تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس8-12 ژانویه

يكشنبه, ۷ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ


:key:چشم انداز هفتگی بازار ارز 8-12 ژانویه 2018

سال 2017 به پایان رسید و سال 2018 آغاز شد: دلار همچنان زیر فشار قرار دارد، اما واقعا از هم نپاشید. آیا این وضعیت ادامه خواهد یافت؟ تورم و خرده فروشی ایالات متحده داده هایی هستند که در دومین هفته سال 2018 قرار دارند. اهم این خبرها را تقدیم شما می کنیم.
دلار با انتشار داده عالی شاخص PMI تولید موسسه ISM تلاشی برای بازیابی انجام داد، این در حالی بود که بیانیه فدرال رزرو در همراهی با بازار نبود. هرچند، این وضعیت خیلی طول نکشید و داده NFP با افزایش 148000 شغل انتظارات را برآورده نکرد. دستمزدها در نرخ 2.5% سالانه باقی ماند. یورو در سقف های چالش برانگیز ایستاد در حالیکه پوند توانست اهمیتی به داده متوسط PMI ندهد. بهای نفت خام به پیشروی خود ادامه داد اما دلار کانادا قادر به انجام حرکتی بزرگ نشد.

🗝مذاکرات جان ویلیامز: دوشنبه ساعت 18:35
ریاست فدرال رزرو سانفرانسیسکو در جلسه درباره تورم در واشینگتن شرکت خواهد کرد. موضوع این مذاکرات نه تنها بسیار مربوط به دلار است، بلکه ویلیامز امسال یکی از اعضای دارای حق رای می باشد. آیا او نگرانی درباره افزایش کند در در دستمزدها را شرح خواهد داد؟ یا اینکه آیا همانطور که همیشه خوشبین بوده است؛ این بار نیز خوشبین باقی خواهد ماند؟

🗝اعلام فرصت های شغلی JOLTS: سه شنبه ساعت 15:00
فدرال رزرو تعداد فرصتهای شغلی را زیر نظر می گیرد، در نتیجه اینکار با وجود تاخیر در انتشار آن را با اهمیت می کند: چند روز پس از آنکه گزارش مشاغل ماه دسامبر منتشر شد، ما اکنون گزارش ماه نوامبر را دریافت خواهیم کرد. پس از نشان دادن 6 میلیون فرصت صغلی جدید کاری در مقیاس سالانه برای ماه نوامبر، پیش بینی ها اکنون برای یک افزایش کوچک تا 6.05 میلیون فرصت شغلی می باشد.


🗝موجودی ذخایر نفت خام: چهارشنبه ساعت 15:30
بهای نفت خام با عنایت به افزایش اخیر در قیمت ها در حال مهم تر شدن است. همچنین قابل ذکر است که همبستگی منفی بین بهای نفت خام و دلار وجود دارد. افزایش بیشتر برای بهای نفت خام دلالت بر فشار بیشتر بر روی دلار دارد. گزارش هفتگی موجودی ذخایر محرکی برای طلای سیاه است. کاهش 7.4 میلیون بشکه ای در گزارش اخیر دیده شده است.

🗝بیانیه پس از نشست ECB: پنج شنبه ساعت 12:30
بانک مرکزی اروپا طی تصمیمی که قبلا در ماه اکتبر اتخاذ کرده بود، در ماه ژانویه کاهش خرید اوراق قرضه را آغاز کرد. هرچند، اختلاف نظرهایی بین اعضای ECB درباره حرکات بعدی و سطح نگرانی درباره تورم پایین وجود دارد. در نشست ماه دسامبر، دراگی به شکلی برای کاهش ارزش یورو تلاش کرد، اما این تلاش بطور واضح با شکست روبرو شد. بیانیه این نشست ممکن فاش سازد که در بین مقامات ECB درباره پایان برنامه QE در ماه سپتامبر چه اختلافاتی وجود دارد، یا شاید بعدا مشخص شود.

🗝شاخص PPI ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
بهای تولید کننده بعضی اوقات بعنوان "تورم در خط لوله" دیده می شود اما افزایش های اخیر منتج به بهای مصرف کننده بالاتر نشده است. شاخص headline PPI در ماه نوامبر 0.4% افزایش یافته است، که برابر با انتظارات بود. اکنون پیش بینی برای یک افزایش 0.2% است. شاخص core PPI با افزایش 0.3% بازار را غافلگیر کرد و اکنون پیش بینی ها برای رشد 0.2% است.

🗝سخنرانی ویلیام دادلی: پنج شنبه 20:30
ویلیام دادلی در شرف پایان کار فدرال رزرو نیویورک در نیویورک سخنرانی خواهد کرد. دیدگاههای او اغلب بازتاب دیدگاه های ژانت یلن ریاست نزدیک به پایان کار فدرال رزرو است. جی پاول ریاست جدید همیشه هم رای با انتظارات بوده است، بنابراین شاید افکار آقای دادلی نیز بازتاب ریاست جدید فدرال رزرو باشد.

🗝شاخص CPI ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30
فدرال رزرو در معمای تورم پایین گرفتار شده است. با رشد بالاتر از انتظار GDP و افزایشی قدرتمند در اشتغال، مدلهای اقتصادی اشاره به قیمت های بالاتر دارد. با اینحال هنوز این اتفاق نیافتاده است و شاید روند بالا بردن نرخ بهره فدرال رزرو را کند نماید. در ماه نوامبر، شاخص headline CPI 0.4% افزایش یافت اما core CPI با تنها 0.1% رشد، نه برای این اولین بار، بازار را ناامید کرد. اکنون آخرین گزارش سال 2017 را دریافت خواهیم کرد و اگر core CPI تغییری نکند، جی پاول ریاست جدید فدرال رزرو آغازی سخت را در منصب جدید خود خواهد اشت. انتظار می رود مقادیر headline وCore در شاخص CPI دراین نوبت به مقدار 0.2% افزایش یابند.

:dvd:خرده فروشی ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30
اقتصاد آمریکایی متمرکز بر مصرف است، که این تمرکز گزارش مذکور را در سطح بالایی از اهمیت قرار می دهد. در حالیکه تورم در حال مهم شدن و جلب توجه است، خرده فروشی هنوز هم بازار را با وجود انتشار در یک زمان حرکت می دهد. در ماه نوامبر، حجم فروش ها 0.8% افزایش یافت در حالیکه core sales 1% جهش داشت. آیا شهروندان آمریکایی خریدهای کریسمس زیادی را انجام داده اند؟ پیش بینی می شود داده خرده فروشیheadline 0.5% افزایش یابد در حالیکه core sales حامل انتظارات برای رشدی 0.4% است.

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی