگتن پست). بخش تحقیقات بارکلیز از ایالات متحده انتظار دارد لیستی از گزینه ها را برای ایالات متحده به تلافی در برابر اقدامات تجاری "غیرمنصفانه" چین تحت بخش 301 از قانون تجارت مصوبه سلب 1974 را در ماههای پیش رو توصیه نماید.
هفتمین دوره مذاکرات NAFTA به پایان رسید اما طرفهای مذاکره کننده خیلی از برخی مسایل که فشار زمانی را افزایش می دهند هنوز فاصله دارند. بخش تحقیقات بارکلیز هشدار می دهد که شکست در مذاکرات NAFTA ممکن است ریسکهایی را به مکزیک و به بخش خودروی ایالات متحده تحمیل نماید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی