تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

جمعه 22 دسامبر 2017

حرکت بدون جهت بازارهای دارایی و سهام جهانی در طول شب گذشته

فشار نزولی نتیجه انتخابات کاتالونیا بر روی یورو

عملکرد ضعیف پزوی مکزیک (MXN) در نتیجه افزایش ریسک های سیاسی

بازارهای دارایی و سهام آسیا در طول شب افزایش یافتند در حالیکه طرفهای آمریکایی آنها بطور وسیعی سقوط کردند چرا که رشد اقتصادی ایالات متحده کمی پایین تر از انتظارات و برابر با 3.2% در مقیاس سالانه ظاهر شد. در بازار ارزی، بلافاصله پس از پیروزی جدایی طلبان کاتالونیایی در انتحابات منطقه ای و خبرهایی مبنی بر اینکه سیاستمداران آلمان هنوز احتمال یک دولت اقلیت را در گفتگوهای ائتلافی می دهند، یورو در برابر ارزهای G10 سقوط کرد.

در راستای نظرسنجی اخیر و بخش تحقیقات بارکلیز، سه حزب طرفدار استقلال (JxCAT، ERC و CUP) اکثریت کرسی ها را در پارلمان اروپا کسب کرده اند: 70 نماینده در بین 135 نماینده، که دو نماینده کمتر از میزانی است که آنها در سال 2015 پیروز شدندکه ممکن است باعث ادامه فشار بر روی ثبات سیاسی در اسپانیا و اتحادیه اروپا گردد.

در بازارهای نوظهور، پزوی مکزیک (MXN) عملکرد ضعیفی داشت و در نتیجه پرونده فساد در حزب PRI که حاکم است، در برابر دلار تا پایین ترین سطح از ماه مارس به این سو سقوط کرد.

جشن کریسمس بر مسیحیان گرامی شادباد. تحلیلهای روزانه از مورخه 2 ژانویه 2018 به بعد طبق روال قبلی ادامه خواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی