تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آیا فصل آزادی برای دلار رسیده است؟

پنجشنبه, ۲۲ مارس ۲۰۱۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

پنجشنبه 22 مارس 2018

  فدرال رزرو نرخ بهره و پیش بینی مسیر سیاست پولی اش را همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت بالا برد
عملکرد خوبی پوند بر سر داده اشتغال قوی تر از انتظار
 تمرکز امروز بازار بر روی نشست MPC توسط بانک مرکزی انگلستان در ساعت 12:00


بازارهای دارایی و سهام دیروز ساعات کاری کاملا آرامی را تا زمان رسیدن به آغاز نشست فدرال رزرو داشتند و همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت، فدرال رزرو یک افزایش 25 واحدی نرخ بهره انجام داد و شیب مسیر سیاست پولی اش را در افق برآوردش بیشتر کرد.
هرچند، این نشست نسبت به آنچه بازار انتظار داشت نسبتا کمتر متمایل به افزایش نرخ بهره بود با اینحال نرخ بازدهی اوراق خزانه داری بطور وسیعی سقوط کردند این در حالیست که دلار در کل بازار ضعیف شد.
بیانیه FOMC مشخص کرد که چشم انداز کمیته برای اقتصاد ایالات متحده از زمان نشست ماه ژانویه به این سو بهبود یافته است و هفت عضو اکنون انتظار بیش از سه نوبت افزایش نرخ بهره را در سال 2018 دارند در حالیکه هشت عضو انتظار سه نوبت یا کمتر را دارند.

بیانیه FOMC فصل آزادی حرکت دلار و چراغ سبزهای داده شده به فروشندگان برای ورود مجدد در حالیکه فدرال رزرو موفق به تایید هیچ کدام از سوء ظن های متمایل به افزایش نرخ بهره اش در بازارها نشده است را نشان می دهد. در پایان روز، در حالیکه 25 واحد پایه تمام آن چیزی بود که انتظار می رفت، FOMC در حال شکل دادن یک مسیر احتیاطی برای روزهای باقیمانده سال 2018 می باشد. لازم به گفتن نیست که هیات مدیره فدرال رزرو مسیری ملاحظه کارانه را برای برآوردهای منحنی dot plot سالهای 2020-2019 ترسیم کرده است، که نشان می دهد این جلسه هیات مدیره فدرال رزرو که سیاست های تدریجی درباره کل این مسیر ترسیم کرده است قرار نیست وابستگی خیلی کمی نسبت به داده های اقتصادی سال گذشته داشته باشد.
بهای نفت خام دیروز پس از آنکه داده ها یک افت بزرگ در موجودی ذخایر نفت خام ایالات متحده را نشان داد به رالی خود ادامه داد و خبرهای شب گذشته درباره اینکه ترامپ امروز آماده امضای نامه غیررسمی ریاست جمهوری "هدفگیری هجوم اقتصادی چین" در ساعت 16:30 دقیقه بوقت لندن می باشد مقداری فشار نزولی بر روی دارایی های ریسک پذیر قرار دارد.
پوند روز کاری قدرتمند دیگری را داشت که این را باید متشکر مجموعه قوی تر از انتظار داده اشتغال باشد که یک افزایش در درآمد متوسط هفتگی (2.8% سه ماهه/ در مقیاس سالانه) و بیکاری پایین تری را به نمایش گذاشت.
پوند/دلار سطح 1.4100 را با کمک ضعف بیشتر دلار به بالا شکست و اکنون این سطح نقش یک حمایت کوتاه مدت را بازی می کند و سطح مقاومتی در 1.4275 و 1.4350 قرار دارد.
بانک مرکزی برزیل دیروز یک کاهش 25 واحد پایه ای در نرخ بهره selic انجام داد که طبق انتظارات بود در حالیکه بانک مرکزی نیوزیلند تغییری در سیاست خود نداد و صبر را برا تغییر ترجیح داده و اشاره به ریسک های نزولی تورم کرد.
تمرکز امروز بازار بر روی برگزاری نشست MPC توسط بانک مرکزی انگلستان خواهد بود و بطور وسیعی از این بانک انتظار می رود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ نماید ضمن اینکه تاکیدش بر روی لفاظی های اخیرش در تمایل به افزایش نرخ بهره می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد نتیجه رای گیری 7 رای موافق به نفع حفظ سیاست پولی جاری در برابر 2 رای مخالف ساندرز و مک کافرتی که محتمل ترین افراد برای مخالفت به نفع افزایش نرخ بهره می باشند.
بازار در حال شانسی حدود 85% برای افزایش نرخ بهره توسط BoE را در ماه می قایل است همینطور دومین نوبت افزایش نرخ بهره را در ژانویه 2019 انتظار دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی