تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گزارش بازار نیروی کار بریتانیا

چهارشنبه, ۱۸ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۷:۴۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

18 اکتبر 2017
 عدم تغییر تعداد زیادی از دارایی ها و سهام جهانی، عملکرد ضعیف پوند
  مذاکرات nafta تا 2018 تمدید خواهد شد، افزایش های در طول شب گذشته در ارز کشور مکزیک و دلار کانادا

گزارش بازار نیروی کار بریتانیا صبح امروز زیر ذره بین بازار


🖋 دیروز تعدادزیادی از دارایی ها و سهام ایالات متحده هم راستا با طرف های اروپایی در اوایل روز بدون تغییر بودند. در همین حال، اوراق قرضه دولت بریتانیا پس از آنکه تعدادی از اعضای mpc نزد کمیته انتخاب خزانه داری شهادت دادند که این کار بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد.

🖋 بازارهای دارایی و سهام آسیا از زمان محلی میان روزی نسبتا بدون تغییر بودند و اغلب جفت ارزهای گروه g10 در محدوده باریکی با این انتظار معامله شدند که دلار کانادا پس از آنکه وزیر امور خارجه کانادا گفت این نشانه ای مثبت است که ایالات متحده با تمدید مذاکرات nafta موافقت کرده است رالی کرد.

🖋 در بریتانیا، تورم ماه سپتامبر 3.0% سالانه شد که هم راستا با انتظارات بود و توجه بازار به جلسه استماع رامسدن و تنریرو، دو عضو جدید mpc بانک مرکزی انگلستان معطوف شد.

🖋 تفسیر صحبت های رامسدن از سوی بازار بطور واضح متمایل به کاهش نرخ بهره بود در حالیکه تنریرو متعادل بود. این جلسه استماع بارخی شرکت کنندگان بازار را بر آن داشت تا از خیر انتظارات خود برای یک افزایش نرخ بهره گذشته و در نتیجه پوند/دلار تا 1.3150 افت کرد و در آنجا مورد حمایت بازار قرار گرفت.

🖋 امروز صبح ساعت 9:30 دقیقه تمرکز بازار بر روی گزارش بازار نیروی کار بریتانیا بود و بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد که این گزارش رشد درآمدها را همراستا با روند باثبات اخیر نشان دهد. بهره وری پایین باید ادامه یابد تا قدرت ایجاد شغل را افزایش دهد، اما باندازه کافی سریع نیست تا بیکاری را کاهش دهد.

🖋 مذاکرات nafta ر این توافق کردند که گفتگوها را تا سال 2018 تمدید کرده، و دور بعدی مذاکرات را در 21-17 نوامبر برگزار کنند. ارز مکزیک و دلار کانادا در طول شب اقدرت گرفتند، دلار/پزوی مکزیک به میزان 2.2% سقوط کرد و دلار/دلارکانادا 0.8% افت کرد.

🖋 با وجود تاثیر مثبت اولیه، تنش های بین ایالات متحده و شرکایش آمادگی ادامه یافتن را دارند که به این معنیست که فشار بر روی پزوی مکزیک (mxn) احتمالا ادامه نیز خواهد یافت.
نوزدهمین کنگره حزب کمونیست چین امروز آغاز می شود و طبق برنامه 1 هفته بطول خواهد انجامید. انتظار می رود بازارها توجه نزدیکی به هر انتصاب جدید سطح بالایی در موقعیت های شغلی متمرکز بر روی اقتصاد، و نیز دورنماهای اصلاح اقتصادی داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی