تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دلار همچنان در مسیر صعود

پنجشنبه, ۱ مارس ۲۰۱۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

 پنجشنبه1 مارس2018

دلار همچنان در مسیر صعود
 
طلا زیر فشار ناشی از نظرات ریاست جدید فدرال رزرو
 
فشار نزولی بر روی نفت خام WTI ناشی از داده ذخایر نفت خام ایالات متحده
 
شاخص دلار صعودهای خود را با ساختن سقف قیمتی پنج هفته ای امتداد بخشید، که این ناشی از تقویت ایجاد شده بواسطه ارزیابی بالاتر از انتظار درباره اقتصاد ایالات متحده از سوی ریاست جدید فدرال رزرو می باشد دومین پیش بینی کمتر از انتظار از GDP ایالات متحده برای سه ماهه چهارم باندازه کافی قوی نبود تا بتواند رالی دلار را دچار اختلال سازد، که نشان دهنده این است که معامله گران ممکن است بجای سه نوبت درباره چهار نوبت افزایش نرخ بهره توسط Fed در سال جاری سفته بازی هایی کرده باشند کمک بیشتری که به دلار شد از سوی ضعف بیشتر ارزش یورو بود که پس از آنکه تورم تا پایین ترین سطح در 14 ماه اخیر کاهش یافت تا یک کف 6 هفته ای سقوط کرد. با این بیان، شاید تحولات سیاسی و انتخابات روز یکشنبه در ایتالیا دلیل پشت پرده شک و تردید معامله گران یورو باشد. ریزش در پوند پیرو ارقام پایین تر از پیش بینی GDP بدتر شد.
 
با وجود یک روز نزولی دیگر برای دارایی ها و سهام ایالات متحده، ارزش بیشتر دلار هنوز هم نیروی حاکم در تعیین حرکت قیمت رای طلا بعنوان یک فلز گرانبها بود. طلا به کاهش خود ادامه داد در حالیکه معامله گران اینطور سفته بازی می کنند که ریاست جدید Fed ممکن است از خانم یلن تمایل بیشتری به افزایش نرخ بهره داشته باشد.
 
بهای نفت خام پس از آنکه موجودی ذخایر نفت خام ایالات متحده در مقایسه با انتظارات تحلیلگران برای یک افزایش 2.1 میلیون بشکه ای به میزان 3 میلیون افزایش یافت.هرچند، اگر تولید کنندگان در کاهش دوباره سازمان اوپک ثابت قدم باشند و با در نظر گرفتن عرضه اولیه عمومی سهام شرکت آرامکو عربستان، هنوز ممکن است فضای بیشتری برای خریداران وجود داشته باشد تا در بازار نفت خام بتوانند با قیمت بازی کنند.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی