تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عدد تورم ریتانیا زیر ذره بازار

سه شنبه, ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

 

تحلیل فاندامنتال

سه شنبه 12 دسامبر 2017

ادامه صعود بهای نفت خام تا بالاترین سطح از سال 2015 به این سو

عملکرد بهتر دلار استرالیا بدلیل انتصاب ریاست جدید بانک مرکزی نیوزیلند

اعداد تورم زیر ذره بین امروز بازار، از جمله تورم بریتانیا

بازارهای جهانی دارایی و سهام حرکت بدون جهت داشتند. دارایی ها و سهام ایالات متحده پس از آنکه بازارها به انفجار غیر مرگبار در نیویورک اعتنایی نکردند افزایش یافتند اما شاخص های بازارهای آسیا کاهش یافتند، از جمله Nekkei 225 که از سقف 26 ساله خود عقب نشینی کرد. نفت خام برنت صعودهای خود را تا بالای 65$ در هر بشکه که بالاترین سطح از سال 2015 به این سو می باشد امتداد بخشید، که دلیل این حمایت از قیمت در صعود بسته شدن خط لوله در دریای شمال می باشد.

در بازار ارزی، دلار با وجود حجم تقریبا کم رونق معاملات پیش از آخرین نشست بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در سال 2017 با ثبات بود. قابل توجه ترین نکته اینکه بدلیل انتصاب آدریت اور بعنوان ریاست جدید بانک مرکزی نیوزیلند، و با توحه بع پست قبلی او بعنوان مدیریت عامل صندوق بازنشستگی دلار نیوزیلند با رالی در برابر ارزهای G10 عملکرد بهتری داشت.

در داده های دیروز، ترکیه 11.1% رشد در سه ماهه سوم سال برجای گذاشت که در نتیجه، افزایش بالاتر از انتظار داده مصرف خصوصی فراتر از انتظارات رفت.
این هفته تمرکز بازار بر روی نشست CBT در روز پنج شنبه می باشد.


تعدادی از اعداد تورم امروز زیر ذره بین خواهد بود. گزارش کشورها شامل سوئد، هند، مجارستان و رومانی می باشد، اما عدد تورم بریتانیا مهمترین عدد خواهد بود. انتظار می رود CPI headline در 3.0% در مقیاس سالانه باقی بماند، یعنی در راستای انتظارات. در ایالات متحده انتظار می رود عدد نهایی PPI در ماه نوامبر تا 2.9% در مقیاس سالانه افزایش یابد، همچنین در راستای انتظارات حرکت قیمت پوند پیش از انتشار تورم امروز و گزارش اشتغال (در روز چهارشنبه) تقریبا کم رونق بوده است. معامله گران موسسه بارکلیز حمایت پوند/دلار در 1.3300 و 1.3200 است، و مقاومت آن در 1.3500 قرار دارد. در همین حال، یورو/پوند حمایتش در 0.8690 قرار دارد و مقاومت کوتاه مدت در حدود DMA 200 روزه در 0.8830 قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی