تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توافق بریتانیا و اتحادیه اروپا

جمعه, ۸ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۵:۵۵ ب.ظ


تحلیل فاندامنتال

جمعه 8 دسامبر2017

بریتانیا و اتحادیه اروپا پیش از نشست هفته آینده اتحادیه اروپا، به توافقی حیاتی دست یافتند

سنای ایالات متحده لایحه ای را برای جلوگیری از تعطیلی دولت به تصویب رساندند

آمار حقوق بگیران غیرکشاورزی ایالات متحده زیر ذره بین امروز بازار

بازارهای دارایی و سهام جهانی بطور کلی دیروز افزایش یافتند و دلار کمی افزایش یافت گرچه پس از آنکه توافق Brexit بین بریتانیا و اتحادیه اروپا امروز صبح در بروکسل حاصل شد، پوند بطور واضح عملکرد بهتری در بین ارزهای G10داشت.

کمیسیون اروپا صبح روز جمعه اعلام کرد که پیشرفت کافی کسب شده است برای اینکه به مذاکرات بریتانیا-اتحادیه اروپا اجازه ادامه حرکت به سمت فاز دو که ارتباط آینده شان را ترسیم خواهند نمود داده شود. درباره مساله مرز ایرلند، نخست وزیر می گفت که مرزبندی سختی وجو نخواهد داشت و اینکه توافق برای Good Friday مورد حمایت خواهد بود.

اگرچه این تحولات موفقیت بزرگی برای خانم مِی هستند، جزییات سخت درباره مرز ایرلند هنوز با راه حل خود فاصله دارد و نقش ECJ نامشخص باقی مانده است.

پوند/دلار بر سر اخبار رالی کرد و در ساعات اولیه صبحگاهی دوباره به بالای 1.3500 بازگشت. در همین حال، یورو/پوند برای نخستین بار از ماه ژوئن به این سو به زیر 0.8700 افت کرد.

 سنای ایالات متحده توقف دو هفته ای تامین مالی لایحه را دیروز عصر برطرف کرد، یک روز پیش از مهلت گذاشته شده برای جلوگیری از تعطیلی دولت. این لاحیه تامین مالی دولت را تا 22 دسامبر حفظ خواهد کرد، اما راه حل طولانی تر برای این مساله احتمالا منتهی به افزایش سقف بدهی گردد.

گزارش اشتغال ایالات متحده امروز زیر ذره بین بازار خواهد بود و بخش تحقیقات بارکلیز پیش بینی می کند داده NFP تا 200000 افزایش یافته باشد، که در راستای متوسط افزایش ماهانه در طول بازیابی می باشد. این نخستین انتشار پس از مدت ها می باشد که باید مستقل از هرگونه اختلال ناشی از طوفان باشد.

در بریتانیا، داده خروجی بخش تولید و صنعتی را صبح امروز داشتیم. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد تولید صنعتی در مقیاس ماهانه بدون تغییر باشد چرا که رشد در بخش تولید بواسطه دیگر اجزا خنثی می شود. از نظر بخش ها، همچنان انتظار داریم که بخش کالاهای مصرف کننده منفی شود،در حالیکه کالاهای واسطه و سرمایه ای از کل تولید حمایت می کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی