تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان دراین هفته

دوشنبه, ۳۰ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

تحلیل فندامنتال

دوشنبه30 اکتبر

صبح امروز بازار تقریبا بدون تغییر بازگشایی شد، آرام گرفتن دلار
روز پنج شنبه تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان زیر ذره بین این هفته بازار
انتظار می رود ریاست جدید فدرال رزرو در این هفته معرفی شود

بازارهای دارایی و سهام هفته گذشته بواسطه تحولات حمایت کننده در دادهای سیاست گذاری و اقتصاد افزایش یافتند. اغلب بازارهای دارایی و سهام افزایش یافتند، بهای نفت خام بر سر انتظارات درباره تمدید کاهش تولید اوپک افزایش یافت و اوراق قرضه دولت های اروپایی بر سر تمایلات کاهش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی این کشور رالی کرد.

دلار این هفته را در برابر طرفهای خود در g10 عقب تر ماند در حالیکه یورو فعلا با ناآرامی در کاتالونیا در طول آخر هفته قبل غیر قابل تحمل شده است.

پارلمان کاتالان روز جمعه رای به این داد که یک جمهوری مستقل شود که منتج به این شد دولت فدرال بدنبال انحلال پارلمان کاتالونیا باشد و کنترل وزرای در مقیاس موقت تا زمان برگزاری انتخابات در ماه دسامبر بدست بگیرد.

بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور بحث است استقلال در کوتاه مدت بعید بنظر می رسد چرا که تغییرات مهمی در قانون اساسی لازم است.

در بریتانیا، تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان در روز پنج شنبه تمرکز اصلی این هفته خواهد بود و به مقدار وسیعی از این بانک انتظار می رود تا نرخ بهره خود را 25 واحد پایه بالا ببرد. Gdp قوی تر از انتظار در هفته گذشته با تورم بالاتر از هدف همراه شد و بازار کاری کم تغییر همگی نشان از این دارند که یک افزایش نرخ بهره در دستور کار قرار دارد.

به گفته بخش تحقیقات بارکلیز، هرچند بانک مرکزی انگلستان احتمالا آغاز یک دوره کوچکی از افزایش نرخ بهره را اعلام نماید، انتظارافزایش نرخ بهره دیگری را در سال 2018 نداریم.

در ایالات متحده، انتظار می رود آقای ترامپ ریاست جدید فدرال رزرو را در این هفته معرفی نمایند و دو کاندیدای برتر در حال حاضر تیلور و پاول می باشند. کاندیدای طرفدار افزایش نرخ بهره (تیلور) ممکن است از دلا حمایت بعمل آورد اما سیاست فدرال رزرو بیشتر توسط داده های اقتصادی پیش رو تحت تاثیر قرار می گیرند.

طبق برنامه fomc روز چهارشنبه نشستی برگزار خواهد نمود و بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور است این نشست بعید است بتواند انتظارات بازار را برای یک افزایش نرخ بهره تغییر دهد (شانس رخ دادن این اتفاق 84% است).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی