تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 25-29 ژوئن

يكشنبه, ۲۴ ژوئن ۲۰۱۸، ۰۶:۵۲ ب.ظ
 

🔆چشم انداز هفتگی بازرا ارز 25-29 ژوئن 2018- یک پایان شلوغ در ماه
 
دلار آمریکا واکنش های متفاوتی را دربرابر ارزهای مختلف باتوجه به بیشتر شدن نگرانی ها درمورد نبرد تجاری همراه با صعود ارزهای امن و دشواری ارزهای خطرناک تجربه کرد. بعد چه می شود؟ موارد برجسته هفته پیش رو را در ادامه می آوریم.
نگرانی های تجاری سقوط سهام بازارها و فضای ریسکی بازار را به همراه داشت و در این بین ین و همچنین دلار آمریکا نسبت به سایر ارزها سود بردند. هرچند این حرکت به دور از تک جهت بودن و همراه با دوره های طولانی آرامش بازار نیز بود. پنل سران بانکداری از جمله رئیس فدرال ژروم پاول، رئیس بانک مرکزی اروپا ماریو دراگی، کورودا ریاست بانک ژاپن و لاو ریاست رزرو بانک استرالیا هیچگونه اخبار چشمگیری را در اخیتار قرار ندادند. همچنان معامله موضوع اصلی است.
 
سه شنبه 26 ژوئن 2018
 
☸️اطمینان مصرف کننده بانک مرکزی: سه شنبه ساعت 14:00
هیئت مدیره نشست گزارش داد که در ماه می سطح اطمینان بسیار بالا بوده است: 128 نمره. گزارش ماه ژوئن احتمالا همین مقدار است ولی افت ناچیز چندان اثری ندارد که این هم در نتیجه نبردهای تجاری است. اطمینان مصرف کننده یک اندیکاتور مهم درمورد خرده فروشی است.
 
چهارشنبه 27 ژوئن 2018

☸️تصمیمات نرخ نیوزلند: چهارشنبه ساعت 21:00
رزرو بانک نیوزلند نرخ بهره خود را آخرین بار در رقم 1.75% نگه داشت و بعید است تغییری در آن ایجاد کند. آدریان اُر ریاست رزرو بانک نیوزلند امیدوار است که دغدغه های دیگری را به بیانیه رزرو بانک اضافه کند. هرچند اقتصاد محلی نیوزلند کاملا ثابت است و نگرانی های بیرونی را تعدیل میکند.
 
پنجشنبه 28 ژوئن 2018

☸️نشست سران اتحادیه اروپا: پنجشنبه و جمعه
سران اتحادیه اروپا نشستی برای مذاکره درمورد موضوعات مختلف با اولویت موضوع برکسیت دارند. اروپا و انگلیس انتظار داشتند که درمورد موضوعات اصلی مرز ایرلند و اتحادیه مصرف کننده دراین نشست به توافق برسند و ظاهرا هیچ نتیجه ای در برنخواهد داشت. احتمال بسیار بالا این است که مذاکرات به نشست بعدی در اکتبر ادامه پیدا کند که در این نشست و پیش از روز نشست برکسیت، 29 مارچ 2019، گفت و گو در مورد هرچیزی ضروری خواهد بود. پوند بریتانیا احتمالا تحت فشار باقی می ماند ولی عدم توافق درمورد موضوعات ممکن است بر بازارهای بزرگتر نیز فشار بیاورد. همچنین نشست اتحادیه اروپا احتمالا شامل بحثی درمورد کشمکش تجاری با آمریکا خواهد بود.
 
☸️تولید نهایی ناخالص ملی آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
بنابر دومین اعلامیه اقتصاد آمریکا با سرعت سالانه 2.2% در سه ماهه نخست 2018 رشدی کندتر از قبل ولی جالب توجه برای سه ماهه نخست سال داشت. نسخه نهایی رشد تولید ناخالص ملی احتمالا رقم مشابهی را گزارش می دهد. رشد سه ماهه دوم هم در همین حدو حدود امیدوارکننده است.
 
جمعه 29 ژوئن 2018
 
☸️تولید نهایی ناخالص ملی انگلیس: جمعه ساعت 8:30
اقتصاد بریتانیا از کندی چشمگیری در سه ماهه نخست سال رنج برد. رشد تنها 0.1 درصدی سه ماهه و 1.2 درصدی سالانه بنابر نخستین و دومین گزارش ها. آخرین اعلامیه احتمالا همان ارقام را تکرار میکند. در انگلیس هم مانند آمریکا سه ماهه دوم تاحدودی امیدوار کننده است
 
☸️گزارش تورم حوزه یورو: جمعه ساعت 9:00
تورم حوزه یورو در ماه می افزایش داشت همراه با رقم 1.9% هدلاین سالانه. درحالیکه رقم هدلاین در نتیجه بهای انرژی بوده است، بانک مرکزی اروپا احتمالا مشکلی با برگشت قیمت core به رقم عادی 1.1% نداشته باشد. انحراف ناچیز در گزارش ژوئن را احتمال می دهیم.
 
☸️تولید ناخالص ملی کانادا: جمعه ساعت 12:30
اقتصاد کانادا در ماه مارچ رشدی حدود 0.3% داشت. گزارش پیش روی نگاهی گذرا به سه ماهه دوم است که احتمالا نرخ رشد نسبتا کندی را نشان بدهد. کانادا به خاطر انتشار ماهانه گزارش تولید ناخالص ملی همیشه استثنایی است.
 
☸️شاخص قیمت مصرف شخصی آمریکا: جمعه ساعت 12:30
رقم تورم یکی از ارقام مورد توجه فدرال رزرو آمریکا است. پس از رشد شاخص قیمت مصرف کننده از 2.1% به 2.2% در ماه می، شاخص قیمت مصرف شخصی احتمالا از 1.8% به 1.9% سالانه رشد دارد. افزایش 2 درصدی احتمالا منجر به این می شود که فدرال نرخ بهره را افزایش بدهد. انتشار شاخص قیمت مصرف کننده و قیمت مصرف شخصی دو روش متفاوت را به کار می گیرند و همین تفاوت در روش، گویای تفاوت این دو است.
 
تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.
 
جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی