تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس27نوامبر–1دسامبر

يكشنبه, ۲۶ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 27 نوامبر – 1 دسامبر 2017

ارزش دلار در هفته شکرگذاری در برابر بقیه ارزها کاهش یافت و اکنون با هفته ای پرترافیک به مسیر خود بازگشته است. ترکیبی از داده های مسکن؛ ارقام تورم، و داده GDP در تقویم این هفته قرار دارد.

فدرال رزرو درباره تورم اطمینان کمی دارد. ما این را از یلن و سپس از بیانیه FOMC شنیده ایم. این در کل بازار به دلار بخصوص در برابر ین آسیب می رساند. یورو از اعداد بالاتر از انتظار PMI و همچنین بعضی امیدها برای برون رفت آلمان از بحران سیاسی که بر روی یورو در اوایل هفته فشار وارد آورده بود سود برد. پوند بر سر این امیدها که بریتانیا تقاضای اتحادیه اروپا درباره هزینه لایحه جدایی را خواهد پذیرفت افزایش یافت. دلار کانادا بدلیل بهای بالاتر نفت خام تلاش کرد تا صعود نماید و بر سر آمار ضعیف خرده فروشی تضعیف شد.
دلار استرالیا ارزشش کاهش یافت اما به ثبات رسید.
در ناحیه یورو، مسایل مربوط به گفتگوهای ائتلاف آلمان بر روی یورو فشار نزولی وارد آورد، اما این تاثیر عمر کوتاهی داشت.

دوشنبه 27 نوامبر

فروش مسکن نوساز ایالات متحده: دوشنبه ساعت 15:00
میزان فروش مسکن نوساز فعالیت اقتصادی وسیعی نظیر هزینه در زیرساخت ها را باعث می شود. این معیار سنجش به مقدار چشمگیری تا 667000 در ماه سپتامبر در مقیاس سالانه افزایش یافت. پیش بینی برای یک افت تا 627000 می باشد.

سه شنبه 28 توامبر

سخنرانی بیل دادلی: سه شنبه ساعت 00:00
بیل دادلی در شرف پایان دوره کاری فدرال رزرو نیویورک در کالیفرنیا سخنرانی خواهد کرد و ممکن است وضعیت فدرال رزرو را درباره تورم پس از انتشار بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره پس از نشست شفاف سازی کند. دادلی سابقا متمایل به کاهش نرخ بهره بود اما  آیا افزایش نرخ بهره ماه دسامبر هنوز بالقوه است؟ شاید. اما در سال 2018، همه چیز ممکن است. دادلی روز چهارشنبه ساعت 13:30 نیز سخنرانی خواهد داشت، اما نخستین سخنرانی هفتگی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

شاخص اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده: سه شنبه ساعت 15:00
سنجش CB از اعتماد مصرف کننده در ماه اکتیر تا 125.9 افزایش یافت که بالاتر از انتظارات بود. آیا اکنون دچار افت خواهد شد؟ پیش بینی ها برای یک کاهش تا 123.9 می باشد.

چهارشنبه 29 نوامبر

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (انتظار نوبت دوم): چهارشنبه ساعت 13:30
نخستین نوبت از انتظار تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم با سطح سالانه 3%، مشابه رشد قدرتمندی که در سه ماهه دوم نیز مشاهده شده بود یعنی 3.1%، بالاتر از انتظارات ظاهر شد. ما دومین نوبت از سه نوبت این داده را دریافت خواهیم کرد. با توجه به بروز رسانی های بالاتر از انتظار، برای سه ماهه سوم عددی برابر با 3.3% پیش بینی می شود.

شهادت ژانت یلن: چهارشنبه ساعت 14:00
ژانت یلن  در شرف پایان دوره کاری در واشنگتن شهادت خواهد داد. نگرانی های اخیر او درباره اینکه تورم ضعیف گذرا نیست و بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره پس از نشست، زمینه را برای شهادت ایشان محیا کرده است. آیا ایشان چهارچوب ذهنی خود را درباره افزایش نرخ بهره ماه دسامبر تغییر داده است؟ بار دیگر، احتمال این اتفاق کم است، اما وضعیت شکننده تر در سال 2018 بواسطه حضور پاول جانشین ایشان احتمال دارد. تمرکز بر روی تورم باقی خواهد ماند.

پنجشنبه 30 نوامبر

تورم منطقه یورو: پنج شنبه ساعت 10:00
پس از آنکه کشورهای مهم پیشاپیش ارقام خودشان را اعلام کردند، ما ارقام مقدماتی را برای کل منطقه یورو بدست می آوریم. ماه اکتبر کاملا ناامید کننده بود، که تورم headline برابر با 1.4% و core CPI فقط برابر با 0.9% بود، کمی کاهش پس از افزایش قبلی این شاخص. انتظار می رود تورم headline تا 1.6% و core Inflation تا 1% جهش نماید.

شاخص coreبهای PCE ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:30
این شاخص برای اندازه گیری تورم است که فدرال رزرو آن را ترجیح می دهد، که همین این شاخص را حتی با وجود اینکه دیرتر از گزارش عادی CPI منتشر می شود از اهمیت بالاتری برخوردار می کند. شاخص بهای Core PCE در ماه سپتامبر در 1.3% در مقیاس سالانه قرار داشت و ممکن است اکنون تا 1.4% افزایش یابد، هنوز زیر هدف 2% فدرال رزرو قرار دارد. در مقیاس ماهانه، یک افزایش 0.2% پیش بینی می شود.

جمعه 1 دسامبر

گزارش مشاغل کانادا: جمعه ساعت 13:30
کانادا گزارش اشتغال خود را پیش از ایالات متحده منتشر می کند. چیزی که خیلی زیاد اتفاق نمی افتد. در ماه اکتبر، کانادا افزایش 35300 شغل را گزارش داد اما نرخ بیکاری تا 6.3% افزایش یافت. شاید شاهد یک کاهش در تعداد موقعیت های شغلی باشیم.

 * تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی