تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اعلام فاز دوم مذاکرات Brexit

دوشنبه, ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

دوشنبه 18 دسامبر 2017

اعلام رفتن به فاز دوم مذاکرات Brexit توسط اتحادیه اروپا

سیاست های همچنان زیر ذره بین بازار بهمراه رای گیری برای اصلاحات مالیاتی و انتخابات کاتالونیا

چندین نشست بانک مرکزی نیز در این هفته زیر ذره بین هستند

روز جمعه پس از توافق جمهوریخواهان بر روی شکل کاهش مالیات با توجه به تقویت رشد در ایالات متحده، دارایی ها و سهام جهانی افزایش یافتند و S&P 500 در سقف های بی سابقه بسته شد. با وجود اینکه دلار امروز صبح هفته خود را پایین تر از ارزهای G10 آغاز کرد، معامله گران موسسه بارکلیز به تقاضای شدید پایان سال برای دلار اشاره کردند که احتمالا ارزش این ارز را در سال 2018 بالا ببرد.

در ایالات متحده، کنگره پیشرفت سریعی درباره تطبیق اختلافات بین لوایح مالیاتی سنا و مجلس داشته است، که راه را برای رای گیری در این هفته هموار می سازد. انتظار می رود حزب جمهوریخواهان (GOP) نسخه نهایی لایحه کاهش مالیات را که می تواند با امضا شدن تبدیل به قانون شود را در هفته کریسمس تحویل دهد. تصویب احتمالی لایحه مالیات ایالات متحده مکن است مقداری حمایت در ایام تعطیلات نیز برای دلار فراهم آورد.

این هفته تمرکز بازار نیز بر روی انتشار داده تورم PCE و بیانیه FOMC خواهد بود.

در نشست روز جمعه اتحادیه اروپا، رهبران اروپایی توافق کردند تا به فاز دوم مذاکرات Brexit بروند. بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور است که این به کاهش ریسک یک شکست زودهنگام در مذاکره کمک می کند و احتمال طولانی شدن دوره گذار را افزایش می دهد.

در اروپا، نتیجه انتخابات کاتالونیا در روز پنج شنبه، به دقت زیر نظر خواهد بود. نظرسنجی های اخیر (توسط موسسه Metroscopia) نشان می دهد که احزاب طرفدار استقلال در کسب اکثریت آرا پیروز نخواهند بود. فکر ما بر این است یورو/دلار روی یک نتیجه مثبت از این مذاکرات حساب کرده است، با اینحال، یک سناریو این است که افزایش دوباره تنش ها ممکن است بر روی ارزش یورو فشار نزولی وارد آورد.
در جایی دیگر در بازارهای نوظهور، راند آفریقای جنوبی تا یک سقف سه ماهه در برابر دلار رالی کرد در
حالیکه نمایندگان در کنفرانس قانونگذاری ANC رهبر جدیدی را انتخاب می کنند. انتظار می رود سیریل رامافوسا، کاندیدای ضد فساد، بعنوان جانشین زومای ریاست جمهور برنده رقابت شود.

نشست چندین بانک مرکزی نیز در این هفته زیر ذره بین قرار دارند. انتظار می رود BoJ (در روز جمعه)، بانک مرکزی سوئد (Riksbank در روز چهارشنبه)، بانک مرکزی مجارستان (NBH در روز سه شنبه)، بانک مرکزی تانزانیا (BoT در روز چهارشنبه) و بانک مرکزی چین (CBC در روز پنج شنبه) همگی تغییری در سیاست فعلی خود ایجاد نکنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی