تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 13-17نوامبر

دوشنبه, ۱۳ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

چشم انداز هفتگی 13 - 17 نوامبر 2017

دلار در هفته ای نسبتا آرام بنوعی ازبقیه رقبای خود عقب ماند. آیا این وضعیت ادامه خواهد یافت؟ هفته پیش رو شامل آمارهای بسیار مهمی از جمله تورم و خرده فروشی ایالات متحده و همینطور آمار بخش مسکن این کشور می باشد.
برنامه مالیاتی با سرعت نسبتا کندی در حال پیشروی است و نگرانی ها درباره تاخیری در کاهش مالیاتهای شرکتی بر روی دلار فشار نزولی وارد آورده است. اعضای فدرال رزرو که در طول هفته سخنرانی داشتند انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را بدون تغییر رها نمودند. گزارش موقعیت های شغلی JOLTS بالاتر از انتظارات ظاهر شد اما این برای کمک به دلار کافی نبود. بحران کاتالان با ارجحیت پایینی به اروپایی که از پیش بینی های بروز شده سود برده بازگشته است. پوند در بحبوحه آشفتگی سیاسی در بریتانیا با ثبات روبرو بود چرا که گفتگوهای Brexit ادامه دارد. بهای نفت خام به پیشروی خود پس از شکست سطح قبلی ادامه داد و این به افزایش ارزش دلار کانادا کمک کرد. بانک مرکزی نیوزیلند بنوعی متمایل به افزایش نرخ بهره بود، که این حمایتی برای دلار این کشور فراهم آورد، این در حالیست که بانک مرکزی استرالیا وضعیت دلار این کشور را به خطر نیانداخت.

دوشنبه 13 نوامبر

سخنرانی هاکر عضو FOMC: دوشنبه ساعت 00:10 دقیقه بامداد

پاتریک هاکر ریاست فدرال رزور فیلادلفیا اوایل هفته سخنرانی خواهد داشت و با عنایت به نقدینگی پایین بازار می تواند تاثیر بزرگ و بسزایی داشته باشد. او قبلا خوشبینی درباره اقتصاد ایالات متحده را توضیح داده و از بالا بردن نرخ بهره حمایت بعمل آورده است.

سه شنبه 14 نوامبر

تولید ناخالص داخلی آلمان: سه شنبه ساعت 07:00 صبح

در حالیکه ما پیشاپیش نخستین پیش بینی از GDP ناحیه یورو را دریافته کرده ایم، این شامل بزرگترین اقتصاد این منطقه، یعنی آلمان نبود. کشنده منطقه یورو از نرخ رشد سالم 0.6% در سه ماهه دوم لذت برد. عددی مشابه این عدد اکنون در پیش بینی ها قرار دارد. یک رقم تجدید نظر شده برای کل منطقه اروپا بواسطه این انتشار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تورم بریتانیا: سه شنبه ساعت 9:30

تورم headline در بریتانیا به 3% رسید، که بالاتر از محدوده %3-1 می باشد و این افزایش بانک مرکزی انگلستان را واداشته است تا نرخ بهره را برای نخستین بار در بیش از یک دهه بالا ببرد. در آن تصمیم نرخ بهره، کارنی گفت که انتظار می رود تورم در اکتبر 2017 به حداکثر خود برسد، که همان چیزی است که این گزارش آن را پوشش می دهد. احتمالا این رقم کمی بالاتر از 3% باشد.

شاخص بهای تولید کننده ایالات متحده: سه شنبه ساعت 13:30

بهای تولید کننده 0.4% در ماه سپتامبر افزایش یافته است، و داده core PPI نیز همین کار را انجام داده است. این داده -بازتاب در مسیر بودن تورم - بهای مصرف کننده آتی است. اکنون احتمال یک افزایش کوچکتر داده می شود. این داده همچنین بعنوان اول راه و گرم کردن برای انتشار آمار CPI می باشد.

تولید ناخالص داخلی ژاپن: سه شنبه ساعت 23:50

ژاپن از شش فصل متوالی از رشد اقتصادی سود برده است، بهمراه توسعه ای سالم به ارزش 0.6% در سه ماهه دوم 2017. اکنون نخستین نوبت از انتشار آن را برای سه ماهه سوم دریافت می کنیم. توجه کنید که تجدیدنظرها می توانند کاملا در این رقم چشمگیر باشند.

جهارشنبه 15 نوامبر

شاخص بهای مصرف کننده (CPI) ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30

رشد قدرتمند و افزایش های بالاتر از انتظار معنایش تورم نیست. داده core CPI برای ماههای طولانی پس از قرار گرفتن بالای 2% در اوایل سال، در 1.7% گرفتار شده است. داده core CPI ماهانه صرفا 0.1% در ماه سپتامبر رشد داشته است. داده headline CPI 0.5% جهش داشت، اما این از اهمیت کمتری برخوردار است. فدرال رزرو هنوز آماده بالا بردن نرخ بهره در دسامبر است، اما دورنماها برای سه نوبت افزایش نرخ بهره در سال 2018 ، اگر تورم بدون تغییر باقی بماند می تواند تغییر کند.

خرده فروشی ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30

مصرف برای اقتصاد ایالات متحده نقشی کلیدی دارد، و خریداران قدرتشان در ماه سپتامبر افزایش یافته است. خرده فروشی headline به مقدار 1.6% پیشروی داشته است در حالیکه بخش core فروش 1% افزایش یافت. توجه کنید که انتشار همزمان دو داده تورم و خرده فروشی ممکن است باعث واکنش های نوسانی در بازار شود.

پنجشنبه 16 نوامبر

گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه ساعت 00:30 دقیقه بامداد

اقتصاد این سرزمین تحت 19800 موقعیت کاری کسب شده در ماه سپتامبر از کار افتاد، نتیجه ای نجیب و شایسته. نرخ بیکاری تا 5.5% افت داشته است. بار دیگر اعداد قدرتمندی در احتمالات وجود دارند. مانند ایالات متحده، بالاتر از انتظار بودن اشتغال، به معنی تورم نیست.

جمعه 17 نوامبر

داده مسکن ایالات متحده: جمعه ساعت 13:30

مجوزهای ساخت و ساز و شروع به ساخت و ساز می توانند در جهت خلاف همدیگر حرکت کنند، اما اگر هر دو در یک جهت حرکت کنند، تاثیری بر روی دلار دارند. داده ماه سپتامبر یک افت در مجوزهای ساخت و ساز تا 1.23 میلیون واحد (در مقیاس سالانه) را نشان داد، در حالیکه شروع به خانه سازی ها تا 1.13 میلیون واحد کاهش یافت. اکنون احتمال افزایش های کوچکی داده می شود.

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی