تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس25-29دسامبر

يكشنبه, ۲۴ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 25-29 دسامبر 2017

هفته پیش گذشته پیش از آغاز تعطیلات عمدتا شاهد کاهش ارزش دلار بود، باستثنای ین ژاپن. حرکت بعدی چیست؟ آخرین هفته سال 2017 هفته ای تعطیل است که حجم و نقدینگی پایین معاملات را نمایان می کند. این معمولا نتیجه اش معاملاتی کم ترافیک است، اما همچنین می تواند حرکات شدید غافلگیر کننده ای را باعث شود. رویدادهای بسیار کمی در این هفته وجود دارد، اما می توانند باعث پاسخی خارج از اندازه طبیعی با توجه به شرایط شوند.
کنگره لایحه مالیات را در فرآیندی رفت و برگشتی تصویب کرد و همه چیز آماده امضای ترامپ است. قرار بود خبرها به افزایش ارزش دلار کمک کنند اما اساسا این تاثیر را پیش خور کردند. داده های ایالات متحده جهت مشخصی را نشان ندادند: اعداد بالاتر از انتظار در مجوز ساخت و ساز و شروع به ساخت مسکن ایالات متحده برخلاف داده سفارشات کالاهای بادوام این کشور بود. عدد نهایی GDP سه ماهه سوم بطور مرزی کاهش یافت" یعنی برابر با 3.2%. در مجموع، اقتصاد این کشور عمکردش خوب است. دلار کانادا از تورم و خرده فروشی مثبت سود برد در حالیکه پوند طبق معمول با تحولات سیاسی مربوط به Brexit هماهنگ بوده بود، اما در GDP سالانه رشد کوچکی را دریافت کرد.
ارزهای مرزنگاری شده (کریپتو) با عنایت به ورود بیتکوین به بازار معاملات فیوچرز CME با نوسانی عظیم توجه کل بازار را به خود جلب کردند. این ارزها جمعه ای وحشتناک را پیش رو داشتند.

چهارشنبه 27 دسامبر2017

شاخص اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 15:00
معیار سنجش CB در اعتماد مصرف کننده در ماه نوامبر به سقفی جدید دست یافت: برابر با 129.5 واحد. آخرین عدد برای سال جاری ممکن است حتی بالاتر از این باشد که این رشد را باید متشکر فصل تعطیلات بود.

فروش خانه های پیش فروش شده ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 15:00
میزان فروش خانه های پیش فروشی (تحویل وابسته به آخرین پرداخت) پس از سه ماه ناامیدی، 3.5% در ماه اکتبر جهش داشت. ممکن است شاهد یک کاهش در ماه نوامبر باشیم.

پنجشنبه28 دسامبر 2017

مدعیان بیکاری ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
این سنجش هفتگی از بازار نیروی کار با یک جهش تا 245000 در آخرین بار بازار را ناامید کرد. اکنون ممکن است شاهد یک کاهش تا 230000 باشیم.

شاخص PMI شیکاگو: پنج شنبه ساعت 14:45
این شاخص معمولا تحت الشعاع رویدادهای بزرگ قرار می گیرد اما این نوبت ممکن است تاثیر خودش را داشته باشد. پس از قرار گرفتن در سطحی بالا در ماه نوامبر یعنی 63.9 ، انتشار عدد جدید برای ماه دسامبر در جهت افزایش مجدد سخت تر خواهد بود. هرچند، پیشاپیش به این سطح بالا دست یافته است. عدد 50 مرز بین رشد و رکود است.

جمعه29 دسامبر 2017

شاخص CPI آلمان: جمعه
در طول ساعات صبحگاهی اروپا و انتشار عدد نهایی در ساعت 13:00، قیمت ها در سومین اقتصاد بزرگ اروپا 0.3% در ماه نوامبر افزایش یافت و انتشار قبلی آن، اعداد بعدی را برای تمامی ناحیه یورو شکل خواهد داد. تمایل دراگی به کاهش نرخ بهره مبتنی بر تورم پایین در ناحیه یورو است. اکنون در حالیکه نقدینگی درست پیش از مهمانی پایان سال بسیار پایین است نگاهی زودهنگام به اقتصاد این کشور خواهیم انداخت.

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی