تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تمرکز به سمت پاول ریاست فدرال رزو

سه شنبه, ۲۸ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

سه شنبه 28 نوامبر 2017

برگشت تند راند آفریقای جنوبی پس از کاهش رتبه اعتباری این کشور

بانک مرکزی انگلستان می گوید تست بانک های این کشور نشان می دهد بانک ها می توانند در برابر بی نظمی Brexit ایستادگی کنند

تمرکز بازار به سمت پاول ریاست تازه گماشته شده که امروز در برابر کنگره شهادت می دهد تغییر کرده است
بازارها دیروز نسبتا کم رونق بودند. دارایی ها و سهام آسیایی همراه با کاهش در کالاها سقوط کردند، بهمراه نفت که برای دومین روز پس از دستیابی به دومین سقف طی دو سال گذشته و پیش از نشست اوپک در وین در روز پنج شنبه سقوط کرد.

در بازار ارزی ین صعودهای خود پس از رالی ناشی از ریسک گریزی بازار طی دیروز را به بازار برگرداند که بخشی از آن بدلیل گزارشهایی در این باره بود که ژاپن سیگنالهایی رادیویی کشف کرده است که نشان می دهد کره شمالی در حال آماده شدن برای پرتاب موشک است (به نقل از شبکه خبری کیودو). در همین حال، شاخص دلار بلومبرگ تغییر کمی کرد چرا که گفتگوهای مربوط به مالیات ایالات متحده در جریان است.

در حالیکه یک درجه کاهش رتبه اعتباری برای نرخ گذاری ارز آفریقای جنوبی به مقدار زیادی مورد انتظار بود، حرکت برگشتی و تند دیروز در دلار/راند آفریقای جنوبی پس از ریزش ارزش راند آفریقای جنوبی که ابتدا در جمعه بود سریعتر از انتظار اتفاق افتاد.

عرضه قابل توجه دلار/راند آفریقای جنوبی در بالای سطح 14.00 ریزش این جفت ارز تا خط حمایت 13.800 را تشدید کرد (کف ماه سپتامبر به نقل از بلومبرگ). معامله گران بارکلیز انتظار دارند این جفت ارز همراستا با حرکت وسیعتر دلار در برابر ارزهای اقتصادهای نوظهور تا زمان برگزاری کنفرانس کنگره ملی آفریقا (ANC) معامله شود.
بانک مرکزی انگلستان نتایج تست بانک های این کشور را در کنار بررسی ثبات مالی با نگاه به سلامت بانکهای بریتانیا منتشر نمود. پنج بانک از هفت بانک در این تست سلامت نمره قبولی گرفتند اما هیچکدام نیازی به افزایش سرمایه ندارند. بانک مرکزی انگلستان نرخ سرمایه ذخیره خلاف دوره را تا 1% بالا برد.

در ایالات متحده، فروش مسکن نوساز برای ماه اکتبر با صعود 6.2% خود در مقیاس ماهانه تا 685000 واحد بازار را غافلگیر کرد و میزان فروش را تا بالاترین میزان از سال 2007 به این سو بالا برد. همچنین ویلیام دادلی ریاست فدرال رزرو نیویورک، کسی که در حال بازنشست شدن از بانک مرکزی می باشد، دیروز در یک سخنرانی گفت که اقتصاد ایالات متحده در وضعیتی نزدیک به اشتغال کامل در حال فعالیت است و رشد اقتصادی بالاتر از روند معمول خود در حال افزایش است.

اکنون تمرکز به سمت پاول ریاست تازه تعیین شده که امروز در برابر کنگره شهادت خواهد داد تغییر کرده است. در تیترهایی که امروز پیش از جلسه استماع ایشان توسط کمیته بانکداری سنا منتشر شد، پاول گفت انتظار دارد بانک مرکزی بالا بردن نرخ بهره پایه و کاهش ترازنامه خود را تحت رهبری او ادامه دهد. هرگونه دیدگاه دیگری از سوی پاول طی امروز اهمیت خواهد داشت چرا که بازار شروع به ارزیابی چشم انداز اقتصادی برای سیاست پولی تحت رهبری او می کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی