تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آفرهای ویژه ماه مبارک رمضان

پنجشنبه, ۲۴ می ۲۰۱۸، ۰۲:۵۸ ب.ظ


آفرهای ویژه ماه مبارک رمضان

معامله گر گرامی،

خوشحالیم اعلام کنیم به مناسبت فرارسیدن این ماه مبارک، پی سی ام بروکرز طبق روال همیشگی سال های قبل، آفرهای ویژه ای رابرای مشتریان خود تدارک میبیند.
به عنوان پیشنهاد اول یک جایزه خوش آمدگویی 30درصدی به مناسبت ماه مبارک رمضان ترتیب داده ایم. پیشنهاد ما این جایزه 30درصدی برای تمامی معامله گران جدید و قدیم است.
سپرده گذاری کنید و این جایزه 30درصدی را بدون هیچ زحمتی با یک حاشیه اطمینان اضافی در حسابتان معامله کنید. طی 3 ماه T&C را تکمیل کنید تا برای دریافت این جایزه به صورت قانونی واجد شرایط باشید.

شرایط بهره مندی بونوس:
1. مینیمم دپوزیت جهت استفاده از بونوس 1000 دلار می باشد.
2. تریدر میتواند همیشه و در هر لحظه سود حساب خود را برداشت تماید. ولی در صورت برداشت سپرده قبل از پایان 3 ماه، مبلغ بونوس حذف میگردد.
3. بونوس بعد از پایان 3 ماه مدت استفاده حذف میگردد.

این فرصت عالی تنها در طول ماه مبارک رمضان اعتبار دارد و در روز عید فطر پایان می یابد. برای دریافت این بونوس پس از ثبت نام یا ورود به کابین به منوی تیکت/درخواست بونوس اقدام نمائید و نوع Bonus 30% را انتخاب نمائید.

پیشنهاد دوم به تمامی کاربرانی که در طی ماه رمضان (از اولین روز ماه تا پایان روز عید فطر) اقدام به انتقال حساب خود از بروکرهای دیگر به PCM داشته باشند است. یا مشتریانی که دوستان خود را برای افتتاح حساب به PCM معرفی کنند 250 دلار جایزه قابل برداشت در نظر گرفته است.
برای دریافت این جایزه، تنها کافیست با شارژ حداقل 1000 دلار حساب خود وارد کابین تریدری شوید و از منوی " تیکت/درخواست بونوس" جهت دریافت جایزه اقدام نمائید و نوع Transfer account to PCM را انتخاب نمائید.
همین طور مشتریان فعلی بروکر نیز میتوانند جهت دریافت این جایزه قابل برداشت، از دوست خود برای افتتاح حساب در PCM دعوت نمایند.
برای این کار کافیست پس از ورود به کابین، لینک دعوت خود را از منوی معرفی دوستان، به دوست خود برای ثبت نام در کابین ارسال کنند. سپس پس از ثبت نام و شارژ حساب توسط دوست خود این جایزه را از کابین خود تقاضا کنند. برای دریافت این نوع جایزه از منوی " تیکت/درخواست بونوس" اقدام نموده و نوع Introduce friend bonus را انتخاب نمائید.
این جایزه را پس از 25 لات معامله بدون محدودیت زمانی میتوانید دریافت نمائید.

لطفا به این نکته دقت داشته باشید که در یک زمان تنها از یک نوع این پیشنهادات میتوانید استفاده نمائید.

با احترام
پی سی ام بروکرز


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی