تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 9-13 جولای

يكشنبه, ۸ جولای ۲۰۱۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ
 

🔶چشم انداز هفتگی بازار ارز 9-13 جولای، معاملات اکنون آرام و با نگاه تورمی انجام می شوند
 
نخستین هفته از سه ماهه سوم با از سرگیری قوت دلار آمریکا آغاز شد ولی بعد پس روی داشت. اطمینان مصرف کننده و تورم آمریکا در هفته پیش رو همچنان ثابت هستند. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
داده های آمریکا ضمن حمایت از دلار آمریکا همچنان صعودی هستند. از همه مهم تر اسکناس سبز (دلارآمریکا) از جریان های ارز امن مرتبط با نگرانی ها درمورد نبرد تجاری بهره مند شد. بحران های سیاسی در آلمان اخبار اوایل هفته را شامل می شوند ولی به سرعت برطرف شدند ضمن اینکه اسباب آرامش یورو را فراهم میکنند. دولت انگلیس همچنان بحث هایی در مرد رویکرد خود دارد درحالیکه مذاکرات با اتحادیه اروپا هنوز هم باقی است. وضعیت بازار با اثرگذاری تعرفه های آمریکا بر کالاهای چین بدون هرگونه هیاهو، بهبود پیدا کرد. همچنین آنگلا مرکل درهایی را برای مذاکرات جهت کاهش تعرفه های اتحادیه اروپا درمورد ماشین به عنوان حرکتی برای حل تنش ها با آمریکا باز کرد. یورو از این مذاکرات بهره مند شد و اثر مثبتی روی ارزهای رایج داشت. گزارشات نشست FOMC نسبت به اقتصاد آمریکا خوشبینانه بود ولی همچنین درمورد وضعیت تجاری به صورت سراسری هشدار داد. دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا با هدلاین 213k بهتر از حد انتظار بود. آیا بازارها همچنان تنش های و تعرفه های تجاری را نادیده می گیرند؟
 
سه شنبه 10 جولای 2018

📌گزارش ماهانه تولید ناخالص ملی انگلیس (اولین گزارش در نوع خود): سه شنبه ساعت 8:30
نخستین اعلامیه از تولید ناخالص ملی با بازه یکماهه است. این گزارش برای ماه می است و ما همچنین داده های ماه های پیشین را هم دراختیار داریم. همچنانکه نخستین گزارش در نوع خود است، توجه و واکنش به آن ممکن است قوی باشد حتی اگراعداد سه ماهه نباشند و تنها یک بار در هر دوره منتشر شوند.

  چهارشنبه 11 جولای 2018

📌شاخص قیمت تولید کننده آمریکاPPI: چهارشنبه ساعت 12:30
تورم تولیدکننده یا بهای کارخانه در خط تولید زیرنظر گرفته می شود و اخیرا روند خوشبینانه ای داشته است. این گزارش پیش از داده های شاخص قیمت مصرف کننده، روند صعودی داشته است. شاخص قیمت تولیدکننده هدلاین تا رقم 0.5% در ماه می رشد داشته است درحالیکه شاخص قیمت تولیدکننده core با رشد تقریبی 0.3% پیشرفت داشت.
 
📌تصمیمات نرخ کانادا: چهارشنبه ساعت 14:00- نشست خبری در ساعت 15:15
بانک کانادا تذکرات جدی درمورد افزایش نرخ در این نشست بسیار مهم ماه جولای داشت که همچنین شامل پیش بینی های جدید و نشست خبری از سوی استفان پولوز و کارولین ویلکینز میشد. اقتصاد این کشور نشانه هایی از افزایش در سه ماهه دوم دارد و انرژی بخش ترین نقطه درمورد افزایش دستمزدهاست. هرچند روابط تجاری با آمریکا از آخرین نشست این دو کشور روبه زوال گذاشت. آمریکا تعرفه هایش را روی استیل و آلمینیوم کانادا اعمال و کانادا هم تلافی کرد. بااین وجود به نظر می رسد که بانک کانادا این منبع بی ثبات را در نظر نمی گیرد و از رقم 1.25% به رقم 1.50% افزایش پیدا میکند. این افزایش خیلی زیاد بستگی به نشست خبری پس از تصمیم گیری دارد. اشاره به اینکه چرخه تنگ اکنون تمام شده است میتواند احتمالا دلار کانادا را باجود افزایش نرخ، پایین بیاورد.
خوش بینی درمورد وضعیت اقتصادی احتمالا دلار این کشور را بالا می برد.
 
 پنجشنبه 12 جولای 2018

📌گزارشات نشست بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه ساعت 11:30
بانک مرکزی اروپا اعلامیه های مهمی را در تصمیمات ژوئن خود ترتیب داد و گزارشات سیاست پولی بسیاری از داده ها درمورد تآملات پشت صحنه را منتشر خواهد کرد. بانک مرکزی اروپا برنامه خود برای کاهش خرید اوراق قرضه تا سقف 15 بیلیون یورو در سه ماهه چهارم 2018 ترتیب داد. آنها همچنین تعهد دادند تا نرخ بهره را در سطح فعلی خود در طول تابستان 2019 رها کنند و ماریو دراگی بر شرایط پیوست شده برای هرگونه تغییر در سیاست پولی تأکید کرد. اینکه ببینیم حمایت دراگی در این مورد و تمایلات افزایش نرخ بهره با ریاست جینز ویدمان تاچه میزان است، جالب توجه می باشد. اسناد این نشست همچنین ممکن است شامل اشاراتی درمورد فعالیت های بیشتر باشد. نگرانی های تجاری همچنین ممکن است پس از گزارشاتی که درمورد نگرانی بانک مرکزی درمرود اثرات فشارهای تجاری بر اقتصاد است، جای توجه داشته باشد. 
 
📌شاخص قیمت مصرف کننده آمریکاCPI: پنجشنبه ساعت 12:30
قیمت های مصرف کننده به تدریج بالا می روند همراه با شاخص core که در ماه می به رقم 2.2% می رسد. هر دو رقم هدلاین و core در پی آن رشد 0.2% داشتند. داده های ژوئن نشان میدهد که آیا قیمت core همچنان روند صعودی دارد یا آیا ما شاهد عقب نشینی پس از صعود هستیم. انتظار می رود که هردو رقم هدلاین و core رشد ماهانه تا رقم 0.2% داشته باشند.
 
جمعه 13 جولای 2018

📌تمایلات مصرف کننده UOM آمریکا: جمعه ساعت 14:00
آخرین خبر هفته مربوط است به بررسی باارزش دانشگاه میشیگان و رویترز. نسخه نهایی گزارش ژوئن همراه با محدوده رنج مشاهده شده در ماه های اخیر نمره 98.2 را نشان داد . هرگونه تغییر همچنین اشاره ای به گزارش خرده فروشی در هفته پیش رو است. افزایش ناچیز تا رقم 98.3 بسیار محتمل است.
 
⌛️** همه ساعات به وقت گرینویچ است.

جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی