تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حمام خون ارزهای رمزنگاری شده

چهارشنبه, ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

چهارشنبه 17 ژانویه 2018

حمام خون ارزهای رمزنگاری شده: بیتکوین زیر 12000$

افزایش کوچک امروز دلار یا سقوط در پوند پیرو انتشار داده تورم بریتانیا در مقایسه با ریزش در ارزهای رمزنگاری شده چیزی نبود. بیتکوین 15% نزول کرد در حالیکه Ripple در یک گام30% کاهش یافته بود. ارزش ارزهای رمزنگاری شده در روزهای اخیر با توجه به افزایش سطوح بررسی های موشکافانه از سوی ارگان های ناظر پایین مانده است، که اغلب این کاهش ها در کره جنوبی بود، جایی که دولت در حال برنامه ریزی برای کنترل معاملات در ارزهای مجازی می باشد. وزارت دادگستری ظاهرا در حال کار بر روی معاملات ارزهای رمزنگاری شده از طریق بازارهای مبادلات است. اگر لایحه در نهایت توسط مجلس ملی تصویب شود با توجه به اینکه کره جنوبی دومین بازار بزرگ جهان برای ارزهای رمزنگاری شده می باشد، خبر بدی برای بازار خواهد بود. هرچند پیشنهاداتی درباره اینکه این آغاز سقوط ارزهای رمزنگاری شده است بسیار زود می باشد.

وارن بافت سرمایه دار بزرگ پیش از این هشدار داده بود که "ارزهای رمزنگاری شده به پایانی بد خواهند رسید"، و بازتاب نشانه های بسیار اولیه این را می توان در حرکت نزولی بیتکوین مشاهده کرد. یکی باید بپرسد که آیا بیتکوین در حال حاضر در فرآیند سوسو زدن وحشیانه پیش از رسیدن به وضعیت انفجاری قرار دارد؟
این تردید در حرکت قیمت بازتاب داشته است، بیتکوین نزدیک به کف پایینی محدوده وسیع خود قرار دارد. حمایت کلیدی مبتنی بر قیمت بسته شدن که باید در برابر قیمت مقاومت کند 11400 است، سطحی قبلا حمایت و مقاومت بوده است. اگر بیتکوین/دلار این سطح را به سمت پایین بشکند، به راحتی می تواند تا سطح مهم و روانی بعدی یعنی 10000$ افت کند. زیر این سطح، جمایت بعدی 8350 اسن، که قبلا سطح مقاومت بوده است. در همین حال، مقاومت پیش رو در 12800 قرار دارد، کغ کف هفته پیش است، و بعد از آن 13430 می باشد، کف یک کندل داجی در روز دوشنبه. اگر این سطوح شکسته شوند، پس بیتکوین احتمالا به بالای سطح بازگشایی این هفته یعنی 13648 صعود نماید، در صورت تشخیص، نتیجه اش صعود خواهد بود، بویژه اگر سقف سوینگ اخیر در 13945 نیز شکسته شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی