تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویم هفتگی فارکس23-27اکتبر

دوشنبه, ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ

دلار در برابر اغلب ارزها پیشروی کرد، اما این حرکات محدود بودند. هفته پیش رو کاملا هفته ای پرترافیک است، که شامل GDP اولیه، ایالات متحده و بریتانیا، تصمیم نرخ بهره BoC و ECB نیز در این لیست قرار دارند.

فدرال رزرو با وجود تورم ضعیف هنوز آماده بالا بردن نرخ بهره در ماه دسامبر است. اینها اشارات و نکاتی هستند که ما از مقامات ارشد فدرال رزرودریافت کرده ایم. دلار از خبرها درباره پیشرفت اصلاحات مالیاتی سود برد. حتی اگر مسیر آن طولانی باشد. یورو قادر به حفظ صعود خود بود با وجود وخامت چشمگیر در بحران کاتالان. پوند از نبود علاقه و اشتیاق در BoE برای بالا بردن نرخ بهره و داده های بدون جهت آسیب دید. ین دچار افت شد در حالیکه شانس های آبه برای پیروزی در حال صعود است. گزارش مشاغل استرالیا از دلار استرالیا حمایت کرد اما بزرگترین حرکت برای دلار نیوزیلند بود. NADUSD بر سر خبرهایی درباره اینکه نیروی کار دولت را هدایت خواهد کرد و ملیتی که دیگر دوستدار بازار نیست.

انتخابات ژاپن: یکشنبه، انتظار می رود نتایج پیش از بازگشایی بازارها منتشر شود.

 شینزو آبه نخست وزیر ژاپن خواستار انتخابات فوری شد و فکر استفاده بهینه از ضعف حزب مخالف اصلی را کرد. هرچند، فرماندار منتخب اخیر توکیو چالشی را مطرح کرد و در نظرسنجی ها مقداری جلب حمایت کرد. هرچند، حزب جدید او بعید است آبه را سرنگون کند. اگر آبه اکثریت بزرگی را کسب کند، ین ممکن است ضعیف شود، چرا که آبه برنامه هایی برای بیشتر کردن سیاست تسهیلی مالی دارد. در صورتی که آبه اکثریت کوچکی را بدست بیاورد، ممکن است بر سر نگرانی هایی درباره اینکه سیاست فعلی ممکن است متوقف شود، ین افزایش ارزش را تجربه نماید.

 چهارشنبه 25 اکتبر

شاخص بهای مصرف کننده (CPI) استرالیا: چهارشنبه 00:30

 استرالیا ارقام تورم خود را فقط هر سه ماه یکبار منتشر می کند، که این هر نوبت انتشار را قابل توجه می سازد. Headline CPI تنها 0.2% در سه ماهه دوم 2017 رشد داشته است که پایین تر از انتظارات ظاهر شد. Core CPI به میزان 0.5% و طبق انتظار افزایش یافت. انتظار می رود Headline CPI به میزان 0.8% و Core CPI به میزان 0.5% افزایش یابند.

تولید ناخالص داخلی (GDP) بریتانیا (نسخه نهایی) چهارشنبه ساعت 8:30

اقتصاد بریتانیا با نرخ کندی در نیمه دوم 2017 رشد کرده است؛ نرخ سه ماهه این رشد در هر دو فصل دوم و سوم 0.3% بوده است. این رقم با ارقام سال 2016 خیلی تفاوت دارند، که شاهد نرخ رشدی بسیار سریع تر بود. Brexit شروع به آسیب زدن کرده است، اما بعید است بحرانی در کار باشد. آیا اقتصاد در سه ماهه سوم رشد داشته است؟ بار دیگر انتظارات برای رشدی 0.3% در مقیاس سه ماهه وجود دارد.

سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 12:30

 حجم سفارشات کالاهای بادوام در ماه آگوست 2% افزایش یافت در حالیکه سفارشات بخش core به میزان 0.5% افزایش یافت. این ارقام در GDP لحاظ می شوند و بازتاب میزان سرمایه گذاری هستند. داده ای که در این نوبت منتشر می شود برای ماه سپتامبر است. بخش Headline سفارشات پیش بینی می شود 1.1% رشد داشته باشد در حالیکه بخش core این داده انتظارات برای 0.5% رشد را پشت سر خود دارد.

تصمیم نرخ بهره کانادا: چهارشنبه ساعت 14:00، کنفرانس مطبوعاتی ساعت 15:15

بانک مرکزی کانادا در دو نشست متوالی قبلی نرخ بهره را افزایش داد، که این اقدامات باعث تقویت دلار کانادا شد. هرچند، در استفن پولوز در حضورشان مراسم عمومی اخیر، گفت این یک "عادی سازی" بود در راستای بی اثر کردن دو افزایش نرخ بهره از سال 2015 به این سو. و در حالیکه رشد این کشور قدرتمند است و تورم در مسیر رشد قرار دارد، حرکات بعدی بسیار کندتر خواهد بود. بنابراین، انتظار می رود BoC نرخ بهره را بدون تغییر در 1% باقی بگذارد. واکنش بازار بستگی به پیام این بانک دارد. اگر بانک مرکزی خوشبین باقی بماند و اشاره افزایش نرخ بهره دوباره در سال 2018 نماید، ارزش دلار کانادا ممکن است افزایش یابد. رویکردی "انتظار و مشاهده" ممکن است باعث سقوط ارزش ارز این کشور شود.

میزان فروش خانه های نوساز ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 14:00

 در حالیکه میزان فروش خانه های نوساز تنها بخشی از کل تراکنش ها می باشد، این داده باعث فعالیت وسیع اقتصادی می گردد. در ماه آگوست، سطح سالانه فروش مسکن در 560000 واحد قرار داشت. اکنون پیش بینی ها برای عددی مشابه است، یعنی 556000.

پنجشنبه 26 اکتبر

تصمیم نرخ بهره ECB: پنج شنبه، اعلام تصمیم در ساعت 11:45، کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 12:30

انتظار نمی رود بانک مرکزی اروپا نرخ بهره اش را تغییر دهد، اما انتظار انتشار اعلامیه ای درباره آینده برنامه QE می رود. این بانک در حال حاضر اوراق قرضه ای به ارزش 60 میلیارد یورو را هر ماه خریداری می کند. این برنامه در پایان سال جاری منقضی می شود. اخیرا، گزارش های اینطور پخش شده است که این بانک تمایل به کاهش این برنامه تا مبلغی بین 25 الی 40 میلیارد یورو و ادامه آن تا سپتامبر 2018 را دارد. گزارش دیگری نشان داد که ترازنامه 2500 میلیارد یوروی حد بالای این برنامه می باشد. این باعث می شود فضای کمی برای خرید اوراق قرصه در اختیار داشته باشند، چرا که انتظار می رود تا انتهای سال به عدد 2280 میلیارد یورو برسند.

انتظارات حول و حوش 30 میلیارد یورو در ماه برای 9 ماه می باشد. روند کندتر کاهش به یورو آسیب خواهد رساند در حالیکه روند سریعتر می تواند باعث تقویت آن شود. مقداری زیادی از احتمال ادامه اجرای این برنامه به لحن ماریو دراگی ریاست ECB بستگی دارد. در ماه سپتامبر، او کمی درباره نرخ تبادلات ارزی شکایت کرد. از آن به بعد، یورو/دلار 200 پیپ ریزش کرد. آیا او اظهار رضایت خواهد کرد یا به فشار آوردن بر روی یورو برای کاهش ارزش آن ادامه خواهد داد؟ در این نوبت، پیش بینی در کار نیست، بنابراین سخنرانی دراگی وزن بیشتری در میزان تاثیر روی ارزش یورو دارد.

جمعه 27 اکتبر

تولید ناخالص داخلی (GDP) ایالات متحده (نسخه نخست): جمعه ساعت 12:30

پس از آغازی ضعیف در سال 2017، رشد ایالات متحده در سه ماهه دوم افزایش یافت و به 3.1% در مقیاس سالانه رسید. انتظار نوعی نرخ رشد کندتر در سه ماهه سوم می رود، بخشی از آن به دلیل طوفانهای اخیر می باشد.

این نخستین نسخه از سه نوبت انتشار می باشد، و دو نسخه دیگر در نوبت های بعدی منتشر خواهند شد. با این وجود، این نسخه اولیه بزرگترین تاثیر را دارد. اکنون پیش بینی 2.7% برای نرخ رشد سالانه وجود دارد.

تمام ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی