تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تثبیت و قدرت دلار پیش از نشست FOMC

چهارشنبه, ۱۳ دسامبر ۲۰۱۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

سه شنبه 13 دسامبر 2017

تثبیت و قدرت دلار پیش از نشست FOMC

دلار پیش از نشست و تصمیم گیری روز چهارشنبه FOMCبر سر نشانه های افزایش تورم صعود کرد. دلار استرالیا بهترین عملکرد را در روز سه شنبه داشت در حالیکه یورو با تاخیر در مقام بعدی قرار گرفت.

سفارشات ماشین آلات ژاپن و سخنرانی Kent از مقامات RBA رویدادهای پیش از سخنرانی یلن خواهند بود.

گزارش شاخص PPI ایالات متحده همیشه پیش بینی برای تورم headline نمی باشد اما اغلب نشانه ای برای آن می باشد. گزارش ماه نوامبر نشان داد فشارها بر روی خط لوله در بالاترین میزان از فوریه 2012 به این سو می باشد، که در مقایسه با 2.9% افزایش مورد انتظار در مقیاس سالانه، 3.1% افزایش یافته است. ارزش دلار بر سر این گزارش افزایش یافت و اکثر ساعات روز مسیر صعودی اش را ادامه داد.

دلار از گفتگوهای کنگره که تصویب لایحه یکپارچه در آن قریب الوقوع بود سود برد. این موضوع دارای ریسک های دو طرفه می باشد اما جزییات اولیه یک نرخ 21% مالیات شرکتی را نشان داد، که کمی بالاتر از نرخ 20% در لایحه اولیه است. آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که موضوعات کاهش ها و بخش تحقیق و توسعه چطور تامین اعتبار می شوند.

دلار/ین تا 113.75 رشد کرد، که بهترین قیمت از 14 نوامبر به این سو بود. این جفت ارز به آرامی در حال نزدیک شدن به منطقه ای شامل مقاومتی سخت در محدوده 115-114 می باشد. این منطقه، ناحیه ای می باشد که در سال گذشته چهار نوبت تست شده و شکسته نشده است.

یک روز جلوتر می تواند روز بزرگی در این رویداد باشد. اگر FOMC نرخ بهره را بالا ببرد (که تقریبا از این موضوع مطمئن هستیم) و اشاراتی متمایل به افزایش نرخ بهره نماید، بهمراه بسته مالیاتی محرک اقتصاد، می توانن راه را برای رالی دلار تا پایان سال هموار نماید. هرچند اگر فدرال رزرو تا پیش از شروع بکار پاول و ناامید شدن از برنامه مالیات تصمیم بگیرد دست به اقدامی نزند، دلار ممکن است به همین راحتی در جهت دیگری حرکت نماید.

قبل از آن، بعضی خبرهای آسیا-اقیانوسیه ممکن است باعث حرکت بازارها شود. آقای کنت از مقامات بانک مرکزی استرالیا نیمه شب بوقت گرینویچ سخنرانی خواهد نمود. بازار بطور فزاینده ای انتظار دارد RBA برای نیمه نخست 2018 یا طولانی تر دست به اقدامی نزند. داده بهای شکننده مسکن سه ماهه سوم دیروز تاکیدی بود بر چالش ها.

گزارش دیگری که قابل توجه است، گزارش سفارشات ماشین آلات ژاپن برای ماه اکتبر می باشد. انتظارات برای این داده یک افزایش 2.9% پس از افت 8.1% در ماه سپتامبر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی