تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سهام آمریکا افزایش پیدا کرد

سه شنبه, ۱۷ آوریل ۲۰۱۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ
 تحلیل روزانه بازار فارکس
سه شنبه 17 آوریل 2018
 
سهام آمریکا دیروز با احتمال کم تشدید اوضاع در خاورمیانه، افزایش پیدا کرد
 
پوند بریتانیا پیش از داده های داخلی به سمت بالاترین نرخ پست Brexit افزایش پیدا کرد
 
توجه امروز بازار بر دستمزد و اشتغال انگلستان و تولید صنعتی آمریکا است
 
لبه سهام آمریکا دیروز با وجود نگرانی ها درمورد تشدید اوضاع در خاورمیانه بالاتر رفت که همچنین باعث سقوط بهای نفت خام و افزایش فیوچرز سهام اروپا شد. در بازار ارز شاخص دلار آمریکای بلومبرگ سقوط به سمت headline داشت که رئیس جمهور آمریکا ترامپ در توئییتر خود چین و روسیه را به « نقش داشتن در بازی در کاهش ارزش ارزی» متهم کرد همچنانکه نرخ سود آمریکا بالا می رود.
 
دلار آمریکا/ ین ژاپن به زیر 107 رسید که این پیش از نشست امروز بین ترامپ و رئیس جمهور ژاپن بود که این نشست احتمالا روابط تجاری و کره شمالی را پوشش می دهد. روبل روسیه دیروز همزمان با تصمیم آمریکا مبنی بر اعمال تحریم بیشتر بر روسیه از سوی سفیر آمریکا، برگشت نسبی داشت.
 
پوند بریتانیا به بالاترین پست جدید Brexit رسید همراه با پوند/ دلار آمریکا که امروز صبح به 1.4375 (بلومبرگ) می رسند. ظاهرا بازارها نسبت به داده های دستمزد و داده های CPI فردا که احتمالا بر انتظارات نسبت به نشست ماه می بانک انگلستان که پژوهش های بارکلیز در آن انتظار یک هایک 25bp را دارد، تأثیر می گذارد، نظر مثبتی دارند.
 
معامله گران ما به تازگی شاهد این هستند که پوند/ دلار آمریکا در سطح حمایت 1.4300 بالاتر از 1.4250/1.4245 قرار دارد درحالیکه مقاومت در 1.4500 قرار می گیرد. یورو/ پوند بریتانیا در سطح حمایت 0.8595 قرار دارد درحالیکه مقاومت اطراف 0.8668 و بالاتر از 0.8700 و 0.8810 قرار می گیرد. ریچارد کلاریدا، معاون رئیس جمهور فدرال و میشل بومن به عنوان رییس هیئت مدیره ترامپ تعیین شده است. پژوهش های بارکلیز ترکیب پاول، ویلیامز و کلاریدا را « باعنوان افزایش تدریجی نرخ» می بینید.
 
خرده فروشی های آمریکا کمی قوی تر از مورد انتظار در ماه مارچ هستند، همراه با داده هدلاین و core بالاتر می روند ضمن اینکه نخستین سود از خرده فروشی طی چهارماه را مشخص می کنند.
 

گزارش ماه آوریل بانک ذخایر ارزی استرالیا کمی خوشبینانه تر از ماه اخیر بود ولی نتوانست از ارزان فروشی اولیه دلار استرالیا ضمن پیگیری رشد تولید صنعتی کمتر از حد انتظار چین جلوگیری کند. هرچند صبح امروز دلار استرالیا/ آمریکا باخت های خود را اصلاح کرد و معاملات خود را افزایش داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی