تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادامه کاهش در بازار سهام جهانی

سه شنبه, ۶ فوریه ۲۰۱۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

سه شنبه 6 فوریه2018

ادامه کاهش تند و پرشیب در بازارهای دارایی و سهام جهانی

زیر فشار قرار گرفتن پوند/دلار همچنانکه تمایلات روی پوند برگشته است.

نمایش عوامل بنیادی قدرتمند از شاخص های PMI ناحیه یورو

دیروز بازارهای دارایی و سهام در ادامه کاهش از جمعه گذشته، از یک کاهش تند دیگر آسیب دیدند. شاخص S&P 500 روز خود را با 4.1% کاهش به پایان رساند، که این بزرگترین افت بین روزی به درصد از سال 2011 به این سو می باشد، و همراه با زیان های جمعه گذشته، حرکت صعودی بی سابقه در سهام در بیش از 400 روز کاری ایالات متحده بدون یک اصلاح 5 درصدی شکسته شده است.

بازارهای دارایی و سهام آسیا رقبای آمریکایی خود را در مسیر نزولی دنبال کردند و Nikkei 225 حدود 5% از اواسط روز به وقت محلی سقوط کرده است. در بازارهای ارزی، ین و دلار بدلیل تقاضا برای ایمنی رالی کردند در حالیکه نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری تا حدود 2.75% سقوط کرد.

در طول کل دیروز پوند با لحن عرضه معامله شد که این در آغاز ساعات کاری بود پس از آنکه بار دیگر شاخص PMI بریتانیا نتوانست انتظارات را برآورده سازد، که این نوبت برای خدمات (53 در برابر انتظارات برای 54.1) بود. نگرانی ها درباره شکست احتمالی مذاکرات اتحادیه اروپا و بریتانیا نیز بر روی پوند فشار وارد آورد و نظرات از سوی مقامات کلیدی در چند روز گذشته نشان می دهد که دستیابی به توافق دوره گذار احتمالا فرآیندی بسیار سخت باشد.

حمایت پوند/دلار در 1.3935 قرار دارد که پیش از 1.3800 می باشد و مقاومت کوتاه مدت در 1.4050 است. در یورو/پوند سطح حمایتی اکنون در 0.8850 و 0.8685 قرار دارد و سطح مقاومت در 0.8930.
شاخص PMI ترکیبی نهایی ناحیه یورو برای ماه ژانویه نسبتا بهتر از پیش بینی مقدماتی آن بود و برابر با 58.8 شد، که بالاترین سطح از ژوئن 2006 به این سو می باشد. دراگی ریاست ECB دیروز در پارلمان اروپا صحبت کرد که در آن هشدار داد که نوسان اخیر بازار ارزی ممکن است کار را برای رسیدن به هدف تورمی ECB سخت تر نماید و این مشکل دستیابی به توافق گذار Brexit را سخت تر کرده است.

در جایی دیگر، بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره نقدی را طبق انتظار در 1.5% ثابت نگاه داشت و لحنی مثبت به رشد اقتصادی بخشید، بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد RBA نرخ بهره خود را درنشست خود در ماه آگوست 25 و یک 25 واحد دیگر در نشست ماه نوامبر بالا ببرد.

نظرات  (۱)

۰۶ فوریه ۱۸ ، ۱۳:۵۷ محمد علی علم خواه
سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

ما رو پیوند کنین میمیریم...

دنبال کردید روحم شاد!!!

منتظر حضور سبزتان هستیم در :




danesh-elm.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی