تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس16-12فوریه

دوشنبه, ۱۲ فوریه ۲۰۱۸، ۰۸:۵۷ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 16 - 12 فوریه 2018

ریزش بازار سهام تیترهای خبری را به خود اختصاص داد و تمایلات ریسک گریزی را ایجاد کرد که پیامدهای شفافی برای ارزها داشت. آیا این از هم پاشیدن ادامه خواهد یافت؟ تمرکز بازار به سمت ایالات متحده بازگشته است که گزارش های تورم و خرده فروشی را منتشر خواهد نمود.
ریزش سهام ایالات متحده در روز دوشنبه لحن بازار را برای این هفته تنظیم کرد و بدنبال آن افت قابل توجه دیگری در روز پنج شنبه اتفاق افتاد. در این فضا، ین با ایمنی خودش مورد تقاضا قرار گرفت و دلار در موقعیت بعدی قرار داشت. تمامی ارزهای ایمن در مقام بعدی قرار گرفتند. پوند با افزایش های خود با توجه به وضعیت متمایل به افزایش نرخ بهره از سوی BoE دوام آورد. یورو پیامهای متفاوت و بدون جهتی از سوی مقامات ECB دریافت کرد. RBA نرخ بهره را طبق انتظار تغییر نداد اما داده ضعیف استرالیا به این ریزش افزود. دلار کانادا نیز مشکل خودش را داشت: بهای نفت خام کاهش یافت. آیا این ریزش ادامه خواهد یافت؟

سه شنبه 13 فوریه2018

گزارش تورم بریتانیا: سه شنبه ساعت 9:30
پس از آنکه BoE متمایل به افزایش نرخ بهره شد، انتظارات بازار برای یک نوبت افزایش نرخ بهره در ماه می بطور کاملا قابل توجهی افزایش یافت. هرچند، چیزهای زیادی وابسته به تورم در حال افزایش بستگی دارد. تورم headline ماه دسامبر در 3% در مقیاس سالانه ایستاد و اکنون نخستین نوبت از انتشار سال 2018 را دریافت می کنیم. یک کاهش تا 2.9% پیش بینی می شود. تورم(core) 5.% بود و اکنون انتظار می رود تا 2.6% افزایش یابد.

چهارشنبه 14 فوریه 2018

تولید ناخالص داخلی آلمان: چهارشنبه ساعت 7:00
ما پیش از این پیش بینی اولیه از GDP ناحیه یورو را داشتیم، اما این داده شامل بزرگترین اقتصاد اروپا، یعنی آلمان نبود. قطار منطقه یورو شاهد یک نرخ رشد بسیار قدرتمند 0.8 درصدی در سه ماهه سوم 2017 بود. اکنون پیش بینی سه ماهه چهارم و کل سال را خواهیم داشت. انتظارات برای سه ماهه چهارم 06% است.

تورم ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30
تورم عنصر گمشده است: با رشد قدرتمند، بازار کار بالاتر از انتظار و حتی دستمزدها ی بالاتر، نبود تورم یک معماست چرا که ژانت یلن ریاست سابق فدرال رزرو در گذشته آن را توضیح داده است. تورم core 0.3% در مقیاس ماهانه در ماه دسامبر افزایش یافت و اکنون انتظارات برای 0.2% است. در مقیاس سالانه، بهای core 1.8% افزایش یافت و تکرار آن اکنون جزو گزینه های روی میز است. افزایش در این آمار کلیدی است. تورم headline تنها 0.1% بود و اکنون انتظار می رود 0.3% افزایش یابد.

خرده فروشی ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30
اقتصاد ایالات متحده بر روی مصرف متمرکز است، که این ویژگی آمار خرده فروشی شاخصی مهم
می سازد. هرچند، با اهمیت در حال رشد تورم و انتشار همزمان، نتیجه ای برابر با "طبق انتظار" درباره CPI نیاز خواهد بود تا تاکید بیشتری بر روی فروش قرار دهد. در ماه دسامبر، هر دو آمار تورم headline و core 0.4% افزایش یافت. فروش headline پیش بینی می شود 0.5% افزایش یابد و فروش core 0.2%.

پنجشنبه 15 فوریه2018

گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه ساعت 00:30 دقیقه بامداد
استرالیا طی گزارش عالی از اشتغال، 34700 شغل در ماه دسامبر ایجاد کرد. در این نوبت، افزایشی متعادل تر برابر با 15200 شغل انتظار می رود در حالیکه برآورد می شود نرخ بیکاری بدون تغییر در 5.5% باقی بماند.


شاخص PPI ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
شاخص بهای تولید کننده وقتی قبل از CPI منتشر می شود معمولا تاثیر بیشتری دارد، اما هنوز هم حامل وزن زیادی است. شاخص PPI و core PPI هر دو 0.1% در ماه دسامبر کاهش یافتند. شاخص headline PPI انتظار می رود 0.4% و core PPI 0.2% در مقیاس ماهانه افزایش یابد. توجه کنید که شاخص تولید امپایر استیت (که نوبت قبلی 17.7 بود) و شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا همزمان منتشر می شوند.

جمعه16 فوریه2018

داده مسکن ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30
مجوزهای ساخت و ساز و شروع خانه سازی وقتی در یک جهت حرکت می کنند، تاثیر بسزایی دارند اما همچنین می توانند یکدیگر را خنثی کنند. در ماه دسامبر، مجوزهای ساخت در سقفی سالانه برابر با 1.30 میلیون واحد قرار گرفت و انتظار می رود تا 1.31 میلیون افزایش یابد. شروع خانه سازی با 1.19 میلیون بعد از مجوزهای ساخت قرار دارد و اکنون پیش بینی می شود برابر با 1.23 میلیون واحد گردد. توجه کنید که ایالات متحده بهای واردات را همزمان با این داده ها منتشر می کند.

تمایلات مصرف کننده ایالات متحده: جمعه ساعت 15:00
شاخص اعتماد مصرف کننده دانشگاه میشیگان در آخرین رقم خود برای ماه ژانویه برابر با 95. واحد بود. جالب خواهد بود اگر شاهد این باشیم که برگشت نزولی بازار سهام در عدد مقدماتی خود برای ماه ژانویه تاثیری بر روی تمایلات داشته است.

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی