تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز،10-14 دسامبر

يكشنبه, ۹ دسامبر ۲۰۱۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

🌀چشم انداز هفتگی بازار ارز، 10-14 دسامبر-2018

سه رویداد خبرساز: رای برکسیت، سخنرانی پاول و دراگی

🖌🖌🖌🖌🖌

دلار آمریکا پس از موفقیت آمیز بودن نشست شی-ترامپ و با توجه به بالا بودن آشفتگی ها، در خطر است. رای انگلیس در موضوع برکسیت، تأخیر در ادای سوگند پاول و تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا را در ادامه داریم. موارد برجسته هفته بعد را در ادامه میخوانید.
ترامپ و شی در مورد آتش بس معاملاتی بین خود به توافق رسیدند تا بنابر آن 90 روز بدون تعرفه های جدید و مذاکرات بیشتر سپری شود. بازارها باوجود شفاف نبودن جزئیات این توافق، صعود داشتند. بازده آمریکا سقوط داشت و با معکوس شدن انتهای زیرین منحنی، نگرانی از رکود اقتصادی در راه است. مذاکره برکسیت در پارلمان انگلیس با کمپ حامیان این موضوع آغاز شد و با نظر دیوان دادگستری اروپا مبنی بر اینکه انگلیس میتواند ماده 50 را یک طرفه لغو کند، بالا رفت. ایتالیا همچنان اعتنایی به کسری بالای بودجه دولتی نمیکند و مذاکرات با بروکسل ادامه دارد.

دوشنبه 10 دسامبر 2018

📚GDP انگلیس: دوشنبه ساعت 9:30
انگلیس برآورد ماهانه دولت را برای رشد GDP در ابتدای سال منتشر میکند. انتشار اعلامیه ماه سپتامبر با رشد 0% تاحدودی ناامید کننده بود. باوجود این در سه ماهه سوم شاهد افزایش بودیم. اکنون نخستین دیدگاه نسبت به سه ماهه چهارم را با انتشار GDP اکتبر دریافت میکنیم و نتیجه اعلامیه روی مذاکرات برکسیت اثر گذار خواهد بود.

سه شنبه 11 دسامبر 2018

📚گزارش شغلی انگلیس: سه شنبه ساعت 9:30
همچنانکه اعضای پارلمان آماده رای دهی به برکسیت می شوند، به شاخص مهم دیگری هم باید بپردازند و در این بین معامله گران استرلینگ نیز هستند. دستمزدها اهمیت زیادی برای پوند و همچنین بانک انگلیس دارند. میانگین درآمدها رشد سالانه 3% در ماه سپتامبر داشت که این پیشرفت، مشوق خوبی است. نرخ بیکاری با رشد اندک 4.1% در سپتامبر، رقم خوبی نبود. افت اندک بعدی در میزان مطالبات بیکاری مشاهده شد که برای ماه اکتبر رشدی حدودا 20.2K داشت و بالاتر از حد پیش بینی شده بود. اکنون منتظر ارقام ماه نوامبر هستیم.

📚رای انگلیس درمورد برکسیت: سه شنبه، زمان دقیق رای گیری فعلا مشخص نیست.
ترزا می رای موافقت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به دست آورد. اکنون پارلمان این کشور «رای معنادار» خود را در این موضوع خواهد داشت. این توافق به جنبش های آزاد مردمی پایان می دهد و بسیاری از حقوق شهروندی را محفوط می دارد ولی توافق درمورد « حمایت ایرلند» از سوی بسیاری مورد انتقاد است. این توافق، باز بودن گشایش مرزی در جزیره امرالد Emerald را تضمین میکند ولی انگلیس تحت قوانین اتحادیه اروپا است. بنابر توافق، انگلیس در تاریخ 29 مارچ 2019 از اتحادیه اروپا خارج می شود ولی دستکم تا پایان سال 2020 تحت اوامر اتحادیه است. دولت بریتانیا حمایت ایرلند شمالی را در این موضوع از دست داد درحالیکه روی آن حساب کرده بود و بسیاری از اعضای پشتیبان برکسیت در حزب محافظه کار کابینه ترزا می ابراز کردند که رای مخالف به این توافق خواهند داد. چندین عضو از اپوزیسیون کارگری احتمالا از می حمایت میکنند. ظاهرا به نظر می رسد که دولت از پس این توافق برنخواهد آمد. ممکن است پوند و همراه با آن بازار های سهام نیز کمی دچار نوسان شوند و آسیب ببیند. انتظار داریم که با این اوصاف انگلیس برای کسب چند امتیاز به اتحادیه بازگردد و سپس دور دوم رای گیری را انجام دهد. تغییرات در بازارهای مالی اعضای پارلمان را قانع میکند تا به توافق رای بدهند. سناریوهای دیگر شامل مسیر دور دوم رای گیری برای توافق می شود مسیر توسعه مثبت پوند که اثر چندانی ندارد. سناریوی سوم ناکامی قابل توجه دولت است که مشخصا میگوید هیچ شانسی برای دور دوم رای گیری وجود ندارد. شانس عدم توافق برکسیت زیاد است که به ضرر پوند، انتخابات سراسری که در آن نخست وزیری به حزب کارگری با رهبری جرمی کوربین می رسد، همه پرسی دوم یا برگشت از برکسیت تمام می شود. در این سناریو تنها بی ثباتی و نوسانات بالای پوند بریتانیا کاملا مشخص است.

📚اعلامیه بیانیه ادای سوگند ژروم پاول، ریاست فدرال رزرو: ساعت 13:30
ادای سوگند و مراسم پرسش و پاسخ حدود ساعت 15:00 آغاز می شود. ژروم پاول یک هفته بعد از برنامه به منظور حضور در مراسم خاکسپاری رئیس جمهور پیش آمریکا جورج اچ.دبلیو بوش به کپتال هیل می رود. تغییر در زمانبندی تنها یک هفته بین این حضور عمومی بزرگ تا آخرین تصمیم گیری بزرگ سال در مورد نرخ بهره است. در سخنرانی اخیر پاول ابراز کرد که نرخ بهره زیر محدوده مورد نظر است. درحالیکه فدرال رزرو در تاریخ 19 دسامبر نرخ بهره را افزایش می دهد گمانه زنی هایی مبنی بر این وجود دارد که این افزایش نرخ در سال 2019 سه بار نخواهد بود که این موضوع را نمودار نقطه ای نشان می دهد. نشانه هایی از روند کند بخش مسکن و تعدیل سرمایه گذاری وجود دارد. هرچند روند رشد اقتصادی صعودی است. در مراسم ادای سوگند و جلسه پرسش و پاسخ، ریاست فدرال رزرو احتمالا دیدگاه های بیشتری در مورد سیستم فکری و سیاست آینده فدرال در اختیار میگذارد.

چهارشنبه 12 دسامبر 2018

📚CPI آمریکا: چهارشنبه ساعت 13:30
در گزارش اخیر ماه اکتبر، شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین رشد حدودا 0.3% و CPI core حدودا 0.2% داشت. درحالیکه ارقام ماهانه خوب است، CPI core هرساله افتی تا رقم 2.1% داشت. معیار تورم تنظیم شده فدرال رزرو، Core PCE افت سالانه تا رقم 1.8% داشت.داده جدید CPI برای ماه نوامبر ارقام جدیدی را برای فدرال رزرو پیش از تصمیم گیری نرخ خود، در اختیار میگذارد.

پنجشنبه 13 دسامبر 2018

📚تصمیم گیری نرخ سوئیس: پنجشنبه ساعت 8:30
بانک ملی سوئیس تصمیم گیری نرخ بهره خود را تنها هر سه ماه انجام می دهد. بانک ملی سوئیس با کاهش ناگهانی یورو/فرانک سوئیس در ژانویه 2015 تا 1.20، شوک بزرگی به بازارهای مالی وارد کرد. از آن زمان این بانک نرخ بهره استقراض بین بانکی خود را دررقم -0.75% ثابت نگه داشت و لزوم دخالت در معاملات را در صورت نیاز، اعلام کرد. با توجه به سطوح پایین تورم، انتظار می رود که تامس جردن، ریاست بانک و همراهانش در این بازه زمانی تغییری در نرخ بهره ایجاد نکنند.

📚تصمیم گیری نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه، تصمیم گیری در ساعت 12:45، نشست خبری در ساعت 13:30
بانک مرکزی اروپا قصد دارد که طرح خرید اوراق قرضه را در پایان سال، تمام کند. تصمیم پیش رو احتمالا این حرکت را تأیید میکند. برنامه تسهیل کمی یا QE با نرخ ماهانه 15 بیلیون یورو از ماه اکتبر اجرا می شود. موسسه مستقر در فرانکفورت همچنین متعهد به حفظ نرخ بهره در سطوح پایین در سراسر سال 2019 است. هرچند ارقام اقتصادی اخیر چندان رضایتبخش نبودند.وضعیت اقتصادی ایتالیا و آلمان در سه ماهه سوم مساعد نیست، تورم core سرعتی ندارد و PMI پیشرو روند رکودی دارد. ماریو دراگی، ریاست بانک مرکزی اروپا، احتمالا دیدگاه بدبینانه ای ارائه می دهد و احتمالا به این مورد اشاره میکند که بانک نخستین افزایش نرخ را تا پایان سال بعد و حتی 2020 به تعویق می اندازد. همچنین این بانک پیش بینی های جدیدی را درمورد رشد و تورم منتشر میکند و احتمالا برخی از نمرات داده ای را پایین می آورد. لحن دراگی در واکنش به یورو، انتقادی است.

جمعه 14 دسامبر 2018

📚خرده فروشی آمریکا: جمعه ساعت 13:30
مرکزیت اقتصاد آمریکا با مصرف گرایی است. هزینه ها، رشد قابل توجهی تا رقم 0.8% ماهانه در ماه اکتبر داشتند درحالیکه فروش core تا رقم 0.7% بالا رفت. ما اکنون داده ماه نوامبر را در اختیار داریم( جمعه سیاه در این ماه است). این داده همچنین روی GDP سه ماهه چهارم و تصمیم گیری پنج روز بعد فدرال اثر میگذارد.

⌛️تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی