تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ثبات در بازارهای دارایی و سهام آمریکا

پنجشنبه, ۸ فوریه ۲۰۱۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

پنجشنبه 8 فوریه2018

ثبات در بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده ضمن افزایش نرخ بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده بر سر موافقت سنا با مخارج

احزاب CDU و SPD به توافق ائتلاف بزرگ در آلمان دست یافتند

تمرکز امروز بازار بر روی نشست BoE در ساعت 12:00 بوقت گرینویچ خواهد بود

بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده دیروز پیرو آغاز پر سر و صدای این هفته و اینکه شاخص Dow به مقدار زیادی در روز بدون تغییر بود به ثبات رسیدند، ضمن اینکه شاخص S&P 500 حدود 0.5% سقوط کرد. نرخ بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده به روند صعودی خود ادامه داد و پس از آنکه رهبران سنای ایالات متحده به توافقی دو طرفه برای افزایش مخارج به میزان تقریبی 300 میلیارد دلار طی دو سال آینده دست یافتند، اوراق 10 ساله ایالات متحده با جهشی به بالای 2.80% بازگشت.

نرخ بازدهی اوراق خزانه داری در حال افزایش ایالات متحده که در روز عملکرد ضعیفی داشت به حمایت از دلار کمک کرد این در حالیست که یوآن چین (CNY) پس از آنکه داده های چین یک کاهش در مازاد حساب جاری را با توجه به یک جهش در واردات نشان داد سقوط کرد.

دیروز پوند/دلار به زیر 1.3900 بازگشت که در راستای قدرت وسیع مشاهده شده دلار در کل بازارهای ارز بود. با توجه به اینکه تحولات سیاسی یا انتشار داده های قابل توجهی از سوی بریتانیا نداریم، پوند/دلار در این هفته منحصرا بواسطه تمایلات دلاری حرکت کرده است اما پوند با توجه به نشست BoE و گزارش تورم که ظهر بوقت گرینویچ منتشر می شود، باید توجهی بیشتری را امروز جلب خود نماید.

 در آلمان، احزاب SPD و CDU به توافقی برای ائتلاف بزرگ دست یافتند اما اعلامیه این توافق تاثیر کوچکی بر روی بازارهای ارزی داشت اگرچه این اتفاق برای یورو باید مثبت باشد. اعضای حزب SPD برای پیشنهاد ارایه شده رای گیری خواهند نمود و نتایج آن روز 4 مارس منتشر خواهد شد – همان روزی که انتخابات ایتالیا برگزار می شود.

در جایی دیگر، بانک مرکزی برزیل نرخ بهره Selic خود را 25 واحد پایه کاهش داد و پایان دوره تسهیل را اعلام کرد چرا که تورم در حال همگرایی به سمت هدف است. بانک های مرکزی RBI و RBNZ طبق انتظار تغییری در سیاست خود ندادند.

تمرکز امروز بازار بر روی نشست تصمیم برای نرخ بهره BoE و گزارش تورمی در ظهر همان روز خواهد بود. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد بانک مرکزی انگلستان در وضعیت انتشار و مشاهده باقی بماند و از هرگونه تجدیدنظری درباره راه ارتباطی خود در نبود رویدادهای مربوطه یا داده های اقتصادی از زمان آخرین گزارش تورم به این سو جلوگیری کند.

بعلاوه، بخش تحقیقات بارکلیز گفته خود مبنی بر یک افزایش 25 واحدی در نرخ بهره در ماه نوامبر را حفظ کرده است این در حالیست که پیش بینی بازار حاکی از حداقل یک نوبت افزایش نرخ بهره در ماه نوامبر می باشد با یک شانس 55 درصدی برای یک نوبت افزایش نرخ بهره در ماه قایل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی