تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ در طول شب سقوط کرد

جمعه, ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ


🌍تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 11 ژانویه 2019

⚡️• سهام‌ها در جهان به دنبال امیدواری‌ها درباره گفتگوهای تجاری چین و آمریکا مثبت معامله می‌شوند.

⚡️ پاول رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو تصویری از واکنش آرام فدرال رزرو ارائه داد.

⚡️ پوند بریتانیا/دلار آمریکا به واسطه نگرانی‌ها درباره برکسیت تحت فشار ماند.

🔗🔗🔗🔗🔗

💠سهام‌ها در آمریکا و آسیا به دنبال امیدهای مثبت درباره مذاکران تجاری چین و آمریکا، با قیمت‌های بالاتری معامله شدند. به علاوه بازار سهام نسبت به سخنان پاول رئیس هیئت مدیره فدرال رزور درباره صبوری و انعطاف‌پذیری فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره، واکنش مثبت نشان داد. این سخنان در ادامه نگرانی‌هایی بود که از سخنان دیگران مقامات فدرال رزرو ایجاد شده بودند.

💠شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ در طول شب سقوط کرد و تقریباً تمام صعودی را که روز قبل انجام داده بود، از دست داد. علت این کاهش ریشه در سخنان پاول رئیس هییت مدیره فدرال رزرو داشت. یکی دیگر از تغییرات بزرگی که در طول شب اتفاق افتاد ادامه افزایش ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا بود که در طول هفته 1.8 درصد افزایش یافته بود. این افزایش به دلیل امیدواری‌ها درباره گفتگوهای تجاری آمریکا و چین بودند.

💠پوند بریتانیا/دلار آمریکا به صورت حاشیه‌ای نزول کرد. این کاهش به دلیل نگرانی‌های موجود درباره رأی پارلمان در مورد توافق برکسیت نخست‌وزیر ترزا می در هفته بعدی بود که از انتشار اخباری درباره رأی مخالفت حزب کارگر با موافقت‌نامه برکسیت به وجود آمده بودند. علاوه‌بر آن نخست وزیر به وضوح بیان کرد که در صورت رد توافق برکسیت توسط پارلمان او به برنامه دومی نیز فکر کرده است (بلومبرگ)
داده‌های محلی امروز منتشر شده‌اند که می‌گویند احتمالاً تمرکز بازار روی هر گونه خبری درباره رأی پارلمان در روز سه‌شنبه خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی