تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کاهش مدعیان جدید بیکاری در آمریکا

پنجشنبه, ۲۹ مارس ۲۰۱۸، ۰۴:۰۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

پنجشنبه 29مارس 2018

سهام اروپا امروز صبح پس از ساعت کاری ترکیبی در آسیا افزایش پیدا کرد همچنانکه فیوچرز آمریکا پیش از تعطیلات عید پاک بالا رفت. گنجینه ده ساله همچنان زیر 2.8 درصد ماند همچنانکه سهام آلمان به بالاتر رغبت نشان داد. بازارهای ارز همچنان در روز چهارشنبه نوسان داشتند با موجودی هایی که در احتمال ضوابط مهم تری در بخش تکنولوژی، مبارزان معاملاتی و جریان های یک چهارم پایانی ماه خلاصه می شدند.
در بازار ارز، تقاضای دلار خارج از میز هیئت رئیسه قرار گرفت و GBP/USD علیرغم اخبار مثبت Brexit روند افزایشی داشت. معامله گران ما متوجه جریان پویای دوسویه در GBP هستند در برابر تقاضای اروپا از نهاد مشتری محور ما.
در راستای همین انتظارات، SARB سیاست نرخ بازپرداخت خود را تا 6.50% قطع می کند و اعلام نمیکند که این کار ادامه دار خواهد بود. قانونگزارصراحتا اعلام میکند که این کار آغاز چرخه ساده سازی نخواهد بود و تصمیمات آینده با داده های مستقل و حساس به ارزیابی تعادل ریسک خواهند بود.

شاخص نهایی انگلستان و بهای دلار آمریکا امروز اعلام خواهد شد؛ همچنین هیچ یک از گزارشات پتانسیل حرکت بازار در مسیر پرایس اکشن ما را امروز ندارند.


تعداد مدعیان جدید بیکاری در هفتۀ گذشته یعنی هفتۀ منتهی به 24 مارس با 12هزار نفر کاهش به 215هزار نفر رسید که پایین ترین سطح از سال 1973 تاکنون است. اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم 230هزار نفر اعلام شود.
میانگین چهارهفته ای تعداد مدعیان بیکاری با 500 نفر کاهش به 224500 نفر رسید.
تعداد افرادی که در هفتۀ منتهی به 17 مارس پس از گذشت یک هفته همچنان درخواست دریافت حقوق بیکاری داشتند با 35هزار نفر افزایش به 1,871,000 نفر رسید.

درآمد فردی در فوریه 0.4% و مخارج فردی 0.2% افزایش پیدا کردند. این ارقام برابر با پیش بینی ها هستند.
شاخص بهای مخارج مصرفی فردی در فوریه در مقیاس ماهیانه 0.2% و در مقیاس سالیانه 1.8% رشد کرد. شاخص پایۀ بهای مخارج مصرفی فردی در فوریه در مقیاس ماهیانه 0.2% و در مقیاس سالیانه 1.6% رشد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی