تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شفافیتی که خود عامل تحریک است

چهارشنبه, ۷ فوریه ۲۰۱۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

چهارشنبه 7فوریه2017

شفافیتی که خود عامل تحریک است

برگشت در بازارهای سهام در روز سه شنبه نمایشی از این بود که چگونه روایتی شفاف می تواند به شرکت کنندگان بازار کمک کند تا ریسک کنند. دلار نیوزیلند بهترین عملکرد را داشت درحالیکه فرانک سوییس با تاخیر پشت این ارز حرکت کرد. داده درآمدهای ژاپن در صف انتشار قرار دارد. ما دیروز در حالیکه این رویداد در جریان بود روی حرکت انفجاری در نوسان کوتاه مدت ETF/ETN تاکید کردیم. نگرانی ها تا آغاز بازار اروپا و بازگشایی بازار دارایی و سهام ایالات متحده ادامه داشت اما ترسها در اواخر این دو بازار ناپدید شدند و 46 واحد به ارزش S&P 500 یعنی تا 2695 افزوده شد.

دلیلی بزرگ برای این جهش این است که نمودار VIX به شرکت کنندگان بازار کمک کرد تا آنچه را که اتفاق افتاده را درک کنند. تنها چیزی که ترسناکتر از یک ریزش بازار بدلیل خبر است، ریزش بر سر موارد رازآلود است. عوامل ناشناخته هرچیزی می تواند باشد.

در نبود جنگ هسته ای، بازار مناسب تر و راحت تر است، به مجرد اینکه حسی از آنچه اتفاق افتاده است را درک کند. این فوریت به محدود کردن سرایت کمک کرده و مشخص می کند کدام نواحی از بازار امن است. این آن چیزی است که به آرامی ادامه پیدا می کند تا آشکار شود و این خبر خوبی برای یک برگشت ادامه دار در معاملات ریسک دار است.

در همین زمان، این طغیان همچنین فرصتی بود برای تست مجازی هر بازاری. یک روندی که وجود دارد این است که نرخ بازدهی اوراق خزانه داری چقدر برگشته است. اوراق 10 ساله با 9.6 واحد صعود در 2.80% کار خود را در روز سه شنبه پایان بخشید و اکنون درست 8 واحد از سقف دوره ای خود فاصله دارد. این ریسک بالایی از صعود تا 3% را در کوتاه مدت مشخص می کند.

در بازار ارزی، یورو/دلار بخوبی در خلال این طوفان در قالب یک سیگنال تقاضای قدرتمند ادامه دار رشد کرد. با نگاه به مسیر پیش رو، داده های اصلی در آسیا به این اشاره می کند که درآمدهای نقدی نیروی کار ژاپنی در ماه دسامبر ساعت 00:00 نیمه شب بوقت گرینویچ منتشر می شود. انتظارات برای یک افزایش سالانه 0.5 درصدی است و ایجاد هر حرکتی در بازار بعید می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی