تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس5-9فوریه

دوشنبه, ۵ فوریه ۲۰۱۸، ۰۹:۰۱ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 5 - 9 فوریه 2018

دلار تلاشی برای بازیابی کرد کرد اما نتایج آن در هفته ای پرترافیک از نظر خبری جهت مشخصی نداشت. حرکت بعدی چیست؟ تمرکز بازار از ایالات متحده برداشته شده است چار که سه نشست تصمیم نرخ بهره و دو گزارش مشاغل را از کشورهای دیگر پیش رو داریم.
اقتصاد ایالات متحده در ماه ژانویه 20000 موقعیت شغلی ایجاد کرد و مهمتر از همه اینکه، شاهد افزایش 2.9% دستمزدها در مقیاس ساانه بودیم، در آنچه به نظر می رسد شبیه یک شتاب گیری با ثبات تر در میزان پرداخت باشد. این فاکتور باعث افزایش ارزش دلار پس از یک هفته که شاهد تلاش برای احیا بودیم گردید. نشست تصمیم نرخ بهره فدرال رزرو که آخرین جلسه حضور یلن نیز بود شاهد تغییرات نامحسوسی در بیانیه ای بدون افزایش نرخ بهره بود. این تغییرات تقریبا متمایل به افزایش نرخ بهره بود اما واکنش دلار محدود بود. در جایی دیگر، تورم core ناحیه یورو طبق انتظار تا 1% افزایش یافت در حالیکه شاخص های PMI بریتانیا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. تورم استرالیا کمی پایین تر از انتظارات ظاهر شد در حالیکه GDP کانادا به افزایش سالم و 0.4% خود بازگشت.


دوشنبه 5 فوریه2018

شاخص PMI خدمات بریتانیا: دوشنبه ساعت 9:30
بخش خدمات مهمترین بخش در بریتانیا می باشد و انتشار شاخص OMI خدمات موسسه Markit همیشه بازارها را به تحرک وا می دارد. طبق گزارش موسسه Markit این بخش رشد مناسبی را تجربه می کرده است: عددی برای با 54.2 در ماه دسامبر. انتظار می رود نخستین انتشار برای سال 2018 بسیار مشابه 54.1 واحد باشد.

شاخص PMI غیرتولیدی موسسه ISM ایالات متحده: دوشنبه ساعت 15:00
گزارش بخش خدمات بعضی اوقات جلوتر از NFP منتشر می شود، اما این نوبت مستقل و بتنهایی منتشر می شود. سطحی برابر با 55.9 در ماه دسامبر به ثبت رسیده بود، که نشان دهنده رشد مناسبی بود. اکنون عددی برابر با 56.5 انتظار می رود. عددی موازی این داده برای بخش تولید بالاتر از برآوردهای اولیه بود.


سه شنبه 6 فوریه 2018

تصمیم نرخ بهره استرالیا: سه شنبه ساعت 3:30 بامداد
بانک مرکزی استرالیا پس از یک استراحت در ماه ژانویه، نخستین نشست تصمیم نرخ بهره خود را برای سال جاری برگزار می کند. از آخرین نشست به این سو در ماه دسامبر، جهان با روندی قدرتمند به رشد خود ادامه داد و این به اقتصاد کمک کرد. رشد مشاغل نیز قدرتمند بود. بعبارت دیگر، گزارش تورم اخیر پایین تر از انتظارات ظاهر شد و نرخ مبادلاتی بالا باعث خوشحالی بانک مرکزی استرالیا نمی شود. با توجه به جدیدترین کاهش؛ آیا RBA وقتی ارزش ارز این کشور پایین است سعی در کاهش آن خواهد کرد؟

گزارش مشاغل نیوزیلند: سه شنبه ساعت 21:45
نیوزیلند با توجه به اینکه هر نوبت انتشار گزارش بازار نیروی کار باعث ایجاد هیجان در بازار می شود، این گزارش را هر سه ماه یکبار منتشر می کند. در سه ماهه سوم 2017، اقتصاد این کشور شاهد جهشی بزرگ در اشتغال بود، یعنی 2.2%، که بسیار بالاتر از انتظارات بود. این نوبت، یک افزایش متعادل 0.4% در پیش بینی ها قرار دارد. پیش بینی می شود نرخ بیکاری از 4.6% تا 4.7% افزایش یابد.


چهارشنبه7فوریه2018

سخنرانی بیل دادلی: چهارشنبه ساعت 13:30
ریاست پیشین فدرال رزرو نیویورک، دارای حق رای دایم در FOMC، با تفکر مرکزی فدرال رزرو همسو شده است، بویژه با ژانت یلن که اکنون ریاست پیشین فدرال رزرو است. او در یک رویداد در نیویورک سخنرانی خواهد نمود و ممکن است توضیحی درباره گزارش مشاغل و نیز درباره مسیر افزایش ها برای فدرال رزرو ارایه دهد.

نشست تصمیم نرخ بهره نیوزیلند: چهارشنبه ساعت 20:00
انتظار می رود بانک مرکزی نیوزیلند تغییری در نرخ بهره ایجاد نکند و آن را در 1.75% حفظ کند. این بدان معنا نیست که تاثیری بر روی بازارها نخواهد گذاشت. بانک مرکزی این کشور شانسی را برای طرح اهداف بروز شده اش بر روی سیاست پولی، واکنش به گزارش مشاغل و شاید پایین نگه داشتن ارزش ارز خواهد داشت. کنفرانش مطبوعاتی ساعت 21:00 برگزار خواهد شد، و یک ساعت پس از انتشار بیانیه، سخنرانی اسپنسر ریاست این بانک نیز اتفاق خواهد افتاد که در ساعت 00:00 در آن به قانون گذاران اشاره خواهد نمود. این زمان قطعا ساعات پرترافیکی برای دلار نیوزیلند خواهد بود

 

پنجشنبه 8فوریه2018

نشست تعیین نرخ بهره بریتانیا: پنج شنبه ساعت 12:00
انتظار می رود بانک مرکزی انگلستان نرخ بهره را پس از بالا بردن آن در ماه نوامبر در0.50% بدون تغییر باقی بگذارد. هرچند، قطعا آنها بازار را به حرکت در خواهند آورد. علاوه بر تصمیم و بیانیه پس از نشست، BoE نیز گزارش تورمی سه ماهه خود را منتشر خواهد نمود، که شامل ارزیابی وسیعتری از اقتصاد و مسیر حرکت تورم می باشد. این "پنج شنبه فوق العاده" با انتشار نامه تورم حتی "فوق العاده" تر می شود. مارک کارنی متعهد شده است تا نامه ای سرگشاده برای فیلیپ هاموند رییس خزانه داری ارسال نموده و توضیح دهد که چرا تورم به محدوده 3-1% نفوذ کرده است. این برای مدت کوتاهی اتفاق افتاده است و انتظار می رود سقوط نماید. با اینحال، فراوانی اسنادی که BoE منتشر می کند باید موارد زیادی را عرضه نماید تا بازارها را به حرکت درآورد. پاسخ اولیه احتمالا از سمت الگوی رای دهی خواهد آمد. هرگنه انحرافی از یک رای متفق القول برای عدم تغییر نرخ بهره پوند را به حرکت در خواهد آورد. بعد از آن، ارزیابی اقتصاد و مهمتر از همه، تورم تاثیر خود را خواهند گذاشت.

جمعه 9 فوریه2018

گزارش مشاغل کانادا: جمعه ساعت 13:30
کانادا در هر دو ماه دسامبر و نوامبر حدود 79000 موقعیت شغلی ایجاد کرد که ارقام عالی بودند. این نوبت، انتشار تغییر بزرگی نمی رود. مشاهده یک افت در مشاغل غافلگیر کننده نخواهد بود و ممکن است این باعث آغاز یک ریزش برای دلار کانادا باشد. یک کاهش کوچک 2000 شغلی در پیش بینی ها قرار دارد. برآورد می شود نرخ بیکاری از 5.7% تا 5.8% افزایش یابد. گزارش مشاغل کانادا پس از انتشار NFP منتشر خواهد شد، که این اجازه یک واکنش را به گزارش مشاغل در دلار/دلار کانادا می دهد.


* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی