تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 17-21 سپتامبر

يكشنبه, ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ۰۴:۲۹ ب.ظ



چشم انداز هفتگی بازار ارز. 17-21 سپتامبر 2018

🖌🖌🖌🖌🖌

ارزهای بازار در تلاطم هستند که این در گزارش اوضاع آرام تجاری، برکسیت و داده های اقتصادی بالای آمریکا است.تمرکز امروز بازاربا توجه به ترکیب عجیب ارقام از نقاط مختلف دنیا، از آمریکا تغییر پیدا کرد. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
آمریکا و چین بار دیگر قصد دارند گفت و گو کنند. آغاز این گفت و گوها از سوی وزیر دارایی آمریکا است و مشخص نیست آیا حمایت ترامپ را در پی دارد یا خیر. تورم آمریکا برآورده کننده انتظارات نبود ولی خرده فروشی با عنایت به بازنگری های صعودی، خوب بود. فدرال درمورد مصرف و اقتصاد رویکرد خوشبینانه ای دارد. بارنیر، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا گفت که موضوع برکسیت طی 6-8 هفته انجام می شود ضمن اینکه پوند از یورو بالاتر می رود. ماریو دراگی نسبتا خشنود است همچنانکه پیش بینی ها درمورد تورم را تغییری نداد، از یورو حمایت میکند. بانک مرکزی ترکیه نهایتا نرخ را بالا برد ضمن اینکه وضعیت آرام می شود. بعد چه خواهد شد؟


 سه شنبه 18 سپتامبر 2018

📌تورم انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
بانک انگلیس نرخ بهره را در ماه اوت پس از بالارفتن تورم، افزایش داد. هرچند قیمت ها روند سریعی ندارند. CPI هدلاین در رقم سالانه 2.5% در ماه جولای ایستاد و برای ماه اوت انتظار می رود کمی پایین تر باشد در رقم 2.4%. افزایش اخیر در بهای پوند بعدا فقط در ارقام تورم احساس می شود. CPI core در رقم 1.9% قرار گرفت و اکنون رقم 1.8% را انتظار داریم. شاخص خرده فروشی (RPI) در رقم 3.2% بود و همین سطح اکنون پیش بینی می شود. ورودی PPI تا رقم 0.5% ماهانه پیش رفت انتظار افزایش 0.4% را داریم.


 چهارشنبه 19 سپتامبر 2018

📌تصمیم گیری نرخ ژاپن: صبح چهارشنبه
بانک ژاپن سیاست پولی خود را در دنیای پیشرفته و به دلایل خوبی از دست داده است.تورم core همچنان نامساعد است که این از هدف 2% بانک ژاپن دور می باشد. اخیرا بانک ژاپن یک سری ترفند برای طرح خرید اوراق قرضه خود دارد که محدوده بزرگتری از خرید را فراهم میکند. موسسه توکیو احتمالا تغییری به این زودی در دوره نمی دهد.هاروهیکو کورودا ریاست بانک ژاپن در نشست خبری خود به روزرسانی ها را در اختیار قرار می دهد. یک نظر خوشبینانه درمورد به روز رسانی جدید GDP میتواند ین را کمی بالاتر ببرد.

📌GDP نیوزلند: چهارشنبه ساعت 22:45
جوامع کوچک GDP خود را فقط یکبار منتشر می کنند که هرج و مرج زیادی در هر رویداد اقتصادی ایجاد میکند. وضعیت اقتصادی با نرخ رشد سه ماهه خوب 0.5% افزایش داشت. اکنون ممکن است یک افزایش کوچک داشته باشیم: نرخ رشد 0.8% را احتمال می دهیم.


پنجشنبه 20 سپتامبر 2018

📌تصمیمات نرخ سوئیس: پنجشنبه ساعت 7:30
بانک ملی سوئیس سیاست پولی خود را از 15 ژانویه 2015، روز فراموش نشدنی حذف نرخ تبادلی زیر سطح یورو/فرانک سوئیس تغییر نداده است. از آن زمان بانک لندن نرخ پیشنهادی بین بانکی را در رقم -0.75% زیر محدوده منفی حفظ میکند. همچنین متعهد شد که برای کاهش بهای فرانک مداخله کند. همراه با رسیدن یورو/فرانک سوئیس به سطح 1.20، بانک ملی سوئیس برای مدتی در بازار ارز فعال نشده است.این بانک قصد ندارد سیاست پولی خود را در نشست پیش رو تغییر دهد. هرچند ممکن است گفت و گو درمورد طرح خروجی از محدوده منفی نرخ را آغاز کنند که این حرکت میتواند بهای فرانک سوئیس را بالا ببرد.

📌فروش مسکن موجود در آمریکا: پنجشنبه ساعت 14:00
مسکن به پشتوانه اندیکاتورهای اقتصادی واگذار شد درحالیکه میتوانست برگشت داشته باشد. فروش فعلی مسکن در چهار ماه گذشته افت داشت که این پدیده ایست که از سال 2013 وجود نداشت. پس از رسیدن به رقم 5.34 میلیون در ماه جولای، یک افت دیگر در ماه اوت نگران کننده است. رشد اندک 5.39 میلیون را پیش بینی میکنیم.


جمعه21 سپتامبر 2018

📌تورم کانادا: جمعه ساعت 12:30
بانک کانادا قصد دارد بافرض موفقیت آمیز بودن توافق NAFTA نرخ بهره را در ماه اکتبر بالا ببرد. استفان پولوز و همتایان نیازمند داده برای حمایت از چنین حرکتی هستند. تورم هدلاین رشدی تا رقم 0.5% در ماه جولای داشت درحالیکه CPI core با 0.2% کمتر عقب بود. رقم تورم قابل توجهی برای تایید این حرکت لازم است. خرده فروشی ماه جولای در زمان خود منتشر می شود. فروش هدلاین و core در ماه ژوئن افت داشت.


تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی