تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

️تمرکز امروز روی نشست CBT ترکیه؟

چهارشنبه, ۲۵ آوریل ۲۰۱۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ
 

🌍تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
:
چهارشنبه 25 آوریل 2018
 
☑️سهام جهانی پس از رشد 3 درصدی بازده خزانه داری آمریکا، ارزان فروخته شد
 
☑️پوند بریتانیا همچنان پیش از رای مجلس عوام درمورد اتحادیه مصرف کنندگان، زیر فشار است
 
☑️تمرکز امروز روی نشست CBT ترکیه است
 
🌀سهام جهانی دیروز پس از رشد بازده ده ساله خزانه داری آمریکا، ارزان فروخته شد ضمن اینکه در بازار امروز صبح بالای 3% معامله می شود که این بالاترین سطح از سال 2014 است. سهام آمریکا باوجود نگرانی ها نسبت به بازده آمریکا با کاهش شدیدی بسته شد. در بازار ارز دلار آمریکا در شاخص اسپات بلومبرگ بالاترین نرخ بهره را یک شبه به بالاترین سطح سه ماهه در روز سه شنبه افزایش داد
 
🌀دلار استرالیا و دلار نیوزلند دیروز عملکرد ضعیف و چشمگیری داشتند که اساسا ناشی از قوت دلار آمریکا و معامله ضعیف بازارهای محلی بود که برای تعطیلات بسته شدند.
 
🌀بهای نفت خام دیروز پس از بیانات ترامپ در این مورد که آمریکا و فرانسه میتوانند به زودی به توافقاتی برای حفظ معاملات هسته ای 2015 برسند، سقوط داشت.
 
🌀پوند بریتانیا دیروز یک سری از زیان های روز دوشنبه را ریتریس کرد همراه با بسته شدن قیمت پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.40. هرچند پوند بریتانیا/ دلار آمریکا امروز صبح به زیر 1.3940 رسیدند. در یک روز داده ای آرام، این جفت ارزی احتمالا ناشی از مومنتوم دلار آمریکا پیش از رای نمادین مجلس عوام (فردا) درمورد اتحادیه مصرف کنندگان خواهد بود.
 
🌀معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایت پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.3920 پیش از 1.3890 و 1.3700 هستند درحالیکه سطح حمایت در 1.4000 بالاتر از ناحیه 1.4145-75 است. سطح حمایتی یورو/ پوند بریتانیا در 0.8735 پیش از 0.8690 و 0.8625 قرار می گیرد درحالیکه سطح مقاومت در 0.8800 است.
مالیات عمومی در ماه مارچ نشان داد که اجرای بودجه در پایان سال مالی، پیش از هدف آن در پایان سال مالی است که تاحدودی ناشی از مازاد بالای مشاهده شده در ژانویه درمورد خود ارزیابی سلامت است. احتمال محدودیت این روند رو به جلو وجود دارد و پژوهش های بارکلی انتظار دارد که کمبود مالی در سال مالی بعدی جبران شود.
 

🌀نشست CBT در ترکیه متمرکز بر انتظارات پژوهش های بارکلی مبتنی بر بالابردن نرخ وام تا 100bp است. این کار احتمالا همراه با بالابردن سایر نرخ ها در سیاست پولی خواهد شد اگر بانک ارسال یک پیام قاطعانه به بازار را در نظر بگیرد. میتوان گفت که پژوهش های بارکلی انتظار دارد تا هرگونه افزایش به میزان زیادی وابسته به سطح لیر ترکیه در نشست MPC باشد. از این روی سقوط دلار آمریکا/ لیر ترکیه به زیر 4.00 باعث ایجاد خطر می شود.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی