تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم سرمایه گذاران به سخنرانی کارنی

سه شنبه, ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز
سه شنبه 30 ژانویه 2018

نزولهای تند برای پوند، چشم سرمایه گذاران به سخنرانی کارنی

پوند ریزش ها تندی را برای پایان دادن به هفته برجای گذاشت. در بازار روز دوشنبه آمریکای شمالی، پوند/دلار در قیمت 1.4035 معامله می شود، این یعنی 0.91% کاهش در روز. در بخش خبری، رویداد برای بریتانیا وجود ندارد. در ایالات متحده، مخارج شخصی تا 0.4% کاهش یافت، کمی پایین تر از پیش بینی برای 0.6% رشد. روز سه شنبه بریتانیا خالص وامهای اعطایی به افراد را منتشر می کند. در ایالات متحده شاخص کلیدی اعتماد مصرف کننده CB و جلسه SOTU ترامپ می باشد.

دلار به تلاش و تقلای خود ادامه می دهند، و پوند سوار واگن صعود شد و در ماه ژانویه 4.0% جهش کرد. هفته گذشته، پوند/دلار برای نخستین بار از ژوئن 2016 به این سو به بالای 1.43 راه یافت. دلار هیچ سودی از وزیر خزانه داری استیون نیوچین، که گفت ایالات متحده مشکلی با ضعیف بودن دلار ندارد. این نظر، ارزش دلار را با فشاری تند و زیاد به پایین راند، و پوند روز چهارشنبه 1.5% افزایش یافت.

اتحادیه اروپا پیش نویسی برای راهنما در رابطه با دوره گذار بعد از ترک اتحادیه اروپا در سال 2019 تهیه کرده است.

پیشنهاد اتحادیه اروپا حامل دعوتی برای بریتانیا جهت ثابت قدم ماندن با قوانین این اتحادیه است، از جمله آزادی حرکت، در طول دوره گذار که تا 2020 بطول خواهد انجامید. هرچند، بعید است که دولت خانم ترزا مِی بسادگی این پیشنهاد را بپذیرد. بریتانیا خواهان دوره گذار بلندتری است همینطور اظهار نظر برای اصلاح دوره گذار.

در ایالات متحده، داده های منتشر شده اخیر تولید ناخالص داخلی اشاره به رشد قدرتمند 3% یا بالاتر کرده اند. این منتج به مقداری ناامیدی در روز جمعه شده است، در حالیکه GDP مقدماتی 2.6% شده است، که پایین تر از پیش بینی برای 3.0% بود. اقتصاد این کشور در مقایسه با 1.6% در سال 2016، در سال 2017 به میزان 2.3% رشد کرده است. رشد در سه ماهه چهارم تحت تاثیر مخارج بالاتر مصرف کننده قرار گرفته بود، که منجر به یک افزایش در واردات گردید. در همین زمان، افزایش در مخارج مصرف کننده نیز تورم را تقویت کرد، در حالیکه شاخص هزینه مصارف شخصی، که برای فدرال رزرو در استفاده ترجیح دارد، 1.9% در سه ماهه چهارم افزایش یافت، که بالاتر از 1.3% در سه ماهه سوم است. اقتصاد قدرتمند ایالات متحده بخش تولید را تقویت کرده است، در حالیکه سفارشات کالاهای بادوام در ماه دسامبر به 2.9% رسید، و بالاتر از پیش بینی برای 0.6% بود. این بالاترین افزایش در شش ماه اخیر بود، و سال 2017 را سالی قابل توجه نمود. سفارشات کالاهای بادوام در سال 2017 به میزان 5.8% افزایش یافت، تندترین افزایش از سال 2011 به این سو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی