تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده؟

پنجشنبه, ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

پنجشنبه 18 ژانویه 2018

حرکات در بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده و اروپا دیروز متعادل بودند. فیوچرز اوراق قرضه با حفظ افزایش های روز سه شنبه در محدوده ای باریک بین 160.78 و 160.97 معامله شد. هشدار بانک مرکزی اروپا درباره تاثیر بالقوه ارزش بالای یورو بر سر تورم و بنابراین درباره سیاست ECB، ممکن است در برابر نزول در نرخ بازدهی اوارق قرضه حفاظت کمک کرده باشد. نرخ بازدهی اوراق 10 ساله آلمان با کمی تغییر در 0.55% قرار داشت. اوراق بلند مدت نسبتا عملکرد بهتری داشتند. در همین زمان، اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده بهتر از اوراق قرضه عمل کردند. نرخ بازدهی اوراق 2 ساله یک سقف دوره ای جدید را در 2.04% به ثبت رساند. این حرکات عمدتا عوامل تکنیکال داشتند. کاپلان از مقامات فدرال رزرو از یک سناریو شامل حداقل سه نوبت افزایش نرخ بهره حمایت می کند که این ممکن است به هموار شدن راه برای نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده در انتهای منحنی منجر شود. تغییرات اختلاف بین سیستم برابری تجاری بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا (Intra-EMU) در برابر آلمان عمدتا بین 1- واحد پایه (یونان) الی 2+ واحد پایه (ایتالیا) محدوده شده بود.

یورو/دلار در اوایل بازار آسیا در صبح روز چهارشنبه حرکت اسپایک مختصری را در جهت صعودی تا 1.23 انجام داد. این بار افزایش ایجاد شده نتوانست ثابت بماند و یورو/دلار در چشم انداز بلند مدت با فاصله زمانی کمی به سطوح پایین تر در 1.22 بازگشت. برگشت سریع برخی ویژگی های حرکت خستگی ST را داشت. دلار در کل بازار با تقاضای بهتری روبرو شد. پس از آنکه روز سه شنبه ویل روی از مقامات ECB، و کنستانتینو و نووتنی از اعضای ECB نیز هشدار دادند یک افزایش ناگهانی در یورو ممکن است تلاش های ECB برای برگردادن نرخ تورم به عدد هدف را پیچیده نماید. تورم EMU در ماه دسامبر برای عدد تورم headline در 1.4% و برای مقدار core این عدد 0.9% تایید شد. این اعداد بازار را غافلگیر نکرد، اما موضوع مطرح شده از سوی مقامات ECB را تقویت کرد. یورو/دلار عدد 1.22 را در آغاز بازار ایالات متحده تست کرد. اختلاف نرخ بهره اوراق قرضه 2 ساله ایالات متحده/آلمان تا سقف دوره ای بالغ بر 2.60% افزایش یافت. اختلاف اوراق 10 ساله با کمی تغییر در حدود 2% قرار داشت. زیان های نسبتا کم در بازارهای دارایی و سهام جهانی پس از کاهش تند بین روزی سه شنبه در وال استریت نیز شامل ریسک بیشتر،بی نظمی در نزول های ایجاد شده در دلار شد. داده محصول صنعتی ماه دسامبر ایالات متحده قدرتمند بود، اما عمدتا بدلیل رشد در صنایع سودمند و معدن بود. واکنش دلار محدود بود. یورو/دلار در نزدیکی 1.2225 معامله شد. دلار/ین در محدوده 110.75 در حال تغییر بود.

استرلینگ با توجه به تقویم اقتصادی خالی بریتانیا اساسا دنباله روی روندهای گسترده تر در یورو و دلار بود. یورو/پوند همراستا با اصلاح کلی یورو نزول کرد. این جفت ارز در حال حاضر درست بالای 0.8850 معامله می شود. پوند همچنین با فاصله از سقف سه شنبه شب معامله می شود اما سطوحی در محدوده 1.38 می تواند بعنوان نشانه انعطاف در حرکت استرلینگ لحاظ شود. ساندرز از مقامات BoE، که طرفدار افزایش نرخ بهره می باشد، شانسی برای رشد پرداخت سریعتر را مشاهده کرد. این ممکن است در طول زمان تفسیر به سرعت بیشتر افزایش نرخ بهره توسط BoE موجب شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی