تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 17-21 دسامبر

دوشنبه, ۱۷ دسامبر ۲۰۱۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

🔷چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 17-21 دسامبر،2018

فدرال و نگرانی از تعیین ارزش دلار در سال

📌📌📌📌📌

دلارآمریکا نیز در کنار موضوعات نگران کننده چین، برکسیت و سایر اخبار مهم قرار گرفت. بعد چه می شود؟ تصمیم گیری فدرال رزرو رویداد مهم هفته گذشته پیش از تعطیلات است. در ادامه موارد برجسته را میخوانید. با اقدامات هردو کشور آمریکا و چین و به ویژه چین، تنش های تجاری بین این دو کاهش پیدا کرد. از سوی دیگر تولید صنعتی و خرده فروشی چین وضعیت ناخوشایندی دارد که روی تمایلات بازار فشار وارد میکند. وضعیت برکسیت اوج گرفته است. نخست وزیر انگلیس با دریافتن این موضوع که نمی تواند حمایت کافی را جلب کند، از رأی گیری خروج از اتحادیه انصراف داد. پس از آن از سوی کنشگران شورشی حزب خود به چالش کشیده شد و با وجود اکثریت ناچیزی برای این حرکت زمینه را برای بُرد در رأی گیری فراهم کرد. تلاش او برای مذاکره دوباره درمورد این مسئله درگیرکننده( حمایت ایرلند) با همتایان اروپایی خود بود ولی هردو سمت مذاکره کننده اشتراک چندانی برای توافق ندارند. در حوزه یورو بانک مرکزی انگلیس پایان QE را همانگونه که انتظار داشتیم اعلام کرد ولی همچنین گفت که تراز ریسک ها روند نزولی دارد. ضعف PMI نیز روی یورو فشار وارد میکند.

سه شنبه 18 دسامبر 2018

🗝ارقام مسکن آمریکا: سه شنبه ساعت 13:30
مجوزهای ساخت و ساز در رقم سالانه 1.26 میلیون در ماه اکتبر قرار گرفتند و پیش بینی می شود که پیشرفت 1.27 میلیونی در نوامبر داشته باشند. رقم خانه سازی در 1.23 میلیون قرار گرفت و پیش بینی می شود که در همین سطح باقی بماند. این ارقام درصورتیکه در همین مسیر بمانند، اثر قابل توجهی خواهند داشت. لغو انحراف گهگاه هریک از این ارقام با رقم دیگر برآورده کننده انتظارات و درغیر اینطورت برخلاف انتظار است.

چهارشنبه 19 دسامبر 2018

🗝CPI انگلیس: چهارشنبه ساعت 9:30
تورم در ماه های اخیر ثبات داشت و دررقم سالانه 2.4% در ماه اکتبر قرار گرفت. بانک انگلیس برای کنترل تورم قصد دارد نرخ بهره را بالا ببرد به ویژه که دستمزدها نیز روند صعودی دارند. هرچند وضعیت بی ثبات برکسیت قدرت عمل کمی به آنها می دهد. اکنون پیش بینی می شود که تورم تا زیر 2.3% علامت بخورد. انتظار داریم که CPI core از رقم 1.9% تا 1.8% افت داشته باشد.

🗝تصمیم گیری فدرال رزرو: چهارشنبه ساعت 19:00- نشست خبری ساعت 19:30
فدرال رزرو آخرین بیانیه سال را دارد و آن هم بسیار مهم است. هیچ تردیدی نیست که ژروم پاول و همراهانش در کمیته بازار آزاد فدرال نرخ بهره را افزایش می دهند. وضعیت اقتصادی روند رو به رشد دارد و اشتغال و دستمزدها بالا می روند. همچنین فدرال رزرو نشان داد که آماده افزایش نرخ بهره هستند. هرچند نشانه هایی از کاهش بیشتر در بخش مسکن و سرمایه گذاری دیده می شود. بسیاری از مقامات فدرال درمورد رشد داخلی و جهانی ابراز نگرانی کردند. بازارهای سال 2019 روند نزولی و نسبت به افزایش نرخ بهره تردید دارند. تازه ترین نمودار آماری فدرال به افزایش نرخ سه رقمی اشاره می کند. این نمودار احتمالا روند نزولی افزایش نرخ را دارد ولی احتمال زیادتر افزایش دو رقمی است تا سه رقمی دستکم بنابر پیش بینی فدرال. نزول یک رقمی دلار را پایین می آورد درحالیکه سه رقم نشانه افزایش است. جدای از نمودار آماری هرگونه تغییر در تمایلات با دقت دنبال می شود. در بیانیه ماه نوامبر کمیته، فدرال رقم سرمایه گذاری را پایین آورد. آیا درمورد فضاهای اضافه شده اقتصادی ابراز نگرانی میکنند؟ در پایان و از همه اینها مهم تر ژروم پاول پس از بیانیه با برگزاری نشست خبری به شفاف سازی میپردازد. قصد او پاسخی روشن درمورد اقتصاد و سیاست پولی است ولی درمورد موضوعات سیاسی حساسیت همچون تجارت اینگونه نیست. اثر تصمیم گیری فدرال احتمالا طی هفته در بازارها منعکس می شود.

🗝GDP نیوزلند: چهارشنبه ساعت 12:45
دولت کوچک جنوب اقیانوس آرام این داده خود را تنها یک بار هر سه ماه منتشر می کند. در سه ماهه دوم رشد اقتصادی جهش 1% داشت که این جهش در نرخ سه ماهه نشان داده می شود. اکنون داده سه ماهه را دریافت و احتمال بالای رشد نسبی 0.6% را پیش بینی میکنیم.

پنجشنبه 20 دسامبر 2018

🗝گزارش شغلی استرالیا: پنجشنبه ساعت 00:30
سرزمین زیرین اقیانوس آرام گزارش عالی شغلی را در ماه اکتبر دارد: 32.8K. مشاغل صعود داشتند و نرخ بیکاری افت 5% داشت. صعود شغلی به موازات ارقام اقتصادی دیگر مثل کاهش رشد و رقم پرتنش مسکن نیست. انتظار رشد نسبی 0.6% و ثبات نرخ بیکاری را داریم.

🗝تصمیم گیری نرخ ژاپن: پنجشنبه، ساعات آغازین روز
بانک ژاپن کاهشی ترین بانک مرکزی جهان است و قصد تغییر ندارد. تورم همچنان بسیار پایین است و دلیلی برای تغییر دیده نمی شود. پیش بینی می شود که نرخ بهره در -0.10% باقی بماند که نرخ منفی است و بانک این کشور بنابر پیش بینی ها همچنان بازده اوراق قرضه ده ساله را هدف قرار می دهد. هاروهیکو کورودا پس از تصمیم گیری بانک، نشست خبری برگزار خواهد کرد.

🗝تصمیم گیری نرخ انگلیس: پنجشنبه ساعت 12:00
بانک انگلیس بین اقتصادی بدون تغییر و برکسیت دشوار گرفتار شده است. دستمزدها برآورده کننده انتظارات نیستند و به تورم بالا اشاره دارند. از سوی دیگر بی ثباتی ها درمورد برکسیت بالا رفته است و در اینصورت انگلیس با اتحادیه اروپا به توافقی نمی رسد و همین روند باعث آسیب به بدنه اقتصاد کشور می شود. مارک کارنی و همراهانش احتمالا تغییر در نرخ بهره نمی دهند و همین روند برای اندازه QE دررقم 435 بیلیون پوند خواهد بود. هرگونه رأی یا نظر غیرمنتظره در گزارش نشست کمیته سیاست پولی پوند را به حرکت وامیدارد و در غیر این صورت همه چیز درمورد برکسیت خواهد بود.

جمعه 21 دسامبر 2018

🗝GDP آمریکا: جمعه ساعت 13:30
بنابر اعلامیه دوم سه ماهه سوم، رشد اقتصادی حدود 3.5% بوده است هرچند بخشی از این رشد مربوط به سرمایه گذاری ها میشد که ممکن است در سه ماهه چهارم کاهش پیدا کند. اعلامیه سوم و نهایی احتمالا تکمیل کننده داده هاست. جدای داده هدلاین و سرمایه گذاری ها، هزینه مصرف کننده و صادرات قابل توجه خواهد بود.

🗝سفارشات کالاهای بادوام آمریکا: جمعه، ساعت 13:30
این داده همراه با GDP منتشر می شود که این داده رقم به روزتر ماه نوامبر است و احتمالا اثر چشمگیری روی بازارها میگذارد. فروش هدلاین بنابر خوانش نهایی، افت عجیب 4.3% در ماه اکتبر داشت. پیش بینی می شود این رقم عجیب افت با احتمال زیاد، با رقم +1.8% دوباره احیا شود.از همه اینها مهم تر سفارشات core رشدی تا رقم 0.2% داشتند و فدرال رزرو شاهد صعود قابل توجهی در این محدوده خواهد بود و ما +0.3% را پیش بینی میکنیم. این داده روی GDP سه ماهه چهارم اثر میگذارد.

🗝PCE core آمریکا: جمعه ساعت 13:30
رقم تورم موردنظر فدرال رزرو افت سالانه 1.8% در ماه اکتبر داشت و احتمالا در ماه نوامبر تا رقم 1.9% بالا می رود که این پس از رشد برابر CPI core از 2.1% تا 2.2% خواهد بود. پس از ماهها انتظار رشد 0.2% را پس از 0.1% داریم. این رقم احتمالا اثر منفی بیشتری در حالت معمول دارد همچنانکه فدرال رزرو تقریبا در اوایل هفته تصمیم گیری میکند.

⌛️تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی