تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چین از جنگ تجاری انصراف نخواهد داد

جمعه, ۲۳ مارس ۲۰۱۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

جمعه 23 مارس 2018

چین از جنگ تجاری انصراف نخواهد داد، چرا باید این کار را انجام دهند؟


تلفیقی از متغیرهای ویرانگر بازار محل تلاقی سرمایه گذاران کوتاه، میان و بلند مدت شده است که بدلیل ترس از آسیب دیدن وارد معامله نمی شوند و صرفا تماشاچی هستند.
در حالیکه سرمایه گذاران بسوی خاصیت ایمنی اوراق قرضه روانه شدند و از آنجاییکه ایالات متحده فاصله بسیار نزدیکی با یک جنگ تجاری تمام عیار با چین دارد، بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده در طول شب گذشته کاهش یافتند. و چین بعید است که از این جبهه عقب نشینی کند و در حال مهیا کردن راه حل هایی بصورت تعرفه های متقابلانه می باشد، بازار امروز به شدت شکننده به نظر می رسند. اجرای تعرفه های واردات در شرف اجراست.
هرچند، خوشبختانه برای ایالات متحده، بازارهای اوراق قرضه این کشور تنها راه بازی برای چین است، و در حالیکه آنها ممکن است از حربه خروج سرمایه های خود از بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده بعنوان اهرمی در جنگ تجاری استفاده کنند، این اتفاق بدلیل ترس از جبران ناپذیری ارزش هولدینگ های عظیمشان در ایالات متحده غیرمحتمل است.
اما اقتصاد جهانی نیز امروز صبح زیر سایه شاخص های PMI ناامید کننده منطقه یورو، آلمان و فرانسه ، بطور باورنکردنی امروز صبح شکننده تر بنظر می رسید، بنابراین این داده نیز مقداری از وحشت موجود در بازار را توجیه می کند.
جان دوود وکیل پیشروی دونالد ترامپ و مرد قدرتمند در تحقیقات مولر در مورد مداخله در انتخابات روسیه مدارک خاتمه خدمت خود را پس از چرخش به سمت شبکه فاکس نیوز برای ارایه مشاوره حقوقی تحویل داد. طبیعت دمدمی مزاج رییس جمهور همچنان مسایلی در نقض آبروی او ایجاد می کند. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود چرا که مک مستر نیز امروز دستورات خروج از کار خود را دریافت کرده است.
 جنجال درز اطلاعات فیسبوک نشانه های کمی از آرام شدن را به نمایش می گذارد و در کل همچنان به داشتن مفاهیم و تفاسیر خارج از دسترس نه تنها برای این شبکه اجتماعی بلکه برای بخش فناوری ادامه می دهد.
تمام این موارد موجب یک اصلاح در ریسک گریزی با سقوط تند در بازارهای دارایی و سهام جهانی و قدرت وسیع تر دلار گردید در حالیکه سرمایه گذاران به سمت ایمنی اوراق قرضه ایالات متحده روانه شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی