تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حرکت بدون جهت در بازارهای سهام

پنجشنبه, ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

پنجشنبه 25 ژانویه2018

حرکت بدون جهت مشخص در بازارهای سهام جهانی در حالیکه دلار همچنان زیر فشار است

داده بازار نیروی کار بریتانیا با صعود خود بازار را غافلگیر کرد

تمرکز امروز بازار بر روی اعلامیه ساست پولی ECB در ساعت 12:45 دقیقه بوقت گرینویچ

بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده دیروز جهت مشخصی در حرکت خود نداشتند در حالیکه بازار شاخص های دارایی و سهام عمدتا سقوط کردند. دلار در کل بازار ضعیف شد که بخشی از آن بدلیل موضع تهاجمی اخیر تجارت ایالات متحده و نظرات نیوچین وزیر خزانه داری بود که نشان می دهد ضعف بیشتر دلار نگرانی بانک مرکزی نیست.

پوند و رئال برزیل بهترین عملکرد را در بازار ارزی داشتند و نفت خام تا بالاترین سطح از اوایل 2015 به این سو رالی کرد چرا که کاهش موجودی ذخایر در ایالات متحده ادامه یافت.

دیروز داده بازار نیروی کار بریتانیا با صعود خود بازار را غافلگیر کرد چرا که بازار کار به میزان 102000 نفر در ماه نوامبر رشد کرد که باعث تقویت تمایلات مثبت اخیر روی پوند شد. هرچند، رشد دستمزد با وجود یک افزایش در بخش core درآمدها بدون تغییر باقی ماند.

دیروز و در طول شب گذشته روند حرکت صعودی در پوند/دلار همه را غافلگیر کرد اما تمرکز امروز با توجه به پیش رو بودن نشست ECB و این حقیقت که یورو/پوند درست بالای کف 6 ماهه در حدود 0.8690 در حال نوسان است احتمالا بر روی یورو/پوند خواهد بود.

حمایت کوتاه مدت پوند/دلار در 1.4170 قرار دارد در حالیکه سطح مقاومت آن در طول شب گذشته در 1.4328 بود. در یورو/پوند، سطح حمایت در 0.8690 و سطح مقاومت در 0.8740 قرار دارد.

دیروز پس از آنکه یک دادگاه از محکومیت فساد لولا رییس جمهور سابق برزیل حمایت کرد که این حمایت کار را برای اجرای ریاست جمهوری در سال جاری سخت تر خواهد نمود و در نتیجه دارایی های برزیلی و رئال برزیل عملکرد خوبی داشتند.

تمرکز امروز بازار بر روی نشست ECB است و شرکت کنندگان بازار بدنبال نشانه هایی از تغییرات در سیاست راهبردی پیش روی این بانک می باشند.بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد دراگی سیاست پولی خود را امروز بدون تغییر حفظ کند. انتظار هیچگونه تغییری در سیاست راهبردی تا ماه آوریل و آغاز افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر نمی رود

نظرات  (۲)

۲۵ ژانویه ۱۸ ، ۱۲:۴۷ محمد علی علم خواه
سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

ما رو پیوند کنین میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :




danesh-elm.blog.ir
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
سپاسگزارم از توجه شما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی