تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز26-30 نوامبر

دوشنبه, ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

✅چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ فارکس 26-30 نوامبر-2018

دلار پادشاه با وجود سقوط بازار آیا همچنان برنده خواهد بود؟

✏️✏️✏️✏️✏️

دلارآمریکا در تعطیلات عید شکرگذاری صعود داشت در هفته ای که بازار شاهد ریزش تمایلات بود. بعد چه می شود؟ در نخستین هفته نوامبر همراه با گزارشات کمیته بازار آزاد فدرال رزرو ، GDP و دو نشست اصلی بازار شلوغ تر می شود.

در ادامه موارد برجسته هفته را می آوریم.
بازارهای سهام جهانی و بهای نفت بار دیگر سقوط شدید داشتند. حرکات بازار، هرچند یک طرفه نیست، از دلارآمریکا و ین ژاپن سودگیری میکنند. ظاهرا ترزا می از چالش رهبری خود موفق بیرون آمد ولی به نظر می رسد رأی اکثریت را برای حمایت از معاهده برکسیت از مجلس دریافت نکرده است. او در قدم نخست با سران اروپا در نشست اتحادیه اروپا رودررو خواهد شد. کمیسیون اروپا بار دیگر طرح بودجه ایتالیا را رد کرد و این وضعیت روی یورو فشار وارد کرد.

دوشنبه 26 نوامبر 2018

📌نشست اتحادیه اروپا در موضوع برکسیت: یکشنبه- دوشنبه
انگلیس و اتحادیه اروپا به توافق دقیقی درموضوع جدایی انگلیس از اتحادیه رسیدند. این وضعیت احتمالا از سوی همه کشورها موافقت می شود. همچنان بی ثباتی درمورد اعلامیه سیاسی وضعیت روابط آینده برقرار است. طرفین مذاکره (انگلیس-اسپانیا) درمورد موضوعات مختلفی همچون وضعیت تنگه جبل الطارق که موجبات عصبانیت اسپانیا را فراهم کرده به مذاکره می نشینند. ترزا می برای برد در این رویداد تلاش خود را میکند تا از این مسیر بتواند حمایت بیشتری را برای توافق برکسیت که در اوایل ماه دسامبر در مجلس مطرح می شود به دست بیاورد. اخبار از برگزاری نشست جدید در آغاز هفته بعد خبر می دهند که این امر نه تنها پوند که یورو و سایر ارزها را به حرکت وامیدارد. واکنش ها از سوی برکسیت کنندگان کاملا مهم و تأثیرگذار است.

سه شنبه 27 نوامبر2018

📌اطمینان مصرف کننده بانک مرکزی آمریکا: سه شنبه ساعت 15:00
معیار اطمینان مصرف کننده هیئت مدیره نشست بانک مرکزی حدود سقف 18 ساله در چند ماه اخیر بوده است که این نشان دهنده بالا رفتن تمایل و افزایش هزینه مصرف کننده است. پس از رسیدن به رقم 137.9 در ماه اکتبر این نمره ممکن است در ماه نوامبر کمی پایین تر باشد: به احتمال زیاد رقم 136.2.

📌GDP آمریکا (دومین اعلامیه): چهارشنبه ساعت 13:30
نخستین برآورد رشد آمریکا برای سه ماهه سوم با رقم سالانه 3.5% اعلام شد که همانند سه ماهه دوم نیست ولی همچنان نشانی از رشد در خود دارد. همچنین نگرانی های جزئی درمورد سطح بالای رشد موجودی و افت صادرات وجود داشت. اهمیت اعلامیه دوم نه تنها برای تغییر در هدلاین بلکه برای اطلاع از اصلاح ترکیب است. بازنگری تا رقم 3.6% را پیش بینی میکنیم.

چهارشنبه 28 نوامبر 2018

📌فروش مسکن جدید آمریکا: چهارشنبه ساعت 15:00
فروش های جدید مسکن محدوده وسیعی از فعالیت های اقتصادی حول خود را به حرکت وامیدارد و اثر گسترده ای روی اقتصاد دارد. در ماه سپتامبر رقم فروش سالانه 553K بود. اکنون ارقام ماه اکتبر را دریافت خواهیم کرد. بخش مسکن نشان هایی از کاهش را در ماه های اخیر داشت.

پنجشنبه 29 نوامبر 2018

📌شاخص قیمت PCEcore (هزینه مصرف شخصی) آمریکا: پنجشنبه ساعت 13:30
فدرال رزرو این معیار تورمی ویژه را با توجه به اهمیت آن با وجود تأخیر در انتشار، هدف قرار داد. CPI core اکتبر بخش اندکی از انتظارات را برآورده کرد و افت سالانه 2.1% داشت. Core PCE در ماه سپتامبر در رقم 2% قرار گرفت و پیش بینی میکنیم با وجود افت CPI core، رقم ماه اکتبر تغییری نکند.

📌گزارشات نشست FOMC: پنجشنبه ساعت 19:00
همانگونه که کاملا انتظار داشتیم فدرال رزرو تصمیم به ثبات نرخ بهره در ماه نوامبر گرفت. ژروم پاول و همراهانش تنها تغییرات اندکی در بیانیه ایجاد کردند که از مهمترین آنها کاهش برآوردهایشان در مورد سرمایه گذاری تجاری بود. گزارشات نشست درمورد رویداد گفته شده ابهامات را درمورد اینکه بانک مرکزی تا چه میزان به کاهش نرخ بهره اهمیت می دهد برطرف میکند. همچنین این گزارشات به افزایش نرخ بهره ماه دسامبر با عبارت « (شرایط) برای افزایش نرخ بهره به زودی مساعد خواهد بود» اشاره میکند. بسیاری از مقامات فدرال نگرانی خود را در مورد کاهش رشد جهانی ابراز کردند و برخی نیز خواهان افزایش نرخ بهره در ماه نوامبر نیستند. اکنون درجریان این قرار میگیریم که آیا فدرال آماده توقف است یا خیر.

جمعه 30 نوامبر 2018

📌تورم حوزه یورو: جمعه ساعت 10:00
همانند آمریکا، احتمال افزایش نرخ بهره در حوزه یورو(اروپا) نیز کاهش یافته است. با نگاهی به ارقام اولیه تورم حرکت های بعدی بانک مرکزی اروپا را در اختیارمان میگذارد. در ماه اکتبر هدلاین CPI رشدی تا رقم 2.2% داشت درحالیکه CPI core تا رقم 1.1 پسروی داشت که این پس از افت تا زیر 1% پیش از این بود. انتظار می رود که تورم هدلاین تا رقم 2.1% اسلاید داشته باشد درحالیکه برای CPI core ثبات را انتظار داریم.

📌GDP کانادا: جمعه ساعت 12:30
اقتصاد کانادا رشدی تا رقم 0.1% ماهانه در ماه اوت داشت که این رقم چندان چشمگیر نیست. ارقام ماه سپتامبر شامل سه ماهه سوم هستند و برای دلارکانادا از اهمیت بالایی برخوردارند.

📌نشست گروه 20: جمعه، شنبه
سران کشورها پایان هفته برای بحث و تبادل نظر درمورد امور اخیر در بوینوس آیرس گردهم می آیند. مهم ترین وریداد این گردهمایی نشست دوجانبه بین دونالد ترامپ و همتای چینی اش شی جینپینگ است. بزرگترین اقتصادهای جهان همچنان درموضوع تجاری با هم اختلاف نظر دارند درحالیکه آمریکا قصد دارد تعرفه هایی با ارزش 200 بیلیون را روی کالاهای چینی از 10% به 25% در ماه ژانویه بالا ببرد. ترامپ درمورد رسیدن به برخی توافقات ابراز خوشبینی کرد ولی مذاکرات هنوز چندان به نتیجه ای نرسیده است.

⌛️تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی