تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 اوت

يكشنبه, ۱۲ آگوست ۲۰۱۸، ۰۵:۲۲ ب.ظ


🔆چشم انداز هفتگی بازار فارکس 13-17 اوت.2018
 
دلار همچنان غلبه دارد، تمرکز بازار روی مصرف کننده است
 
دلار آمریکا هفته خوبی را برخلاف بسیاری از ارزهای رایج و با توجه به اخبار معاملاتی داشت. بعد چه می شود؟ خرده فروشی سهام فیوچرز آمریکا، داده مسکن، گزارش شغلی استرالیا و داده دست اول انگلیس را برای هفته پیش رو داریم. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را میخوانیم.
اخبار معاملاتی همچنان در حال رسیدن هستند: آمریکا مهیای اعمال تعرفه روی 16 بیلیون دلار کالای چینی از تاریخ 23 اوت و چین مهیای تلافی است. اخباری که انتظارش می رفت اثر طولانی مدتی ندارند. بازارها درحال حاضر وظایف بزرگتری برای 6 سپتامبر دارند که 200 بیلیون دلار ارزش دارد. داده آمریکا با از دست رفتن شاخص قیمت تولید کننده، ترکیب شد ولی آغاز به کار سهام شغلی JOLT روند صعودی داشت. در انگلیس دولت به بحث و تبادل نظر در مورد عدم پیشبرد موضوع برکسیت پرداخت و این روند فشار زیادی بر پوند این کشور وارد کرد. داده آلمان وضعیت ناامیدکننده ای داشت ولی گسترش و جریان دلار، بیش از هرچیز دیگری یورو/دلار آمریکا را حرکت داد. دلار کانادا در گفت و گوهای NAFTA پیشرفت خوبی داشت ولی روی خوشی به کشمکش های دیپلماتیک بین کانادا و عربستان نشان نداد. دلار نیوزلند با روند کاهشی در رزرو بانک نیوزلند، افت های مهمی داشت.
 
سه شنبه 18 آگوست 2018
 
🔶تولید ناخالص ملی مقدماتی آلمان: سه شنبه ساعت 6:00
همچنانکه ما برآورد اولیه از تولید ناخالص ملی حوزه یورو را دریافت کرده ایم، هنوز از آلمان این بزرگترین کشور خبری دریافت نکرده ایم و اکنون در حال رخ دادن است. بزرگترین اقتصاد اروپا رشدی تاحدود 0.3% سه ماهه داشت که سرعتی ناامیدکننده است برای نخستین سه ماهه سال پس از رشد در سال 2017. نرخ رشد نسبی 0.4% را احتمال می دهیم.
 
🔶گزارش شغلی انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
انگلیس از نرخ پایین بیکاری خرسند است با رقم 4.2% در ماه می ولی دستمزدها هنوز هم سرعت رضایت بخشی ندارند: تنها 2.5% در ماه می که به سختی بالای نرخ تورم است. شاخص متوسط درآمد در این گزارش مورد توجه است. تغییر در مطالبات بیکاری در انگلیس به صورت گزارش Claimant Count Change شناخته می شود که در ماه ژوئن رشدی تا رقم 7.8k داشت که رقم خوبی نیست. اکنون رقم تازه را برای ماه جولای میگیریم.
 
چهارشنبه 15 آگوست 2018
 
🔶گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین رشدی تا رقم 2.4% در ماه ژوئن داشت که مطابق با انتظارات نیست. بانک انگلیس همچنان نرخ را بالا میبرد ولی سطح نسبتا پایین تورم به این افزایش کمک کرده است. شاخص قیمت مصرف کننده core در رقم سالانه 1.9% ایستاد و شاخص قیمت خرده فروشی (RPI) در رقم 3.4% بود. رقم تازه را برای ماه جولای خواهیم داشت.
 
🔶خرده فروشی آمریکا: چهارشنبه ساعت 12:30
مصرف کننده در آمریکا برای اقتصاد این کشور مهم است. حجم فروش هدلاین در ماه ژوئن تا رقم 0.5% رشد داشت و اکنون پیش بینی می شود که افزایش حدودا 0.3% داشته باشد. فروش core تا حدود 0.4%رشد داشت انتظارات مارا با همین مقیاس برای جولای برآورده میکند. گروه کنترل خرده فروشی یا « هسته core» همچنان فلت باقی ماند و اکنون انتظار افزایش حدود 0.4% را داریم
 
پنجشنبه 16 آگوست
 
🔶گزارش شغلی استرالیا: پنجشنبه ساعت 1:30
صعود چشمگیر در مشاغل ماه ژوئن برای استرالیا خوشایند است: 50.9k. این رقم صعود شامل 41.2k مشاغل تمام وقت و 9.7k مشاغل پاره وقت می شود که این، ترکیب خوبی است. نرخ بیکاری رقم خوبی دارد 5.4% همراه با نرخ مشارکت 65.7%. اکنون صعود تقریبی در مشاغل را احتمال می دهیم.
 
🔶داده مسکن آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
مجوزهای ساخت و ساز آمریکا در سطح سالانه 1.273 میلیون واحد در ماه ژوئن قرار گرفت و اکنون انتظار رشد تا رقم 1.31 میلیون را داریم. شروع این رقم برای مسکن با 1.17 میلیون خوب نیست و اکنون رشد 1.25میلیونی را در گزارش جولای پیش بینی میکنیم.به منظور اینکه اثر چشمگیر این رقم را روی دلار ببینیم، هردو رقم باید در یک مسیر حرکت کنند: یا در مسیر رشد یا افت.
 
جمعه 17 آگوست2018
 
 
🔶تورم کانادا: جمعه ساعت 12:30
شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین کانادا رشدی تا رقم 0.1% ماهانه و 2.5% در ماه ژوئن داشت.اکنون شاهد افزایش تقریبی خواهیم بود. شاخص قیمت مصرف کننده core تا رقم 0.1% ماهانه هم رشد داشت ولی در تقویم سالانه فقط 1.3%. کانادا معمولا گزارش خرده فروشی را همزمان با گزارش تورم منتشر میکند. این بار فرق دارد و داده شاخص قیمت مصرف کننده بیانیه خودش را دارد.
 
🔶تمایلات مصرف کننده آمریکا: جمعه ساعت 14:00
شاخص تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان در ماه اخیر نسبتا ثابت بود و رقم نهایی 97.9 در ماه جولای را داشت. اکنون برآورد ابتدایی را برای ماه اوت خواهیم داشت که احتمالا بسیار نزدیک به همین رقم است. اطمینان مصرف کننده بالا به هزینه بالای مصرف کننده اشاره دارد ولی همیشه همبستگی وجود ندارد
 
تمامی ساعات به وقت گرینویچ است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی