تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 26فوریه-2 مارس

دوشنبه, ۲۶ فوریه ۲۰۱۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ
 ✴️چشم انداز هفتگی بازار ارز 26فوریه-2 مارس 2018
 
دلار در حالیکه بیانیه پس از نشست فدرال رزرو به خوشبینی اشاره کرد مقداری قدرت گرفت. رویداد بزرگ هفته نه تنها جلسه شهادت می باشد که توسط جرومی پاول ریاست فدرال رزرو برگزار می شود؛ بلکه GDP، سفارشات کالاهای بادوام، و دیگر رویدادها قرار است که بازار را به حرکت وا دارند.
بیانیه پس از نشست FOMC خوشبینی را درباره اقتصاد ایالات متحده به نمایش داد و اینکه تورم در نهایت به هدف 2% خواهد رسید. نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده به سقف 4 ساله خود رسید و دلار دنباله رو حرکت آن بود. با وجود از بیم رفتن مقداری از صعودهای انجام شده، دلار هفته خود را در قیمت بالاتری به پایان رساند. در بریتانیا، یک صعود در نرخ بیکاری بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد و در منطقه یورو، شاخص های بروز شده PMI و بررسی های انجام شده روی کسب و کارها نتوانست انتظارات را برآورده کند. دلار کانادا بدلیل افت در داده خرده فروشی و افزایش در داده تورم آسیب دید.
 
 دوشنبه 26فوریه2018
 
شهادت ماریو دراگی: دوشنبه ساعت 14:00
ریاست بانک مرکزی اروپا برای ادای شهادت در برابر پارلمان اروپا حاضر خواهد شد و انتظار می رود درباره تحولات اقتصادی اخیر صحبت نماید. این رویداد با فاصله خوبی پیش از نشست ECB اتفاق می افتد، که به دراگی اجازه می دهد نزدیکی کمتری با گزینه های خود داشته باشد. انتظار می رود ECB قدمهای بعدی را درباره برنامه QE در ادامه سال جاری اعلام نماید.
 
سه شنبه 27 فوریه2018
 
جلسه شهادت جرومی پاول: سه شنبه، انتشار بیانیه ساعت 13:30، آغاز جلسه شهادت در ساعت 15:00
ریاست جدید فدرال رزرو نخستین جلسه شهادت خود را در رویدادی که به شدت قابل پیش بینی است برگزار خواهد کرد. پاول بعنوان ریاست Fed هرگز مخالفت نکرده است و دیدگاه های او درباره سیاست پولی بنوعی ناشناخته است. بازارها خواستار درک این موضوع هستند که آیا او طرفدار کاهش نرخ بهره است یا افزایش آن و آیا در تلاش است تا ارزیابی کند که فدرال رزرو نرخ بهره را بیشتر از سه نوبت در سال 2018 افزایش خواهد داد یا خیر. یک افزایش در ماه مارس پیش بینی شده است، اما نوبت های بعدی بستگی به وضعیت اقتصاد دارد و به وضعیت خود آقای پاول.
 
سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده: سه شنبه ساعت 13:30
میزان فروش کالاهای بادوام نقش یک معیار سنجش برای میزان سرمایه گذاری را بازی می کند. سفارشات headline انتظار می رود پس از یک جهش 2.8 درصدی در ماه دسامبر در ماه ژانویه 2.4% سقوط کند. سفارشات core حامل انتظاراتی برای یک افزایش 0.4% پس از افزایش 0.7% در نوبت قبلی می باشد.
 
اعتماد مصرف کننده CB: سه شنبه ساعت 15:00
شاخص اعتماد مصرف کننده CB اعتماد بالایی را در میان مصرف کنندگان آمریکایی به نمایش گذاشته است، که حاکی از افزایش مخارج می باشد. انتظار می رود عدد این داده در ماه فوریه از 125.4 تا 126.2 افزایش یابد. عدد موازی این داده از دانشگاه میشیگان در گزارش مقدماتی خود برای این ماه بالاتر از انتظارات ظاهر شد.
 
چهارشنبه 28 فوریه2018
 
تورم منطقه یورو: چهارشنبه ساعت 10:00
ارقام نهایی برای ماه ژانویه نشان داد که تورم headline در مقیاس سالانه در ماه ژانویه تا 1.3% کاهش یافت. افت دیگری تا 1.2% اکنون در بین پیش بینی ها قرار دارد. تورم core رآورد می شود در عدد ماه فوریه نیز بدون تغییر در 1% باقی بماند. هرگونه انحرافی از این اعداد ممکن است باعث ریزش یورو گردد. تنها معیار سنجش و راهنمای تعیین مسیر ECB، تورم است.
 
تولید ناخالص داخلی ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30
نخستین انتشار GDP ایالات متحده برای سه ماهه چهارم 2017 با عددی برابر با 2.6% پس از عدد قبلی که بیشتر از نرخ رشد سالانه 3% در سه ماهه دوم و سوم بود پایین تر از انتظارات ظاهر شد. انتظار می رود دومین انتشار یک نزول تا 2.5% را به نمایش بگذارد.
 
پنجشنبه 1مارس 2018
 
شاخص PCE بهای مصرف کننده core ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
این عدد معیار سنجش تورم مورد علاقه فدرال رزرو است، با اینحال آن را با وجود آنکه پس از گزارش CPI منتشر می شود دارای اهمیت می کند. این عدد در ماه دسامبر 1.5% بود، هنوز نیز خیلی از هدف 2% فاصله دارد. تکرار عدد مشابهی در مقیاس سالانه در پیش بینی ها قرار دارد. در مقیاس ماهانه، انتظار یک افزایش 0.3% برای ماه ژانویه می رود، که بالاتر از 0.2% قبلی می باشد.
 
شاخص PMI تولید موسسه ISM: پنج شنبه ساعت 15:00
این شاخص پیشرو نخستین اشاره به آمار NFP هفته آینده است. عددی بالا برابر با 59.1 در ماه ژانویه به ثبت رسیده است، که بطور قابل توجهی بالاتر از آستانه 50 واحدی می باشد که وضعیت رشد را از وضعیت انقباضی جدا می کند. یک کاهش کوچک تا 59 باری ماه فوریه در پیش بینی ها قرار دارد. بخش بهای پرداخت شده هنوز بعنوان معیار سنجش دیگری از تورم می باشد در حالیکه بخش اشتغال اشاره بهتر و بیشتری به NFP دارد، حتی با اینکه بخش تولید در مقایسه با بخش خدمات کوچک است.
 
جمعه 2مارس2018
سخنرانی های نخست وزیر مِی: جمعه 
نخست وزیر بریتانیا آماده ایراد یک سخنرانی کلیدی درباره روابط تجاری آتی می باشد که دولت مطبوعش تمایل به داشتن با اتحادیه اروپا دارد. بازارها یک عضویت متداوم را در بازار اروپا و اتحادیه گمرکی ترجیح می دهند، اما مقامات تندرو درباره Brexit ترجیح شان رابطه ای کم عمق تر می باشد. این سخنرانی باید به شفاف سازی جهت حرکت دولت کمک کند. پوند نه تنها بر سر این سخنرانی حرکت خواهد کرد بلکه واکنش اتحادیه اروپا نیز برای آن واکنشی در پی خواهد داشت. یک خوش آمدگویی گرم واکنشی مثبت برای پوند خواهد داشت در حالیکه رد کردن پیشنهاد خانم مِی بر روی پوند فشار نزولی خواهد آورد.
 
تولید ناخالص داخلی کانادا: جمعه ساعت 13:30
کانادا داده GDP خود را ماهی یکبار منتشر می کند؛ و این نوبت، عدد ماه دسامبر منتشر خواهد شد، که برای سه ماهه چهارم و در نتیجه کل سال می باشد. پس از رشد ماهانه با نرخ 0.4% درماه نوامبر، افزایشی نسبتا کم برابر با 0.1% در پیش بینی ها قرار دارد.
 
 
* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۲/۲۶

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی