تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آمار NFP پایینتر از سطح انتظارات

دوشنبه, ۸ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۴:۲۲ ب.ظ


:eight_spoked_asteriskتحلیل فاندامنتال بازار ارز

دوشنبه 8 ژانویه 2018

:cyclone:افزایش بازارهای دارایی و سهام در طول هفته نخست سال 2018

:cyclonآمار NFP پایین تر از انتظارات در 148000 قرار گرفت

:cyclone:مذاکرات تغییر مجدد کابینه توسط نخست وزیر مِی، زیر ذره بین این هفته بازار

:white_check_mark:بازارهای جهانی دارایی و سهام هفته گذشته در طول نخستین هفته کاری 2018 رالی کردند. شاخص های اروپا و ایالات متحده پس از آنکه داده های اقتصادی شواهد بیشتری از اینکه توسعه مستمر اقتصادی هنوز قوی و گسترده است عرضه کردند حدود 2% افزایش یافتند.

:white_check_mark:داده NFP ایالات متحده هفته گذشته با عنایت به ضعف در بخش خرده فروشی پایین تر از انتظارات و برابر با 148000 شد (انتظارات : 190000). دلار ابتدا بر سر انتشار این خبر در واکنش به عدد headline سقوط کرد اما بعدا در بعدازظهر همان روز احیا شد چرا که باقیمانده گزارش نسبتا قدرتمند ظاهر شد.

:white_check_mark:پوند هفته گذشته در محدوده ای باریک در برابر دلار و یورو معامله شد و مذاکرات Brexit بر سر تیترهای خبری فعلا یک قدم به عقب برداشت. مذاکره برای تغییر مجدد کابینه توسط نخست وزیر مِی که از امروز آغاز می شود تمرکز اصلی در طول آخر هفته بود و این هفته انتظار می رود با توجه به رویدادهای کم تاثیر در تقویم اقتصادی هفته ای نسبتا آرام داشته باشیم. حمایت پوند/دلار در 1.3500 قرار دارد که بعد از آن 1.3300 می باشد و مقاومت آن در ناحیه 50-1.3615 قرار دارد. در یورو/پوند، ناحیه 0.8900-0.8700 محدوده ای وسیع تر را در بر می گیرد.

:white_check_mark:مذاکرات ائتلاف بزرگ مقدماتی در آلمان امروز آغاز می شود که در آن احزاب CDU و SPD تلاش خواهند کرد تا اختلافات درباره پانزده مورد کلیدی مانند مهاجرت و سیاست اتحادیه اروپا را فراموش کنند. حزب SPD مورخه 21 ژانویه نشستی را برگزار خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که آیا مذاکرات مقدماتی آغاز گفتگوهای رسمی را توجیه خواهد کرد یا اینکه باید تلاش برای پیوستن به CDU را به فراموشی بسپارند.

:white_check_mark:شاخص CPI ایالات متحده (روز جمعه منتشر خواهد شد) و بیانیه بعد از نشست ماه دسامبر ECB (روز پنجشنبه منتشر خواهد شد) در این هفته زیر ذره بین خواهند بود، در غیراینصورت این هفته شامل رویدادهای اقتصادی سبکی در تقویم خواهد بود.

:white_check_mark:در بازارهای نوظهور، داده تورم هند (روز جمعه) و نشست کمیته اجرایی ملی ANC (روز چهارشنبه) را خواهیم داشت اما واکنش های بازار به این رویدادها احتمالا محدود به بازارهای محلی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی