تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فدرال رزور نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد

پنجشنبه, ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

پنجشنیه 14 دسامبر 2017

فدرال رزور همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش داد

بانک مرکزی چین نیز نرخ بهره را برای سومین نوبت در سال جاری افزایش داد

چندین بانک مرکزی دیگر نیز امروز زیر ذره بین قرار دارند، از جمله بانک های مرکزی انگلستان و اروپا

دارایی ها و سهام جهت حرکت مشخصی نداشتند، بازارهای اروپا عملکرد ضعیفی داشتند درحالیکه بازارهای ایالات متحده صعودهای متعادلی را برجای گذاشتند. فدرال رزرو در نشست ماه دسامبر خودش نرخ بهره همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت به میزان 25 واحد پایه یعنی تا محدوده 1.25%-1.50% افزایش داد، اما دلار و نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده کاهش یافتند چرا که دو مخالف برای تصمیم به افزایش نرخ بهره وجود داشت.

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) تغییرات جزیی در بیانیه خود داد اما یک تجدید نظر چشمگیر رو به بالا در پیش بینی رشد GDP واقعی خود در سال 2018 از 2.1% تا 2.5% ایجاد کرد، که شامل تاثیرات حاصل از تغییرات در سیاست پولی می باشد، اما پیش بینی برای تورم را بدون تغییر قرار داد. مسیر سیاست میانه بدون تغییر و در سه نوبت افزایش نرخ بهره در سال 2018 و 2019 باقی ماند، که بطور وسیعی در راستای انتظارات بخش تحقیقات بارکلیز می باشد.

بانک مرکزی چین (PBoC) نیز دیروز با بالا بردن نرخ های سیاست گذاری میان مدت و کوتاه مدت خود به میزان 5 واحد پایه، نرخ بهره خود را افزایش داد. این سومین نوبت از این چنین اقدامی در سال 2017 می باشد و مطابق با چشم انداز کلی و عمومی بارکلیز می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز پس از دو نوبت افزایش نرخ بهره در اکنون انتظار دارد PBoC نرخ بهره را 5-10 واحد پایه دیگر در سال 2018 افزایش دهد.

واکنش بازار به گزارش بیکاری بریتانیا تقریبا کم قدرت بود. رشد اشتغال بریتانیا به ضعف خود در ماه اکتبر ادامه داد اما دستمزدهای عادی به سطح رشدی که آخرین بار در 12 ماه گذشته مشاهده شده بود بازگشت.

با وجود ریزش پوند بر سر تردید درباره رهبری نخست وزیر مِی و بازیابی پس از گزارش هایی از وجود پتانسیل برای شکننده بودن Brexit، ضعف بیشتر دلار در طول شب گذشته بر حرکت قیمت پوند/دلار غالب شد و این جفت ارز را تا بالای 1.3400 برد. معامله گران موسسه بارکلیز مقاومت بعدی پوند/دلار را پیش از 1.3550 در 1.3450 می بینند و حمایت آن را در 1.3300 که پیش از آن در 1.3200 قرار دارد. در همین حال، یورو/پوند در محدوده 0.8840-0.8775 قرار دارد.

چندین بانک مرکزی دیگر امروز زیر ذره بین قرار دارند، که شامل ECB، BoE، بانک های مرکزی نروژ، اندونزی و کلمبیا می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار افزایش های نرخ بهره 100 واحدی پایه را در اواخر نقدینگی بازار ترکیه دارد، که بطوروسیعی توسط بازار پیش بینی شده بود. یک افزایش زیر 75 واحد پایه ممکن است بر روی ارز کشور ترکیه فشار وارد آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی