تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دلار در کل روز با ثباتی داشت اما..

جمعه, ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۲۵ ب.ظ

فاندامنتال

جمعه 17 نوامبر2017

رالی دارایی و سهام ایالات متحده برسر درآمدهای قوی و تایید لایحه مالیات بر مسکن

سقوط دلار در برابر تمامی ارزها در طول شب گذشته

به گفته دیویس، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا به دنبال به خطر انداختن رفاه برای دستاوردهای سیاسی نیستند


دیروز بواسطه درآمدهای قوی تر از انتظار از سوی برخی شرکت های اصلی و مهم و تصویب لایحه مالیات جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان در عصر همان روز، بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده که تقویت شدند روز خود را در منطقه سبز به پایان رساندند.

دلار در کل روز با ثبات بود اما در طول شب گذشته زیر فشار نزولی قرار گرفت و شاخص دلار 0.4% سقوط کرد بهمراه برخی نقل های خبری که گفته می شود مولر مشاور ویژه کمپین ترامپ برای اسناد مربوط به روسیه در اواسط ماه اکتبر احضار شده است.

لایحه مالیات مجلس که بطور وسیعی انتظار می رفت به تصویب رسید و اکنون تمرکز بسوی نسخه لایحه مالیات موجود در مجلس سنا خواهد چرخید و انتظار می رود در این هفته پس از عید شکرگذاری یک رای گیری انجام شود. برنامه مالیات مجلس سنا در برخی نکات که می تواند فرآیند اصلاح را پیچیده سازد، با نسخه موجود در مجلس نمایندگان تفاوت دارد.
پوند در ساعات کاری دیروز در ناحیه ای نسبتا باریک در برابر دلار معامله شد و عدد خرده فروشی بریتانیا که کمی بالاتر از انتظارات بود (واقعی 0.3%- در مقیاس سالانه در برابر پیش بینی برای 0.4%- در مقیاس سالانه) تاثیر کوچکی بر روی بازار ارز داشت.

دیوید دیویس به مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا اخطار دارد در کنفرانس اقتصادی دیروز در برلین سیاسی کاری را مقدم بر رفاه قرار ندهند و وقتی درباره پرداختی که به اتحادیه اروپا باید انجام شود پرسیده شد، ایشان گفتند که چند هفته دیگر پیش از آنکه او پاسخ بدهد باید زمان بگذرد.

پوند/دلار صبح امروز در قیمت بالاتری باز شده است که بطور عمده تحت الشعاع ضعف دلار بود. حمایت برای این جفت ارز در حدود 1.3060-1.3000 و مقاومت آن در 1.3340 بر جای خود باقیست. در یورو/پوند، حمایت در 0.8730 و مقاومت در 0.9050 قرار دارد.

رتبه بندی اعتباری هند امروز توسط موسسهMoody’s از Baa3 به Baa2 ارتقا داده شد که احتمالا ثبات روپیه هند را تقویت نموده و عملکرد این ارز را در میان ارزهای اقتصادهای نوظهور بهتر خواهد نمود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی