تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عدم تغییر در سیاست پولی ECB

جمعه, ۹ مارس ۲۰۱۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

جمعه 9 مارس 2018

 افزایش ارزش دارایی ها و سهام آسیا بر سر خبرهای منتشر شده از نشست ترامپ-کیم
 
عدم تغییر در سیاست پولی ECB، اما حذف گرایش به سیاست تسهیلی
 
تمرکز امروز بازار بر روی گزارش اشتغال ایالات متحده در ساعت 13:30
 
دارایی ها و سهام آسیا در طول شب گذشته با امتداد لحن مستحکم از سوی بازارهای اروپا و ایالات متحده؛ بر سر خبرهایی از یک توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در آنچه یک نشست بی سابقه خواهد بود افزایش یافت.
 
دارایی ها و سهام باز هم از سوی خوش بینی بر سر اینکه تعرفه های ترامپ بر روی فولاد و آلومینیوم اجازه بعضی استثنائات (برای کانادا و مکزیک فعلا) را داد افزایش بیشتری یافت.
تیترهای خبری شاهد برگشت مجدد قیمت در معاملات دلار/ین به بالای مقاومت کوتاه مدت در 106.50 تا سقفی در 106.945 بودند.
 
بانک مرکزی اروپا سیاست پولی و راهبردی خود را طبق انتظار تغییری نداد؛ اما متفق القول تصمیم گرفت تا تعهد صریح و روشن خود برای افزایش خریدهای دارایی در صورت لزوم حذف نماید.
 
یورو/دلار ابتدا بر سر لحن نسبتا متمایل به افزایش نرخ بهره ECB در بیانیه اش نسبت به آنچه انتظار می رفت رالی کرد اما پس از آنکه دراگی ریاست ECB پیش بینی های تورم را کاهش داد و اشاره به نگرانی های در برگیرنده سیاست حمایتی از صنایع داخلی کرد بطور قابل توجهی افت کرد. در نتیجه یورو/دلار روز کاری خود را در قیمت پایین تری به پایان رساند.
 
پوند/دلار نیز پس از آنکه ECB در نشست دیروز پیش بینی های خود درباره تورم را کاهش داد، عملکرد ضعیفی داشت. تیترهای خبری مربوط به Brexit تاثیر بیشتری بر روی تمایلات منفی داشت که نشان می دهد توافق Brexit ممکن است زمانی بیشتر از انتظار لازم داشته باشد، که این پوند/دلار را وا
می دارد تا به زیر 1.3800 نزول کند.
 
امروز داده تولید صنعتی و داده تولیدی منتشر می شود اما داده های بریتانیا احتمالا دومین عامل برای تحریک بازار در مقایسه با تیترهای خبری سیاسی و ارزش بالاتر دلار و تمایلات ریسک پذیری باشد. حمایت برای پوند/دلار در 1.3780 قرار دارد، در حالیکه مقاومت آن در 1.3950 قرار دارد.
 
تمرکز امروز بر روی گزارش ماه فوریه اشتغال ایالات متحده قرار دارد که ساعت 13:30 منتشر خواهد شد، که بازار بطور ویژه ای بخش دستمزد آن را زیر نظر دارد چرا که ممکن است مقداری اطلاعات درباره تورم اجرای سریعتر سیاست انقباضی فدرال رزرو ارایه دهد.
 

بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد ماه دیگری از ایجاد شغل مستحکم را داشته باشد (200000 شغل)، اما رشد میانگین درآمد ساعتی باید تا 2.7% در مقیاس سالانه کاهش یابد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی