تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استرلینگ همچنان زیر فشار است

دوشنبه, ۲۳ آوریل ۲۰۱۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
دوشنبه 23 آوریل 2018
 
☸️مستندات بیشتری از هفته گذشته موجود است که می گوید معاملات و سایر فعالیت های جهانی سیر کندی داشتند
 
☸️با آغاز هفته استرلینگ همچنان زیر فشار است
 
☸️تمرکز این هفته بر ترکیب حوزه یورو PMI( امروز)، IFO آلمان( سه شنبه)، نشست ECB( پنجشنبه) و پوند بریتانیای سه ماهه نخست آمریکا(جمعه) خواهد بود
 
🌀بازارهای پیشرفته سهام نیمه دوم هفته را با مومنتوم منفی به پایان رساندند ولی باتوجه به دستاوردهای اخیر هنوز هم رقم سود 0.5-1 % بالاتر است. همچنان از جریان در بازارهای نوظهور جلوگیری می شود.
 
🌀شواهد هفته پیش می گوید که معاملات و فعالیت های جهانی روند کندی داشتند ولی بازارها همچنان واکنش نشان می دهند. حرکات مهم در بازار اوراق قرضه بود که 10 باند با 8 بشکه افزایش یافت و جبهه منحنی خزانه داری ایالات متحده تقریبا 10 بوته در برابر کاهش ریسک پذیری و انتظارات تورمی بیشتر، که تاحدودی ناشی از افزایش قیمت نفت بود، حمایت می کرد.
 
🌀روند کاهشی منعکس شده در اندیکاتورهای فعالیت جهانی در حوزه اروپا مشخص است؛ جاییکه خوانش های ضعیف تر اخیر درمورد تولید صنعتی اروپا و تولید نرم و خدمات PMI باعث می شود تا پیش بینی کاهش رشد حوزه یورو در سه ماهه نسخت را تا 1.6% داشته باشیم( از رقم 2.1% پیشین)
تمرکز امروز روی PMI حوزه یورو است که به دنبال کاهش رشد مومنتوم در گزارشات اخیر، بیشتر زیر نظر گرفته می شود.
 
🌀یورو/ دلار آمریکا در پایان هفته اخیر همسو با پیشنهادات گسترده تر برای دلار آمریکا با فشار همراه بود همانگونه که به سطح حمایت 1.2300 زیر 1.2250 رسیدیم. نشست ECB در روز پنجشنبه احتمالا شاهد هیچ رویداد و هیچ تغییر محسوسی در پیشواز از آنچه که انتظارش می رود، نخواهد بود. بازار هرگونه تفسیر باتوجه به کندی حرکت اخیر در داده را زیر نظر خواهد گرفت.
 
🌀استرلینگ در آغاز این هفته به دنبال ضعف هفته پیش نسبت به نظرات کارنی، زیر فشار است. گزارش ها در روز جمعه که مقامات اتحادیه اروپا آماده رد راه حل بالقوه انگلستان برای بحرانی که برای مرز ایرلند پس از Brexit اتفاق می افتد، اعتبار بیشتری به ارز می دهد.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی