تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توافق برکسیت با شکست عظیم مواجه شد

چهارشنبه, ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹، ۰۱:۳۰ ب.ظ


☸️تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 16 ژانویه 2019

📌امروز تمرکز بازار روی رأی عدم اعتماد به دولت بریتانیا است

📌 بیشتر بازارهای جهانی امروز در حالی که بورس بریتانیا ناگهان نزول داشت، رشد کردند


🔹توافق برکسیت نخست‌وزیر ترزا می با ۲۳۰ رأی محالف که بزرگترین شکست در پارلمان در تاریخ دوره مدرن بود، رد شد. این رأی مخالف پس از مخالفت با سه اصلاحیه از چهار اصلاحیه که پیش از این رد شده بودند، بر توافق نهایی نیز آمد.

🔹پوند بریتانیا/دلار آمریکا با در بازه قیمتی 1.2850-1.2900 تا نیمه دیروز معامله شد. هنگام رأی گیری تا 1.2700 پایین آمد و پس از اعلام رد توافق‌نامه توسط نمایندگان پارلمان به 1.2670 رسید.
اما پوند بریتانیا/دلار آمریکا پس از اینکه نخست‌وزیر می اعلام کرد که گفتگوهای بین حزبی درباره برکسیت را آغاز خواهد کرد دوباره به 1.2890 بازگشت.

🔹تحقیقات بارکلیز این نکته را اضافه کرده که: «بازار پوند بریتانیا/دلار آمریکا نشانه‌های قوی از واکنش شایعه بفروش-حقیقت بخر را در مورد رأی گیری روز سه شنبه نشان می‌دهد. در کوتاه مدت، افراطی که احتمالاً در گام‌های بعدی وجود خواهد داشت باعث خواهد شد پوند به سر حد ریسک در هر دو سو برسد. ما باور داریم، در حالت پایه‌ای ما، در میان مدت ارزش پوند بدون تغییر باقی بماند اما ریسک افزایش یابد و تا آخر ماه مارس که خروج از اتحادیه اروپا به تأخیر افتاده، ادامه داشته باشد».

🔹در ادامه اعلام نتایج رأی گیری، جرمی کوربین درخواست نخست‌وزیر می برای خاتمه فرآیند عدم رأی اعتماد به دولت را پذیرفته است. سرمایه گذاران، رأی گیری را که انتظار می‌رود عصر امروز ساعت 19 به وقت گرینویچ باشد، از نزدیک رصد خواهند کرد.

🔹برای ادامه دولت ترزا می، رأی اعتمادی با اکثریت 325 موافق لازم است. اجماع این است که هیچ‌کسی از افراد حزب محافظه کار علیه دولت رأی ندهند و حزب اتحادگرای دمکراتیک از دولت پشتیبانی کند. بنابراین بازار انتظار دارد که ترزا می در این رأی گیری پیروز شود.

🔹در جای دیگر به دلیل اعلام دولت چین برای افزایش معافیت های مالیاتی جهت تقویت اقتصاد و رشد در سهام نتفلیکس، بازار بورس در آسیا و آمریکا رشد کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی