تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۴ مطلب در جولای ۲۰۲۴ ثبت شده است

سولانا، تحت تاثیر سخنرانی ترامپ؟

 

با توجه به اینکه ترامپ در صحبت‌هایش در همایش رمزارزها پیش‌بینی کرد که روزی بیت‌کوین جای طلا را به عنوان ارزشمند ترین دارایی جهان می‌گیرد و حمایت خود را در صورت انتخاب ریاست جمهوری از رمزارزها بیان کرد، انتظار می‌رود چشم‌انداز ارزهای دیجیتال صعودی باشد.

او همچنین بیان کرد به محض انتخاب شدن، یک شورای مشاوره برای صنعت کریپتو راه‌اندازی خواهد کرد.

در تایم‌ فریم هفتگی در آستانه سقف قبلی الگوی مثلث شکل گرفته که در صورت شکست الگوی مثلث می‌توان انتظار این را داشت که قیمت سقف قبلی محدوده 258 دلار را فتح کند.

 

ترید سولانا

 

این تحلیل، سیگنال و یا پیشنهاد خرید و فروش نیست بلکه بر اساس تحلیل آماری داده ها با توجه به نتایج گذشته است

نتایج گذشته لزوما نتایج آینده را تضمین نمیکنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ جولای ۲۴ ، ۰۵:۲۹

 

با وجود عقب نشینی، رالی صعودی همچنان پابرجاست

1403/5/3

 

تحلیل تکنیکال GBP/USD

جفت ارز GBP/USD این هفته پس از تشکیل الگوی ستاره دنباله‌دار (شوتینگ استار) که در بالاترین سطح خود از جولای سال گذشته یعنی 1.3045 قرار داشت، عقب‌نشینی کرد. این جفت ارز کاهش یافته و سطح حمایتی کلیدی 1.2892، که بالاترین نوسان آن در هشتم مارس بود، را مجددا تست کرده است.

این می‌تواند نشانه‌ای از الگوی نموداری شکست و پول‌ بک (Break and Retest) باشد که نشان‌دهنده‌ ادامه‌ روند صعودی است.

با اینکه این جفت ارز همچنان بالاتر از میانگین متحرک 25 روزه قرار دارد، کمی پایین‌ تر از خط میانی ابزار چنگال اندروز (Andrews Pitchfork)  باقی مانده است. بنابراین، به احتمال زیاد نرخ برابری GBP/USD مجددا افزایش خواهد یافت، چرا که معامله‌گران سطح روانی 1.300 را هدف قرار داده‌اند.

 

موقعیت مناسب برای خرید

خرید در قیمت فعلی

حد سود در قیمت 1.3000

حد ضرر در قیمت 1.2800

بازه زمانی: 1-2 روز

 

موقعیت مناسب برای فروش

سل استاپ در 1.2885

حد سود در 1.2800

حد ضرر در قیمت 1.3000

 

ترید جفت ارز پوند دلار

 

 

این تحلیل، سیگنال و یا پیشنهاد خرید و فروش نیست بلکه بر اساس تحلیل آماری داده ها با توجه به نتایج گذشته است

نتایج گذشته لزوما نتایج آینده را تضمین نمیکنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ جولای ۲۴ ، ۲۰:۴۸

تحلیل بیت کوین: آیا صعود ادامه دارد؟

1403/5/2

تحلیل تکنیکال BTC/USD

طبق نمودار روزانه، قیمت بیت کوین طی چند هفته گذشته بعد از تشکیل الگوی کندل چکش در تاریخ 5 جولای، با ثبات روبرو بوده است. چکش یکی از محبوب‌ترین الگوهای برگشتی کندل است.

همچنین، بیت کوین الگوی گُوه‌ گشاینده نزولی را تشکیل داده که یک سیگنال صعودی مهم است. الگوی سه حرکت (سه درایو) نشان می‌دهد که بیت کوین وارد فاز سوم شده است. قیمت از نوار بالایی بولینگر باند عبور کرده است.

بیت کوین همچنین بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه قرار گرفته و هیستوگرام مکدی (MACD) نیز از خط میانی گذشته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان در حال افزایش است و به محدوده اشباع خرید (نزدیک 70) نزدیک می‌شود.

بنابراین، به احتمال زیاد قیمت بیت کوین همچنان افزایش خواهد یافت زیرا خریداران سطح مقاومت کلیدی 70 هزار دلار را هدف قرار داده اند. عبور از این سطح نشان دهنده افزایش بیشتر قیمت است و معامله‌گران سطح بالای سال جاری یعنی 73.900 دلار را هدف قرار خواهند داد.

 

 


ترید رمزارز بیتکوین

 

این تحلیل‌ هیچ گونه سیگنالی جهت خرید و فروش تلقی نمی‌شود و صرفا پیشنهادیست که احتمال حرکت قیمت در بازار را پیش‌بینی می‌کند
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ جولای ۲۴ ، ۰۶:۲۶

تشکیل الگوی فنجان و دسته، آیا صعود در پیش است؟

1403/5/1

 

 

تحلیل تکنیکال EUR/USD

قیمت EUR/USD در هفته گذشته به اوج خود یعنی 1.0950 رسید و سپس پس از داده های بانک مرکزی اروپا روند نزولی را از سر گرفت. از سطح حمایتی مهم 1.0915 عبور کرد که بیشترین نوسان آن در 4 ژوئن بود.

این جفت ارز در میانگین متحرک نمایی 50 و 25 (EMA) در حال تثبیت است. همچنین اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر نقطه سطح 50 حرکت کرده است.اندیکاتور MACD نیز به سمت پایین حرکت کرده است.

جفت ارز EUR/USD یک الگوی فنجان و دسته تشکیل داده است که نشان از ادامه روند است. بنابراین، این جفت ارز به احتمال زیاد تا سطح حمایت 1.0850 کاهش می یابد و سپس روند صعودی را از سر می گیرد زیرا خریداران سطح مقاومتی 1.0915 را هدف قرار داده اند.

 

موقعیت مناسب برای فروش

سل استاپ در قیمت 1.0870

حد سود در قیمت 1.0800

حد ضرر در قیمت 1.0925

بازه زمانی: 1-2 روز

 

موقعیت مناسب برای خرید

خرید در قیمت فعلی و حد سود در 1.0910

حد ضرر در قیمت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ جولای ۲۴ ، ۱۳:۲۲