تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس18-22دسامبر

يكشنبه, ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 18-22 دسامبر 2017

دلار در برابر دیگر ارزها ضعیف ظاهر شد اما قادر به انجام یک برگشت صعودی در هفته ای پرترافیک شد. همچنانکه به هفته پایانی پیش از تعطیلات نزدیک می شویم، ارزها چطور تعدیل ها و تنظیمات آخرین دقیقه خود را عملی می کنند؟ داده های GDP ایالات متحده، بریتانیا و کانادا در لیست رویدادهایی که منتشر خواهند شد قرار دارد. خبرهای اصلی و مهم هفته پیش رو تقدیم شما می گردد.

فدرال رزرو تصمیم به بالا بردن نرخ بهره و عدم تغییر نمودار پیش بینی نرخ بهره (dot-plot) گرفت. هرچند، مخالفت اضافه چارلز اوانس بر روی دلار فشار نزولی وارد آورد. دلار بواسطه کاهش تورم و کاهش اکثریتی که جمهوریخواهان در سنا دارند نیز ضربه دید. اما همچنانکه روزهای هفته به پیش می رود، دلار احیا می شود که این را باید متشکر امیدها برای تصویب لایحه مالیات و عدد بالاتر از انتظار خرده فروشی بود. بانک های مرکزی سوییس و انگلستان بدون در خطر انداختن اقتصاد تغییری در سیاست پولی خود ندادند. برای پوند، تایید رسمی اتحادیه اروپا درباره اینکه گفتگوهای Brexit اکنون وارد فاز دوم خود خواهد شد

بواسطه نگرانی ها درباره ثبات دولت و توافق تجاری نه چندان قوی صدمه دید. بانک مرکزی اروپا در سیاست پولی خود تغییری ایجاد نکرد و درباره رشد به نظر بالاتر از انتظاراتش برآورده شده است. این برای تغییر جهت در رابطه با تورم و لحن کلی کافی نبود. یورو ممکن است رالی نکند. دلار استرالیا از گزارش مشاغلی عالی سود برد و به زیبایی احیا شد.

سه شنبه 19 دسامبر

داده مسکن ایالات متحده: سه شنبه ساعت 13:30
مجوزهای ساخت مسکن ایالات متحده در ماه اکتبر تا سطحی سالانه برابر با 1.32 میلیون واحد جهش کرد، اما انتظار نمی رود این سطح حفظ شود. اکنون پیش بینی برای 1.28 می باشد. شروع خانه سازی ها نیز به نظر خوب می آمد و 1.29 میلیون واحد بود و اکنون سطحی برابر با 1.25 پیش بینی می شود. توجه کنید که برای تاثیری معنی دار، هر دو رقم نیاز به حرکت در جهتی یکسان دارند. در بعضی موارد، یک عدد غافلگیر کننده به سمت بالا و دیگری به سمت پایین، یکدیگر را خنثی می کنند.

چهارشنبه 20 دسامبر

فروش مسکن دسته دوم ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 15:00
اغلب تراکنش ها در بازار مسکن برای مسکن دسته دوم می باشد. سطح سالانه میزان فروش در ماه اکتبر تا 5.48 میلیون واحد جهش کرد.اکنون پیش بینی ها برای یک افزایش دیگر تا 5.54 میلیون واحد است.

تولید ناخالص داخلی نیوزیلند: چهارشنبه ساعت 21:45
نیوزیلند آمار GDP خود را دیر منتشر می کند، اما تنها یکبار این کار را انجام می دهد، که این روش انتشار تاثیر آن را نسبت به کشورهایی که چندین نوبت مورد تجدید نظر قرار می دهند بزرگتر می کند. اقتصاد این کشور 0.8 در مقیاس فصلی در سه ماهه دوم رشد کرده است. نرخ رشد نسبتا کمتری اکنون پیش بینی می شود که برابر با 0.6% است.

پنجشنبه 21 دسامبر

تصمیم نرخ بهره ژاپن: پنج شنبه، اوایل صبح
بانک مرکزی ژاپن به نظر می رسد تنها بانک مرکزی در کشورهای توسعه یافته باشد که تغییری متمایل به افزایش نرخ بهره در اقداماتش نداده است. آنها همچنان با نیروی تمام به خرید اوراق قرضه ادامه می دهند. اکنون همچنانکه به پایان سال نزدیک می شویم انتظار تغییری نمی رود.

تولید ناخالص داخلی نهایی ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
دومین عدد GDP ایالات متحده کاملا مثبت بود، یک افزایش تا 3.3% رشد سالانه، که بهتر از انتظارات ظاهر شد. انتظار می رود عدد سوم و نهایی این نرخ رشد را تایید کند، دومین سه ماهه متوالی از رشد GDP بالاتر از 3%.

جمعه 22 دسامبر

سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30
میزان فروش کالاهای بادوام در محاسبات GDP تاثیر می گذارد و فدرال رزرو نیز آن را با دقت زیر نظر دارد تا پتانسیل رشد آینده را بفهمد. عدد headline سفارشات به میزان 0.8% در عدد نهایی که برای ماه اکتبر بود کاهش یافت و اکنون انتظار می رود 2% افزایش یابد. بخش core سفارشات حامل انتظارات برای یک افزایش 0.5% پس از رشد 0.9% پیش از آن می باشد. این داده بر روی برآوردهای رشد مربوط به سه ماهه چهارم تاثیر می گذارد.

آمار Core PCE ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30
معیار سنجش تورم مورد علاقه فدرال رزرو در مقیاس سالانه 1.4% در ماه اکتبر افزایش یافت. هرچند، با توجه به تازه ترین عدد Core CPI، می توانیم یک برگشت نزولی تا 1.3% را پیش بینی کنیم، که خیلی پایین تر از هدف 2% فدرال رزرو می باشد.

تولید ناخالص داخلی کانادا: جمعه ساعت 13:30
کانادا از نیمه نخست تا پایان سالی عالی سود برد اما اقتصاد این کشور پس از آن لنگ لنگان در حرکت بود. این کشور در انتشار ماهانه داده GDP منحصر بفرد است. در ماه سپتامبر، نرخ رشدی برابر با 0.2% در مقیاس ماهانه را گزارش داد. اکنون برای عددی مشابه پیش بینی می شود.

فروش خانه های نوساز ایالات متحده: جمعه ساعت 15:00
میزان فروش مسکن نوساز در ماه اکتبر تا 685000 واحد جهش کرد، که بسیار بهتر از انتظار بود. این نوبت، یک کاهش تا 625000 واحد پیش بینی می شود. در حالیکه میزان فروش خانه های نوساز شامل تنها بخش کوچکی از بازار می شود، ساخت و ساز مسکن نوساز فعالیت بالایی را در اقتصاد ایجاد کرده است.

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی