تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نشست ژانت یلن

چهارشنبه, ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۳۷ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

جهارشنبه 31 ژانویه2018

کاهش ارزش دلار پس از برگزاری نخستین جلسه SOTU توسط ترامپ

کارنی ریاست بانک مرکزی انگلستان لحن نسبتا متمایلی به افزایش نرخ بهره را به نمایش گذاشت

تمرکز بازار بر روی نشست امروز FOMC

بازارهای دارایی و سهام آسیا افزایش های اولیه خود در طول شب گذشته را برگرداند و نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده کمی کاهش یافت اما نزدیک به سقف های خود از آوریل 2014 به این سو باقی ماند. مذاکرات NAFTA در مونترال به پایان رسید، ایالات متحده از مذاکرات خارج نشد – دور هفتم مذاکرات برای پایان ماه فوریه برنامه ریزی شده است. دارایی ها و سهام ایالات متحده و دلار کاهش های خود را پس از برگزاری نخستین جلسه سخنرانی SOTU توسط ترامپ در واشینگتن ادامه دادند.

سخنرانی ترامپ جزییات کمی را درباره برنامه های اقتصادی خودش نظیر زیرساخت و توسعه های نیروی کار ارایه داد، اما تاکید بر روی اجرای قوانین تجارت و مهاجرت شد. در جایی دیگر خزانه داری ایالات متحده تصمیم به عدم تحمیل تحریم های جدید بر علیه روسیه گرفت. واکنش بازار مثبت بود، اما تردید درباره چشم انداز برای تحریم ها بر جای خود باقیست چرا که کنگره می تواند برای اقدام بیشتر فشار بیاورد.
در داده های دیروز، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژانویه کمی افزایش یافت و شاخص اعتماد مصرف کننده GfK بریتانیا پس از ماهها کاهش مداوم، 4 واحد و تا 9- برگشت (عدد قبلی 13-)، تمایلات مصرف کننده هنوز خیلی ضعیف تر از یک سال قبل است (5-) و در ناحیه منفی باقی مانده است. در جایی دیگر، GDP مقدماتی ناحیه یورو برای سه ماهه چهارم 2017 به میزان 0.6% در مقیاس سه ماهه رشد کرد (عدد قبلی 0.7% در سه ماهه سوم و دوم 2017).

کارنی ریاست بانک مرکزی انگلستان دیروز بعدازظهر سخنرانی کرد و لحن نسبتا متمایلی را به افزایش نرخ بهره به نمایش گذاشت. او اذعان داشت که تردید درباره Brexit برجای خود باقیست، اما توضیح داد که BoE به سمت ناحیه ای متعارف برای سیاست پولی، که تمرکز بطور فزاینده ای بر روی برگرداندن ثبات به تورم برای هدفگیری به سمت افقی صحیح قرار دارد حرکت می کند.

پوند دیروز بازاری پرنوسان را تجربه کرد چرا که تیترهای سیاسی داخلی شاهد شکست پوند/دلار به زیر حمایت 1.4000 بودند (سطح روانی کلیدی) پیش از آنکه جفت ارز بر سر ضعیف شدن دلار بازیابی شود. حمایت برای پوند/دلار اکنون در 1.4080 ، 1.4000 و 1.3980 قرار دارد و سطح مقاومت در 1.4350 .

تمرکز بازار به سمت نشست امروز FOMC چرخیده است، که در آن ژانت یلن آخرین نشست خود را پیش از پایان دوره اش برگزار می کند. انتظار داریم تغییری در سیاست پولی FOMC ایجاد نشود. بجای آن انتظار داریم که نشست ژانویه FOMC به مقدار زیادی اهمیت برای بازار نداشته باشد. همچنان انتظار داریم فدرال رزرو نرخ بهره را در ماههای مارس، ژوئن سپتامبر و دسامبر 25 واحد پایه افزایش دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی