تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نوسان بازار همچنان بالا باقی ماند

جمعه, ۹ فوریه ۲۰۱۸، ۰۳:۳۳ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

جمعه 9 فوریه 2018

مجلس نمایندگان ایالات متحده منتظر تایید لایحه بودجه برای بازگشایی دولت

نوسان بازار همچنان بالا باقی ماند چرا که نگرانی ها اینطور افزایش یافت که بانک های مرکزی با رشد جهای اقتصادی همراه نشده اند.

مجلس سنا یک توافق بودجه دو ساله را در ساعات اولیه صبح روز جمعه به تصویب رساند، پس از آنکه دولت با عنایت شاهکار سیاسی سناتور راند پائول (جمهوریخواه) مجبور به یک تعطیلی اجباری در نیمه شب گشت؛ دولت به مجرد اینکه لایحه در مجلس در ساعات پایانی تصویب شود بازگشایی خواهد شد.
مجلس سنا یک بودجه دور از دسترس را تصویب کرد که دولت فدرال را بازگشایی خواهد کرد و میزان مخارج را به میزان صدها میلیارد دلار افزایش خواهد داد.

ویلکینس از مقامات مهم بانک مرکزی کانادا (BoC) گفت: بدهی بالای خانوار بزرگترین آسیب پذیری برای اقتصاد کانادا بود.

بانک مرکزی مکزیک نرخ بهره شبانه خود را (طبق انتظار) برای دوازدهمین نوبت در سیاست فعلی انقباضی اش به میزان 25 واحد پایه و تا 7.50% بالا برد.

شاخص های تجاری اروپا اکثرا نزولی بودند اما پس از یک برگشت در فیوچرز ایالات متحده در طول شب گذشته پس از سقوط های تند دیروز از کف های خود فاصله داشتند. چشم انداز رشد یافته برای نرخ بهره بالاتر در بریتانیا بر وی شاخص FTSE فشار نزولی وارد آورده است، چرا که شاخص عملکرد ضعیفی دارد.
تمایلات ریسک گریزی همچنان در رخ بازار است اما جفت ارزهای اصلی بازار ارز در محدوده های اخیر خود گرفتار شده اند. دلار قدرت اخیر خود را حفظ کرده است چرا که برخی تحلیلگران بر این باورند فدرال رزرو ممکن است پشت پرده این تغییرات در منحنی نرخ بهره باشد. یکی از تحلیلگران اشاره کرد که با توجه به اینکه بازارها دیروز نسبت به تمایلات نسبتا آرام BoE به افزایش نرخ بهره چقدر حساس بودند، یک نفر فقط درصورتی می تواند تلاطم روز چهارشنبه هفته آینده را تصور کند که CPI بالاتر از انتظارات منتشر شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی