تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سه زیان متوالی در فارکس

جمعه, ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سه زیان متوالی سخت است. موضوع زیان های متوالی می باشد که معامله گران مبتدی پیش از آنکه حس کنند مجبور به اقدام و "اصلاح کردن" وضعیت دارند، از نظر روانی آماده پذیرفتن آن باشند.

اگر چیزی غیر از یک فرد مبتدی نیستید، مطمئن هستم علایم را تشخیص خواهید داد:
درماندگی – چرا من؟ به سختی تمرین کرده ام. آیا هرکس دیگری در محل تبادل نظر به ظاهر نتایج خوبی با این استراتژی می گیرد؟ هرگز چیزی برای من جواب نمی دهد.

عصبانیت – طراح استراتژی یک دروغگو و شیاد است. کارگزار من حد زیان های من را فعال می کند. باید بتوان برای این موضوع روی کسی حساب کرد.

شک و تردید – چه می شود اگر استراتژی جواب ندهد؟ چه می شود اگر نتوانم معامله کنم؟ چطور قرار است از خانواده ام حمایت کنم؟

ترس – نمی توانم زیان بیشتری کنم، دیگران وقتی بدانند من یک بازنده هستم درباره من چه خواهند گفت؟ چطور می توانم به همسرم بگویم که دوباره زیان کرده ام؟

و اگر این کافی نباشد، معامله گر مبتدی به دلیل ترس از چهارمین ضرر متوالی، احتمالا به عدم توانایی فلج کننده برای ورود به معامله بعدی مبتلا مبتلا خواهد شد.

معمولا، یکی از دو پاسخ زیر به موارد فوق وجود دارد:

1.استراتژی مورد بحث طوری بهینه شده و تغییر یافته است تا اطمینان حاصل شود این معاملات زیان ده را از طریق موارد ذیل فعال نکند:

الف) بدنبال اندیکاتورهای مختلف گشتن
ب) بهینه سازی پارامترهای اندیکاتور
ج) افزودن یک فیلتر دیگر

2. توقف کامل استراتژی، معمولا پیرو آن به فروم مورد علاقه شان بازگشته تا استراتژی دارای جام مقدس بعدی را بیابد تا آرزوهای آنها را به واقعیت نزدیک کند.
آیا این پاسخ صحیحی است؟

معمولا، تصمیمات معاملاتی که از احساسات تاثیر می پذیرند به ندرت به اقدام درستی می شوند.
بنابراین، بهتر است چه کاری کنیم؟

اول اینکه، پیش از ادامه، باید تایید کنید که یک استراتژی معتبر و اثبات شده در اختیار دارید. آیا تست درستی انجام داده اید تا خودتان را راضی کنید که امید ریاضی مثبتی در اختیار شما قرار می دهد؟

اگر اینطور نیست، همین حالا دست از معامله برداشته و به مرحله آزمایش بازگردید. اهمیتی نمی دهم چه دلیلی برای شروع سریع معامله واقعی داشتید، اما حقیقت این است که از نظر روانی معامله کردن بر اساس یک استراتژی به روشی مستمر و منضبط وقتی اعتماد کامل به قوانین آن ندارید سخت و مشکل است. لازم است آن را ابتدا آزمایش کنید.

اما با فرض اینکه شما یک استراتژی در اختیار دارید که خود را از طریق نتایج مثبت یا در آزمایش یا معامله واقعی به اثبات رسانیده است، به سادگی به نتایج آزمون یا تاریخچه قبلی معاملات مراجعه نمایید، و تایید خواهید نمود که سه زیان متوالی اتفاقی کاملا عادی است.

در حقیقت، کاملا عادی است که بسیار بیشتر از سه زیان متوالی داشته باشید. و بدان معنی نمی باشد که استراتژی شما عیب و ایراد دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی